|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. decembra 2015
Takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov
Takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 26. decembra (TASR) – Takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard, ktorý sa zaoberal nákupnými zvyklosťami.Viac ako polovica ľudí na Slovensku, čiže 58 % je pritom podľa prieskumu ochotná minúť za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov v priemere do 35 eur za mesiac. Viac ako štvrtina, teda 27 % respondentov je zase ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne a 4 % ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako 100 eur.
Prieskum tiež ukázal, že takmer polovica opýtaných, čiže 43 % si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov, teda 60 % nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR