|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Tesco radí zákazníkom, ako nakladať s čerstvými potravinami
Záujem o kvalitu potravín nekončí zaplatením tovaru zákazníkom. Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. zároveň ponúka zákazníkom i rady ako s čerstvými potravinami ďalej nakladať. Preto spustilo web ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. októbra (WBN/PR) - Záujem o kvalitu potravín nekončí zaplatením tovaru zákazníkom. Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. zároveň ponúka zákazníkom i rady ako s čerstvými potravinami ďalej nakladať. Preto spustilo web stánku www.tescokvalita.sk. Na nej zákazníci nájdu cenné rady, ako vybrať správny výrobok, ako ho skladovať či aké nutričné hodnoty má mäso.
Ideálna teplota skladovania čerstvého mäsa je 0 až 2 stupne Celzia, ak si kúpite kuracie mäso balené na polystyrénovej tácke, treba ho v chladničke skladovať vodorovne, žltý nádych hydiny môže byť spôsobený vyšším podielom kukurice v krmive, ... Aj takéto rady získajú návštevníci webstránky www.tescokvalita.sk. „Vždy sme interne venovali veľkú pozornosť kvalite potravín, aké potraviny ponúkame, aký majú pôvod, či boli náležite vyrábané a skladované. Teraz sme sa rozhodli ísť ešte o krok ďalej a naše praktické skúsenosti a vedomosti ponúknuť i verejnosti,“ vysvetľuje Andrea Lapuniková, riaditeľka marketingu spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Podľa jej slov totiž starostlivosť o zákazníka nekončí jeho odchodom z obchodu.
Webstránka v súčasnosti obsahuje tipy, recepty či informácie o mäse. Každopádne v blízkej budúcnosti sa obsahovo rozrastie aj o ovocie a zeleninu, mliečne výrobky či pečivo. „Ide o stredoeurópsku iniciatívu. Podobné webstránky vzniknú i v Českej republike či Maďarsku,“ pokračuje Andrea Lapuniková.
Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. sa dlhodobo sa snaží zvýšiť povedomie Slovákov o potravinách a ich kvalite. V minulosti spustilo napríklad videoblog, v ktorom manažér kontroly spoločnosti upozorňuje ako poznať kvalitné a čerstvé potraviny.. „Edukačné kampane považujeme za logický krok. Pretože ak máte skúsenosti v určitej oblasti mali by ste sa o ne podeliť,“ nadväzuje Andrea Lapuniková. Podľa nej informovaný zákazník totiž dokáže rozoznať kvalitu lepšie, a preto vyhľadáva obchodníkov, v ktorých ponuke ju vždy nájde.
Videoblogy ako poznať kvalitné potraviny zákazníci nájdu na youtube.com
Ideálna teplota skladovania čerstvého mäsa je 0 až 2 stupne Celzia, ak si kúpite kuracie mäso balené na polystyrénovej tácke, treba ho v chladničke skladovať vodorovne, žltý nádych hydiny môže byť spôsobený vyšším podielom kukurice v krmive, ... Aj takéto rady získajú návštevníci webstránky www.tescokvalita.sk. „Vždy sme interne venovali veľkú pozornosť kvalite potravín, aké potraviny ponúkame, aký majú pôvod, či boli náležite vyrábané a skladované. Teraz sme sa rozhodli ísť ešte o krok ďalej a naše praktické skúsenosti a vedomosti ponúknuť i verejnosti,“ vysvetľuje Andrea Lapuniková, riaditeľka marketingu spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Podľa jej slov totiž starostlivosť o zákazníka nekončí jeho odchodom z obchodu.
Webstránka v súčasnosti obsahuje tipy, recepty či informácie o mäse. Každopádne v blízkej budúcnosti sa obsahovo rozrastie aj o ovocie a zeleninu, mliečne výrobky či pečivo. „Ide o stredoeurópsku iniciatívu. Podobné webstránky vzniknú i v Českej republike či Maďarsku,“ pokračuje Andrea Lapuniková.
Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. sa dlhodobo sa snaží zvýšiť povedomie Slovákov o potravinách a ich kvalite. V minulosti spustilo napríklad videoblog, v ktorom manažér kontroly spoločnosti upozorňuje ako poznať kvalitné a čerstvé potraviny.. „Edukačné kampane považujeme za logický krok. Pretože ak máte skúsenosti v určitej oblasti mali by ste sa o ne podeliť,“ nadväzuje Andrea Lapuniková. Podľa nej informovaný zákazník totiž dokáže rozoznať kvalitu lepšie, a preto vyhľadáva obchodníkov, v ktorých ponuke ju vždy nájde.
Videoblogy ako poznať kvalitné potraviny zákazníci nájdu na youtube.com