|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Technológie šetria čas i peniaze
Zákazníci na celom svete vygenerujú ročne až 265 miliárd dopytov, prezrádza portál chatbotlife.com. Aby firmy dokázali tieto požiadavky spracovať, minú na to miliardy dolárov. Dobrou správou ...
Zdieľať
Foto: DATALAN
Bratislava 4. apríla (OTS) - Zákazníci na celom svete vygenerujú ročne až 265 miliárd dopytov, prezrádza portál chatbotlife.com. Aby firmy dokázali tieto požiadavky spracovať, minú na to miliardy dolárov. Dobrou správou je, že až tretinu z týchto nákladov je možné ušetriť pomocou využitia chatbotov – programov, ktoré napodobňujú rozhovor s reálnym človekom. A nielen to, zákazníci sa dostanú k potrebným informáciám rýchlo a bez ohľadu na to, či niečo potrebujú cez deň, v noci, prípadne cez víkend.Chatboty sa stávajú bežnou súčasťou webov aj na Slovensku. Napríklad, pri poslednej vlne podávania daňových priznaní nasadila finančná správa, ako prvá štátna inštitúcia na Slovensku, chatbota Taxanu. Cieľom bolo odľahčiť pracovníkov call centra, ktorí sa vďaka tomu mohli venovať zložitejším prípadom. Podobné úlohy plnia chatboty aj v komerčných firmách.
Platí, že ich využitie by malo byť v budúcnosti čoraz rozšírenejšie. Analytická spoločnosť Gartner očakáva, že už v budúcom roku sa 85 % interakcií so zákazníkom zrealizuje bez ľudskej prítomnosti na strane poskytovateľa služieb. Podľa spoločnosti Juniper research by už v roku 2022 mali úspory z využitia chatbotov dosiahnuť 8 miliárd dolárov a o rok neskôr by vďaka nim mali firmy a ich zákazníci usporiť až 2,5 miliardy hodín času.
Podľa viacerých prieskumov ľudia od chatbotov očakávajú časovo neobmedzenú dostupnosť, schopnosť rýchlo odpovedať na otázky, či poskytnutie návodov a rýchlej navigácie v online priestore. Vďaka tomu dokážu firmám nielen šetriť náklady, ale zvyšovať aj úroveň zákazníckej spokojnosti.
Aj preto majú chatboty svoje miesto prakticky v každom segmente podnikania: od online obchodu, cez dodávku energií, zdravotníctvo, až po finančný sektor. Nie náhodou budú aj jednou z tém druhého ročníka FinVision 2019. Konať sa bude 11. apríla 2019 v hoteli Sheraton Bratislava. Ide o špecializovaný odborný klub, ktorý organizuje spoločnosť DATALAN pre svojich zákazníkov z finančného, telekomunikačného, priemyselného a výrobného sektora. Technologickými partnermi konferencie, ktorí tiež predstavia svoje novinky a moderné technologické nástroje pre biznis prax, sú globálni lídri Samsung, IBM, Hewlett Packard Enterprise, EPSON, F5 a DORPS.
„FinVision 2019 ponúkne nové možnosti, ktoré prinášajú moderné technologické nástroje s cieľom zefektívniť biznis firiem v rôznych oblastiach podnikania. Hlavnými témami bude umelá inteligencia, bezpečnosť a automatizácia,“ približuje Marek Paščák, generálny riaditeľ DATALAN-u, ktorý vznik podujatia venovaný špeciálne potrebám sektoru FTP inicioval. Hostia FinVision 2019 sa napríklad dozvedia, aké sú možnosti rozšírenej reality v biznise ako môžu jednoducho automatizovať každodenné procesy, ako chrániť nielen zariadenia ale aj dáta, a ako využiť výhody open platforiem či API. Na základe toho môžu prehodnotiť, ako navrhujú, vyrábajú, predávajú, prevádzkujú a obsluhujú svoje produkty a služby. Témou bude aj nový kybernetický zákon, jeho požiadavky a zosúladenie s GDPR, ako aj komunikácia s NBÚ. Pridanou hodnotou FinVision 2019 bude aj možnosť osobných konzultácií s expertami na najnovšie technológie, či možnosť vyskúšať si moderné vychytávky na „vlastnej koži.“
Pre kompletný program podujatia a online registráciu kliknite na: http://www.finvision.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR