|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Tesco štartuje piaty ročník Farmárskeho grantu novinkou
Spoločnosť Tesco totiž v septembri tohto roka štartuje už piaty ročník úspešného vzdelávania malých výrobcov potravín Farmársky grant. Program pripravuje reťazec v spolupráci s Nadáciou ...
Zdieľať
Foto: Tesco
Bratislava 18. septembra (OTS) - Spoločnosť Tesco totiž v septembri tohto roka štartuje už piaty ročník úspešného vzdelávania malých výrobcov potravín Farmársky grant. Program pripravuje reťazec v spolupráci s Nadáciou Tesco a Združením mladých farmárov na Slovensku. Nadácia Tesco podporí vzdelávací program sumou 80-tisíc eur.„Teší nás vysoký záujem slovenských farmárov a malých výrobcov potravín o vzdelávací program Farmársky grant, vďaka ktorému môžu profesijne ďalej rásť. Za predchádzajúce štyri roky sme vzdelávanie našich partnerov podporili sumou takmer 400-tisíc eur. Naším cieľom je byť dlhodobým partnerom slovenských farmárov, pomôcť im stať sa úspešnými dodávateľmi pre obchodné siete, zatraktívniť ich ponuku pre zákazníkov a pomôcť im tak uspieť v konkurencii. Tento rok sme v rámci Farmárskeho grantu pripravili jedinečnú novinku – tzv. on-site poradenstvo. Experti z rôznych oblastí poľnohospodárskej výroby poradia partnerom práve tam, kde vidia priestor na zlepšenie, a navyše priamo v ich prevádzkach,“ uviedla Veronika Bush, správkyňa Nadácie Tesco a riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.
Tesco štartuje piaty ročník Farmárskeho grantu novinkou Foto: Tesco
Producentom zapojeným do Farmárskeho grantu poradia v ich prevádzkach odborníci z oblasti hygieny, marketingu, cenotvorby, legislatívy či webdizajnu. Cieľom poradenstva bude upraviť a zlepšiť ich produkty vrátane balenia či marketingu tak, aby zodpovedali aktuálnym trendom na trhu a najmä očakávaniam zákazníkov.
„Cieľom projektu bude v piatich etapách podpora malých výrobcov potravín, aby sa mohli stať úspešnými dodávateľmi pre obchodné reťazce, a tak im umožnili zvyšovať atraktivitu ich produktov z pohľadu zákazníkov. Súčasťou tohto ročníka bude okrem návštev jednotlivých fariem či výrobní aj on-site poradenstvo, ktoré nám pomôže neskôr zhodnotiť ich pokroky v rámci našej spolupráce,“ povedal Milan Jurky, predseda Združenia mladých farmárov na Slovensku – ASYF.
V uplynulých ročníkoch si slovenskí farmári prehlbovali vedomosti v oblastiach hygieny, bezpečnosti, kvality, technologických procesov a nových podnikateľských zručností. V rámci série teoretických aj praktických vzdelávacích aktivít sa výrobcovia dozvedeli viac informácií o možnostiach spolupráce s reťazcom, o požiadavkách na kvalitu, bezpečnosť potravín aj spôsoboch, ako budovať značku a marketing.
Projekt celkovo prispieva k výrobe kvalitných produktov, čím napomáha vytvárať na slovenskom vidieku udržateľné pracovné miesta a tým pomáha rozvoju poľnohospodárstva na Slovensku. Do grantového programu sa môžu prihlásiť malé a stredné firmy, živnostníci, samostatne hospodáriaci roľníci, odbytové a kolektívne združenia so sídlom na Slovensku. Viac informácií na http://www.mladyfarmar.sk/node/221.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR