Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Terno: Ponúkame najviac značkových slovenských výrobkov a maximálne podporujeme lokálnych dodávateľov


Tagy: Potraviny PR

Slovenský maloobchodný reťazec Terno potvrdzuje svoje líderstvo v podpore domácich výrobcov potravín. Jeho snahy odzrkadľuje aj prieskum agentúry Go4Insight pre Potravinársku komoru Slovenska, v ktorom dosiahol ...



Zdieľať
terno_predajna 676x451 20.12.2024 (SITA.sk) - Slovenský maloobchodný reťazec Terno potvrdzuje svoje líderstvo v podpore domácich výrobcov potravín. Jeho snahy odzrkadľuje aj prieskum agentúry Go4Insight pre Potravinársku komoru Slovenska, v ktorom dosiahol najvyšší, až 41-percentný, podiel vystavených značkových slovenských výrobkov spomedzi všetkých obchodných reťazcov na Slovensku. Terno tak významne prispieva k udržaniu a rozvoju domáceho potravinárstva.

Najvyššie zastúpenie v kategóriách


Najpredávanejšie kategórie slovenských výrobkov v predajniach Terno zahŕňajú mlieko, mäso a mäsové výrobky, čaje, cukrovinky a slané pochutiny. Ide o produkty, ktoré tvoria dôležitú súčasť spotrebiteľského košíka, a preto im reťazec venuje osobitnú pozornosť. "Všeobecne sa snažíme o podporu slovenských dodávateľov, nakoľko aj my sme slovenský potravinový reťazec. Veľa dodávateľov rastie s nami a vďaka tomu dokážu rozširovať svoje výrobné kapacity a umiestňovať novinky na trh," uvádza Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno.

Podpora slovenských výrobcov


Terno ako slovenský potravinový reťazec dlhodobo spolupracuje s domácimi dodávateľmi. "Percento slovenských výrobkov v našich predajniach závisí od sezónnosti, pričom sa im kontinuálne snažíme dávať veľkorysý priestor v promo akciách. V sezóne so zvýšeným dopytom po sortimente typickom pre náš región, dosahuje podiel potravín vyrobených či vypestovaných v Slovenskej republike v našich letákoch viac ako 60 %, čo je v porovnaní s konkurenciou často až trojnásobok," vymenúva Vanek. Reťazec tiež vydáva tzv. brand letáky až trikrát ročne, v ktorých predstavuje novinky od domácich výrobcov ešte pred ich zalistovaním na trhu. Zákazníci tak majú možnosť ochutnať výrobky, ktoré ešte nenájdu na pultoch žiadneho iného maloobchodného reťazca.

Cielené iniciatívy


Terno dlhodobo razí proaktívny prístup na rozšírenie svojho portfólia lokálnych výrobcov zo Slovenska. V roku 2024 spustilo kampaň na vyhľadávanie dodávateľov bezlepkových produktov, taktiež rozšírilo ponuku medov od lokálnych včelárov a aktuálne vyhľadáva výrobcov kvalitných detských výživ, čím reaguje na rastúci dopyt po špecifických potravinách. "Pre nás je kľúčové zostať konzistentní a udržať súčasný vysoký podiel slovenských výrobkov aj v podmienkach rastúcej globalizácie trhu," zdôrazňuje Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno.

Informačný servis


Zdroj: SITA.sk - Terno: Ponúkame najviac značkových slovenských výrobkov a maximálne podporujeme lokálnych dodávateľov © SITA Všetky práva vyhradené.

Tagy: Potraviny PR
   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Fico po samite v Bruseli: Politická vôľa na rozširovanie Únie chýba, západný Balkán dostal len pekné reči bez prísľubov
<< predchádzajúci článok
Žiadna pozvánka od prezidenta FIA pre Šutaja Eštoka neexistuje, Bajo Holečková obvinila ministra z klamstva