![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. júna 2009
Termálne kúpalisko vo Vrbove zrekonštruovali za 5 mil. eur
Takmer 5 mil. eur investovala spoločnosť Salmotherm – invest, s.r.o. pred letnou turistickou sezónou do modernizácie a rekonštrukcie Termálneho kúpaliska vo Vrbove. V areáli kúpaliska pribudne nový ...
Zdieľať

Spoločnosť Salmotherm začala s celkovou modernizáciou termálneho kúpaliska vo Vrbove po takmer 30. rokoch prevádzky zariadenia. „Nová nie je len vstupná budova, ale investovali sme aj do nových letných šatní, sociálnych zariadení na letnom kúpalisku, novej stravovacej prevádzky,“ informoval SITA vedúci prevádzky Termálneho kúpaliska vo Vrbove Jozef Lenčéš. Celý areál termálneho kúpaliska bude návštevníkom k dispozícii od 1. júla, kedy sa uskutoční slávnostné otvorenie letnej sezóny a zrekonštruovaného areálu kúpaliska. Okrem nových bazénov sa v areáli kúpaliska nachádza 35-metrový plavecký bazén, 15- a 50-metrový relaxačný bazén, detský bazén s tobogánom a ďalšie dva bazény pre najmenšie deti s hĺbkou vody 20 cm.
Dlhé roky bolo Termálne kúpalisko vo Vrbove otvorené len počas letnej sezóny. Posledné dva roky je kúpalisko otvorené celoročne. Počas letnej sezóny, od 1. júla do 30. septembra, bude kúpalisko otvorené od 8:00 do 22:00. Väčšinu návštevníkov Termálneho kúpaliska vo Vrbove počas letnej sezóny tvoria Poliaci. „V sezóne nás navštevuje 90 % poľskej klientely. Vracajú sa českí turisti a mimo sezóny máme aj domácich návštevníkov,“ uviedol Lenčéš. Aj vďaka úprave cien vstupného v medzisezóne nepocítili vo Vrbove výraznejší vplyv hospodárskej krízy. Negatívny dopad na návštevnosť mal skôr prechod na euro vo vzťahu k poľským návštevníkom. „Poľská klientela sa toho bojí a stále si na to nevie zvyknúť,“ dodal Lenčéš.
SITA