|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. júla 2007
Telefónica O2 kritizuje výšku pokuty od TÚ
Spoločnosť Telefónica O2 (O2) vo štvrtok vo svojom vyhlásení kritizovala výšku pokuty 1,09 mil. Sk, ktorú jej stanovil Telekomunikačný úrad SR (TÚ) za neskoré zverejnenie cennika. O2 považuje ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. júla (WEBNOVINY) - Spoločnosť Telefónica O2 (O2) vo štvrtok vo svojom vyhlásení kritizovala výšku pokuty 1,09 mil. Sk, ktorú jej stanovil Telekomunikačný úrad SR (TÚ) za neskoré zverejnenie cennika. O2 považuje pokutu za neprimerane tvrdú, hoci rešpektuje rozhodnutie TÚ. "Naše kroky boli v konečnom dôsledku urobené v záujme skoršieho spustenia služby a teda v záujme zákazníka. Rozhodnutie TÚ rešpektujeme, hoci výšku pokuty považujeme za neprimerane tvrdú. Veríme však, že rovnaké kritériá sú uplatňované voči všetkým hráčom telekomunikačného trhu," vyhlásila hovorkyňa Telefónica O2 Slovakia Hana Hejsková.
Predseda TÚ potvrdil pokuty vo výške 1,09 mil. Sk pre tretieho mobilného operátora O2. Informoval o tom vo štvrtok TÚ v tlačovej správe. "Dôvodom uloženej pokuty vo výške 1 mil. Sk bolo, že O2 nezverejnila včas cenník, ďalšie tri pokuty v úhrnnej výške 90 tis. Sk boli za menej závažné porušenia zákona," uvádza TÚ v správe.
O2 podala voči rozhodnutiu rozklad, o ktorom ako správny orgán 2. stupňa rozhodoval predseda TÚ Branislav Máčaj. Ten nesúhlasil s tvrdením O2, že porušením povinnosti nezískala konkurenčnú výhodu a naopak, že sa O2 sama znevýhodnila. Predseda úradu považuje omeškanie v dĺžke siedmich dní za závažné. TÚ pri určovaní výšky pokuty prihliadol tiež na závažnosť porušenia povinnosti, ktorá je daná množstvom užívateľov. Nezverejnením tarify včas nemali dostatok informácií pre ich rozhodnutie a O2 zároveň získala dočasnú konkurenčnú výhodu oproti ostatným poskytovateľom služieb.
SITA