Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

10. augusta 2009

Telefónica O2 Slovakia získava nových zákazníkov aj v čase krízy



Telefónica O2 Slovakia je jediným slovenským mobilným operátorom, ktorému opakovane medzikvartálne rastie počet zákazníkov aj v čase hospodárskej krízy. Počet zákazníkov O2 sa významne zvýšil aj ...



Zdieľať
BRATISLAVA, 10. augusta (WN/PR) - Telefónica O2 Slovakia je jediným slovenským mobilným operátorom, ktorému opakovane medzikvartálne rastie počet zákazníkov aj v čase hospodárskej krízy. Počet zákazníkov O2 sa významne zvýšil aj v 2. štvrťroku 2009, zatiaľ čo počet zákazníkov Orange Slovensko a T-Mobile Slovensko klesol. Vyplýva to z oficiálnych finančných výsledkov, ktoré zverejnili všetci traja mobilní operátori. O2 si v období apríl-jún 2009 pripísalo až 52 tisíc nových zákazníkov. Naopak, pokles aktívnych zákazníkov v porovnaní s 1. štvrťrokom 2009 zaznamenali obidvaja konkurenční operátori. Orange Slovensko zaznamenal pokles 25 o tisíc aktívnych zákazníkov. Najvyšší pokles oproti 1. štvrťroku dosiahol T-Mobile Slovensko, ktorý v porovnávanom období prišiel až o 32 tisíc zákazníkov.


„Stále viac slovenských zákazníkov prijíma našu férovú ponuku a je spokojných s našimi službami. Ponuka O2 Fér víťazí nad konkurenčnými ponukami, pretože spĺňa potreby klientov i v súčasnej zložitej ekonomickej situácii. Tento trend potvrdzuje aj rekordne vysoká spokojnosť a lojalita našich zákazníkov. Ponuka O2 Fér mení slovenský telekomunikačný trh,“ uviedol René Parák, hovorca O2 a manažér pre styk s médiami.

Zákazníci O2 sú najspokojnejší
Víťazstvo O2 nad konkurenciou potvrdili aj výsledky pravidelných štvrťročných prieskumov zákazníckej spokojnosti a lojality. V Indexe zákazníckej spokojnosti (CSI) dosiahla Telefónica O2 Slovakia rekordný výsledok 81,3, na druhom mieste skončil Orange Slovensko s výsledkom 77,2 a tretí skončil T-Mobile Slovensko, ktorý dosiahol hodnotu 76,5. Prvenstvo O2 potvrdilo aj vyhodnotenie Indexu zákazníckej lojality (CLI). O2 v ňom dosiahlo výsledok 87,8, zatiaľ čo Orange len 82,8 a T-Mobile 80,8.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V mozgu psychopatov sú narušené prepojenia
<< predchádzajúci článok
Nezávislosť Kosova možno jedného dňa uznáme, vyhlásil Putin