![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
10. augusta 2009
Telefónica O2 Slovakia získava nových zákazníkov aj v čase krízy
Telefónica O2 Slovakia je jediným slovenským mobilným operátorom, ktorému opakovane medzikvartálne rastie počet zákazníkov aj v čase hospodárskej krízy. Počet zákazníkov O2 sa významne zvýšil aj ...
Zdieľať

„Stále viac slovenských zákazníkov prijíma našu férovú ponuku a je spokojných s našimi službami. Ponuka O2 Fér víťazí nad konkurenčnými ponukami, pretože spĺňa potreby klientov i v súčasnej zložitej ekonomickej situácii. Tento trend potvrdzuje aj rekordne vysoká spokojnosť a lojalita našich zákazníkov. Ponuka O2 Fér mení slovenský telekomunikačný trh,“ uviedol René Parák, hovorca O2 a manažér pre styk s médiami.
Zákazníci O2 sú najspokojnejší
Víťazstvo O2 nad konkurenciou potvrdili aj výsledky pravidelných štvrťročných prieskumov zákazníckej spokojnosti a lojality. V Indexe zákazníckej spokojnosti (CSI) dosiahla Telefónica O2 Slovakia rekordný výsledok 81,3, na druhom mieste skončil Orange Slovensko s výsledkom 77,2 a tretí skončil T-Mobile Slovensko, ktorý dosiahol hodnotu 76,5. Prvenstvo O2 potvrdilo aj vyhodnotenie Indexu zákazníckej lojality (CLI). O2 v ňom dosiahlo výsledok 87,8, zatiaľ čo Orange len 82,8 a T-Mobile 80,8.