|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. januára 2011
Texaský tuner oživil legendárny Mercedes C111
Mercedes C111 uzrel svetlo sveta v roku 1970, no sériovej výroby sa nikdy nedočkal. Ide iba o dizajnovo veľmi vydarený koncept dvojsedadlového športového vozidla so ...
Zdieľať
Foto: GWA Tuning
BRATISLAVA 5. januára (WEBNOVINY) – Mercedes C111 uzrel svetlo sveta v roku 1970, no sériovej výroby sa nikdy nedočkal. Ide iba o dizajnovo veľmi vydarený koncept dvojsedadlového športového vozidla so štvorrotorovým Wankelovým motorom. Jeho dvere sa otvárali dohora, podobne ako v prípade dobre známeho Mercedesu 300 SL, alebo nového Mercedesu SLS AMG, ktorý je duchovným nástupcom tejto legendy.
Ak patríte medzi tých, ktorí ľutovali, že C111 sa do výroby nedostalo, teraz máte šancu. Dizajnér Arturo Alonso, ktorý vlastní firmu GWR Tuning sa rozhodol vyrábať Mercedes C111 v modernom prevedení. Auto využíva priestorový rúrkový rám a dvanásťvalcový vidlicový agregát s výkonom 304 kW (414 k). Motor je spojený so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, ktorá je uložená vzadu (transaxle). Brzdy sú z Mercedesu SL55 AMG.
Auto váži iba okolo 1 400 kg, čo je veľmi podobná hmotnosť, akú mal pôvodný Mercedes C111. Karoséria je totiž z hliníka a je vyrábaná ručne. Ciento Once, ako toto auto nazývajú, sa môže pochváliť elektricky nastaviteľným zadným krídlom, difúzorom, ale aj predným spojlerom s veľkým nasávacím otvorom.
Interiér je vyhotovený v retro štýle, no nechýbajú karbónové sedadlá, hliníkové pedále, či podsvietený nápis „Ciento Once“ na prahoch dverí.
Ak patríte medzi tých, ktorí ľutovali, že C111 sa do výroby nedostalo, teraz máte šancu. Dizajnér Arturo Alonso, ktorý vlastní firmu GWR Tuning sa rozhodol vyrábať Mercedes C111 v modernom prevedení. Auto využíva priestorový rúrkový rám a dvanásťvalcový vidlicový agregát s výkonom 304 kW (414 k). Motor je spojený so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, ktorá je uložená vzadu (transaxle). Brzdy sú z Mercedesu SL55 AMG.
Auto váži iba okolo 1 400 kg, čo je veľmi podobná hmotnosť, akú mal pôvodný Mercedes C111. Karoséria je totiž z hliníka a je vyrábaná ručne. Ciento Once, ako toto auto nazývajú, sa môže pochváliť elektricky nastaviteľným zadným krídlom, difúzorom, ale aj predným spojlerom s veľkým nasávacím otvorom.
Interiér je vyhotovený v retro štýle, no nechýbajú karbónové sedadlá, hliníkové pedále, či podsvietený nápis „Ciento Once“ na prahoch dverí.