|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. novembra 2014
Tatranci odštartovali pred zimnou sezónou on-line marketingovú kampaň
Vysoké Tatry (ilustračná snímka)
Zdieľať
Vysoké Tatry (ilustračná snímka) Foto: TASR
Vysoké Tatry 13. novembra (TASR) – Oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry dnes štartuje on-line marketingovú kampaň najmenších veľhôr sveta. Destinácia plánuje preraziť vo virtuálnom svete komunikácie, a to naraz na viac ako piatich trhoch, s cieľom prilákať túto zimu čo najviac návštevníkov. Viac ako 50 percent marketingového rozpočtu investujú Tatranci práve do internetu."Kvalitný produkt cestovného ruchu už nestačí na to, aby ste prerazili vo svete a zaujali potenciálnych návštevníkov. Nutnosťou tejto doby je preto cielená marketingová kampaň," zdôvodnila výkonná riaditeľka OOCR Lenka Maťašovská. V porovnaní s minulými rokmi sú Tatranci inovatívnejší a viac ako 50 percent ich marketingového rozpočtu investujú práve do kvalitného internetového marketingu. "Sústreďujeme sa na mužov a ženy nad 30 rokov, rodiny s deťmi a športovcov," doplnila Maťašovská.
Kampaň je rozdelená na niekoľko celkov. Postupne sa realizujú klasické bannerové kampane, doplnené Google Adwords, teda platenie za kliky pri vyhľadávaní kľúčových slov a OOCR nezabúda ani na fenomén tejto doby Youtube a sociálne siete. "Zároveň sa sústredíme aj na ľudí, ktorí už v minulosti navštívili naše stránky, alebo použili našu mobilnú aplikáciu," dodala Maťašovská. Tatry on-line mieria nielen na domáci trh, ale aj do Česka, Poľska, Veľkej Británie a na Pobaltie. V rámci týchto trhov pokryjú kampane celé Slovensko. Počas trvania kampane sa bude jej obsah meniť. Tatranci začnú aktuálnymi first moment ponukami, pokračovať budú pozvánkami na prvú lyžovačku, Vianoce a Silvester, zaujímavé tatranské podujatia či jarné prázdniny.
"Rozhodli sme sa ísť práve za tou cieľovou skupinou, v ktorej vidíme zjavný potenciál. Zároveň aj pre nás je pozitívom, že on-line marketing je dobre merateľný z pohľadu mediálneho zásahu. Po takejto kampani budeme vedieť, či bola úspešná, čo, bohužiaľ, pri kampaniach bilbordových alebo printových jednoznačne určiť nevieme," konštatovala Maťašovská.
Inovatívna tatranská kampaň bude trvať 108 dní a to do 28. februára budúceho roka. Realizuje ju profesionálna agentúra, ktorá má v oblasti on-line marketingu a cestovného ruchu dobré referencie. Práve špecifiká marketingu cestovného ruchu treba podľa Maťašovskej pri tvorbe kampane vždy zohľadniť, keďže je iný ako marketing pri výrobnej sfére či v oblasti financií. Okrem online kampane bude možné Vysoké Tatry počuť aj v rádiách na Slovensku, v Poľsku a Česku.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR