Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

02. apríla 2013

Tesco spúšťa databázu otestovaných potravín



Tesco na Slovensku proaktívne zavádza DNA analýzu mäsových produktov v akreditovanom laboratóriu. Výsledky testov bude spoločnosť zverejňovať na webe. Spoločnosť sa zaviazala, že bude verejnosť ...



Zdieľať
tesco BRATISLAVA 2. apríla (WBN/PR) - Tesco na Slovensku proaktívne zavádza DNA analýzu mäsových produktov v akreditovanom laboratóriu. Výsledky testov bude spoločnosť zverejňovať na webe. Spoločnosť sa zaviazala, že bude verejnosť otvorene informovať, ak nájde akýkoľvek výrobok, ktorý by obsahoval konské mäso. Zákazníci, ktorí si kúpia produkty uvedené na stránke medzi už otestovanými, tak budú mať istotu, že výrobok obsahuje to, čo sa uvádza na etikete.


Výskyt nedeklarovaného konského mäsa sa síce slovenskému reťazcu Tesco vyhol, napriek tomu spoločnosť zavádza ešte prísnejší systém kontrol potravín. Výsledky testovania DNA svojich mäsových výrobkov plánuje reťazec priebežne uverejňovať na vlastnej podstránke (http://www.itesco.sk/sk/novinky-a-ponuky/informacie-pre-zakaznikov/testovanie-vyrobkov/) „Rozhodli sme sa proaktívne zaviesť DNA analýzu našich produktov v akreditovanom laboratóriu ako aj ešte dôkladnejší systém monitoringu a kontrol,“ vysvetlil Martin Dlouhý, generálny riaditeľ TESCO STORES SR, a.s.

„Cieľom je vybudovať prehľadnejší a lepší systém dosledovateľnosti, ako aj čo najviac zjednodušiť celý dodávateľský reťazec. Budeme posilňovať a upevňovať partnerstvá s našimi dodávateľmi a budovať s nimi dlhodobé vzťahy založené na vzájomnej dôvere,“ dodáva M. Dlouhý.

Databáza overených potravín
Na stránke www.tesco.sk (v podsekcii akčné ponuky/informácie pre zákazníkov) návštevníci získajú informácie o celkovom počte skontrolovaných produktov. „Zároveň sa zaväzujeme, že budeme verejnosť otvorene informovať, ak nájdeme akýkoľvek výrobok, ktorý by obsahoval konské mäso,“ podotýka Martin Dlouhý.

Webstránka bude obsahovať i priebežne dopĺňanú databázu otestovaných potravín. Okrem názvu tu návštevníci nájdu i fotografiu výrobku. „Zákazníci tak budú mať istotu, že tovar obsahuje skutočne to, čo sa uvádza na etikete,“ dodal M. Dlouhý.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 134 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 41 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Správa ciest obnoví za 25 miliónov eur vodorovné značenia
<< predchádzajúci článok
Slováci podľahli vlne zadlžovania sa, počet úverov stúpa