|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. júna 2012
Tesco uteká z Japonska, chce kúpiť hudobný portál
Britský maloobchodný gigant Tesco sa dohodol na predaji polovičného podielu vo svojom japonskom biznise. Kupcom 50 % akcií je druhý najväčší maloobchodný reťazec v Japonsku Aeon Corp. ...
Zdieľať
LONDÝN 18. júna (WEBNOVINY) - Britský maloobchodný gigant Tesco sa dohodol na predaji polovičného podielu vo svojom japonskom biznise.
Kupcom 50 % akcií je druhý najväčší maloobchodný reťazec v Japonsku Aeon Corp. Britská spoločnosť pritom deklarovala záujem predať svoju stratovú dcéru už v auguste minulého roku.
Tesco tak po ôsmych rokoch vzdáva snahu preraziť na japonskom trhu, ktorý sa ukázal byť náročným sústom pre zahraničný reťazec.
Minulý týždeň zároveň spoločnosť Tesco oznámila kúpu internetového hudobného portálu WE7 v hodnote takmer 11 mil. GBP. Tesco získa vďaka tejto transakcii 91 % akcií v portáli WE7. Ten poskytuje používateľom možnosť zadarmo si vytvoriť personalizované rádio na základe obľúbených interpretov.
Tento krok je súčasťou plánu britskej firmy posilniť svoju pozíciu v segmente online zábavy, v rámci ktorého už vlani kúpila službu blinkbox umožňujúcu online sledovanie filmov. Maloobchodný reťazec pritom len nedávno odštartoval ozdravný program v hodnote 1 mld. GBP s cieľom zvrátiť pokles svojho podielu na britskom trhu.
Kupcom 50 % akcií je druhý najväčší maloobchodný reťazec v Japonsku Aeon Corp. Britská spoločnosť pritom deklarovala záujem predať svoju stratovú dcéru už v auguste minulého roku.
Tesco tak po ôsmych rokoch vzdáva snahu preraziť na japonskom trhu, ktorý sa ukázal byť náročným sústom pre zahraničný reťazec.
Minulý týždeň zároveň spoločnosť Tesco oznámila kúpu internetového hudobného portálu WE7 v hodnote takmer 11 mil. GBP. Tesco získa vďaka tejto transakcii 91 % akcií v portáli WE7. Ten poskytuje používateľom možnosť zadarmo si vytvoriť personalizované rádio na základe obľúbených interpretov.
Tento krok je súčasťou plánu britskej firmy posilniť svoju pozíciu v segmente online zábavy, v rámci ktorého už vlani kúpila službu blinkbox umožňujúcu online sledovanie filmov. Maloobchodný reťazec pritom len nedávno odštartoval ozdravný program v hodnote 1 mld. GBP s cieľom zvrátiť pokles svojho podielu na britskom trhu.