|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
TERNO investovalo do zmeny predajní prvých 750-tisíc eur
TERNO investovalo do zmeny predajní prvých 750-tisíc eur
Zdieľať
TERNO investovalo do zmeny predajní prvých 750-tisíc eur Foto: TERNO
Bratislava 28. júna (OTS) - Spoločnosť do zmeny doposiaľ investovala 750-tisíc eur; v najbližších mesiacoch v nej plánuje pokračovať.Spoločnosť TERNO real estate začala s plánovanou vizuálnou zmenou predajní Terno a Moja Samoška a ich rebrandingom pod jednu značku. Doposiaľ zjednotila 20 predajní s celkovou plochou viac ako 6 600 m2. Zákazníci tu majú možnosť v rodinnom prostredí v blízkosti svojich domovov nakúpiť obľúbené potraviny a značky za dostupné ceny. „Do zmeny sme zatiaľ investovali približne 750-tisíc eur,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate. Finančne najnáročnejšie boli rekonštrukcie predajní na Račianskej ulici, Eisnerovej ulici a Lamačskej ceste.
TERNO investovalo do zmeny predajní prvých 750-tisíc eur Foto: TERNO
„Naším cieľom je uľahčiť zákazníkom orientáciu, aby boli schopní jednoducho identifikovať najbližšiu predajňu Terno vo svojom okolí a prepojiť ju s našimi marketingovými aktivitami. Preto sme vizuálne zjednotili dizajn exteriérov a interiérov použitím nového loga Terno,“ dodal S. Čajka. Napriek jedinečnému priečeliu každej jednej predajne sa nám podarilo aplikovať spoločné prvky dizajnu, vďaka ktorým pôsobia prerobené predajne jednotne. Úpravou prešli aj interiéry; tie zjednotila antracitová navigácia. Usporiadanie plánogramov, regálov či pokladní je tiež riešené na mieru – podľa individuálnych priestorových možností každej predajne. Riešenie tiež odzrkadľuje potreby lokálnych zákazníkov. „Inak sme navrhovali sortiment predajne v centre mesta, ktorú navštevujú najmä turisti a odlišne predajňu na bežnom sídlisku,“ doplnil S. Čajka. TERNO implementovalo aj tzv. to-go riešenia. Zákazníci si teraz môžu počas nakupovania pripraviť kávu a vziať si ju so sebou. Rebranding a zjednotenie dizajnov ďalších predajní bude pokračovať aj v najbližších mesiacoch.
Akciovú ponuku, otváracie hodiny jednotlivých predajní a ďalšie dôležité informácie nájdu zákazníci na www.terno.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR