|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. augusta 2009
Telefónica O2 Slovakia získava nových zákazníkov aj v čase krízy
Telefónica O2 Slovakia je jediným slovenským mobilným operátorom, ktorému opakovane medzikvartálne rastie počet zákazníkov aj v čase hospodárskej krízy. Počet zákazníkov O2 sa významne zvýšil aj ...
Zdieľať
BRATISLAVA, 10. augusta (WN/PR) - Telefónica O2 Slovakia je jediným slovenským mobilným operátorom, ktorému opakovane medzikvartálne rastie počet zákazníkov aj v čase hospodárskej krízy. Počet zákazníkov O2 sa významne zvýšil aj v 2. štvrťroku 2009, zatiaľ čo počet zákazníkov Orange Slovensko a T-Mobile Slovensko klesol. Vyplýva to z oficiálnych finančných výsledkov, ktoré zverejnili všetci traja mobilní operátori. O2 si v období apríl-jún 2009 pripísalo až 52 tisíc nových zákazníkov. Naopak, pokles aktívnych zákazníkov v porovnaní s 1. štvrťrokom 2009 zaznamenali obidvaja konkurenční operátori. Orange Slovensko zaznamenal pokles 25 o tisíc aktívnych zákazníkov. Najvyšší pokles oproti 1. štvrťroku dosiahol T-Mobile Slovensko, ktorý v porovnávanom období prišiel až o 32 tisíc zákazníkov.
„Stále viac slovenských zákazníkov prijíma našu férovú ponuku a je spokojných s našimi službami. Ponuka O2 Fér víťazí nad konkurenčnými ponukami, pretože spĺňa potreby klientov i v súčasnej zložitej ekonomickej situácii. Tento trend potvrdzuje aj rekordne vysoká spokojnosť a lojalita našich zákazníkov. Ponuka O2 Fér mení slovenský telekomunikačný trh,“ uviedol René Parák, hovorca O2 a manažér pre styk s médiami.
Zákazníci O2 sú najspokojnejší
Víťazstvo O2 nad konkurenciou potvrdili aj výsledky pravidelných štvrťročných prieskumov zákazníckej spokojnosti a lojality. V Indexe zákazníckej spokojnosti (CSI) dosiahla Telefónica O2 Slovakia rekordný výsledok 81,3, na druhom mieste skončil Orange Slovensko s výsledkom 77,2 a tretí skončil T-Mobile Slovensko, ktorý dosiahol hodnotu 76,5. Prvenstvo O2 potvrdilo aj vyhodnotenie Indexu zákazníckej lojality (CLI). O2 v ňom dosiahlo výsledok 87,8, zatiaľ čo Orange len 82,8 a T-Mobile 80,8.
„Stále viac slovenských zákazníkov prijíma našu férovú ponuku a je spokojných s našimi službami. Ponuka O2 Fér víťazí nad konkurenčnými ponukami, pretože spĺňa potreby klientov i v súčasnej zložitej ekonomickej situácii. Tento trend potvrdzuje aj rekordne vysoká spokojnosť a lojalita našich zákazníkov. Ponuka O2 Fér mení slovenský telekomunikačný trh,“ uviedol René Parák, hovorca O2 a manažér pre styk s médiami.
Zákazníci O2 sú najspokojnejší
Víťazstvo O2 nad konkurenciou potvrdili aj výsledky pravidelných štvrťročných prieskumov zákazníckej spokojnosti a lojality. V Indexe zákazníckej spokojnosti (CSI) dosiahla Telefónica O2 Slovakia rekordný výsledok 81,3, na druhom mieste skončil Orange Slovensko s výsledkom 77,2 a tretí skončil T-Mobile Slovensko, ktorý dosiahol hodnotu 76,5. Prvenstvo O2 potvrdilo aj vyhodnotenie Indexu zákazníckej lojality (CLI). O2 v ňom dosiahlo výsledok 87,8, zatiaľ čo Orange len 82,8 a T-Mobile 80,8.