|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Tesco mobile prekročil hranicu 100 000 zákazníkov
Tesco mobile oslavuje svoje štvrté narodeniny oznámením dosiahnutia dôležitého medzníka v podobe 100-tisíc aktívnych zákazníkov. Tento úspech potvrdzuje jeho rastový potenciál v slovenskom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. decembra (WBN/PR) - Tesco mobile oslavuje svoje štvrté narodeniny oznámením dosiahnutia dôležitého medzníka v podobe 100-tisíc aktívnych zákazníkov. Tento úspech potvrdzuje jeho rastový potenciál v slovenskom telekomunikačnom sektore a zvyšujúci sa záujem zákazníkov o služby, ktoré im prinášajú výbornú hodnotu za peniaze.
James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile, je najnovším napredovaním potešený: „Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie. Ak sú zároveň členmi najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Club-card –, získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Navyše si medzi sebou volajú úplne zadarmo. To všetko z nás robí viac ako dobrú alternatívu k iným operátorom. Už 100-tisíc ľudí sa pre nás rozhodlo, tešíme sa na mnoho ďalších, ktorí objavia našu SIM kartu v nasledujúcom roku.“
Tesco mobile pôsobí na slovenskom trhu od 2. decembra 2009, keď zákazníkom priniesol volania a SMS do všetkých sieti v SR za 10 centov. V čase, keď zákazníci predplatených služieb konkurencie platili za minútu hovoru aj viac ako 46 centov, priniesla táto ponuka na trh skutočne svieži vietor.
Ceny volaní a SMS do všetkých sietí v SR neboli v prípade Tesco mobile nikdy upravené smerom nahor. Práve naopak, v júni 2011 došlo k zníženiu ceny volaní na čísla Tesco mobile na 1 cent (z pôvodných 10 centov) a k zlacneniu ceny SMS do všetkých sietí v SR o polovicu, na 5 centov.
V nastolenom trende zlepšovania ponuky a prinášania ešte väčšej hodnoty zákazníkom za nezmenené, resp. nižšie ceny pokračoval operátor aj v apríli 2013, odkedy si členovia Clubcard s Tesco mobile SIM kartou medzi sebou volajú úplne zadarmo. Každé ich dobitie je pritom odmenené zdvojnásobením dobíjaného kredi-tu.
James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile, je najnovším napredovaním potešený: „Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie. Ak sú zároveň členmi najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Club-card –, získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Navyše si medzi sebou volajú úplne zadarmo. To všetko z nás robí viac ako dobrú alternatívu k iným operátorom. Už 100-tisíc ľudí sa pre nás rozhodlo, tešíme sa na mnoho ďalších, ktorí objavia našu SIM kartu v nasledujúcom roku.“
Tesco mobile pôsobí na slovenskom trhu od 2. decembra 2009, keď zákazníkom priniesol volania a SMS do všetkých sieti v SR za 10 centov. V čase, keď zákazníci predplatených služieb konkurencie platili za minútu hovoru aj viac ako 46 centov, priniesla táto ponuka na trh skutočne svieži vietor.
Ceny volaní a SMS do všetkých sietí v SR neboli v prípade Tesco mobile nikdy upravené smerom nahor. Práve naopak, v júni 2011 došlo k zníženiu ceny volaní na čísla Tesco mobile na 1 cent (z pôvodných 10 centov) a k zlacneniu ceny SMS do všetkých sietí v SR o polovicu, na 5 centov.
V nastolenom trende zlepšovania ponuky a prinášania ešte väčšej hodnoty zákazníkom za nezmenené, resp. nižšie ceny pokračoval operátor aj v apríli 2013, odkedy si členovia Clubcard s Tesco mobile SIM kartou medzi sebou volajú úplne zadarmo. Každé ich dobitie je pritom odmenené zdvojnásobením dobíjaného kredi-tu.