|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. januára 2009
T-Mobile uvádza nový slogan: „Zažime to spolu
Spoločnosť T-Mobile Slovensko predstaví v priebehu februára nový positioning značky, nový slogan aj nový vizuálny štýl. Zmeny korporátnej identity a dizajnu značky T-Mobile sú v súlade s ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. januára (WN/PR) - Spoločnosť T-Mobile Slovensko predstaví v priebehu februára nový positioning značky, nový slogan aj nový vizuálny štýl. Zmeny korporátnej identity a dizajnu značky T-Mobile sú v súlade s medzinárodnou stratégiou skupiny Deutsche Telekom a budú sprevádzané originálnou kampaňou, ktorá začína už dnes.
Nový slogan T-Mobilu „Zažime to spolu“ je slovenským ekvivalentom medzinárodného „Life is for sharing“ a posúva komunikáciu značky smerom k ešte väčšej interaktivite s ľuďmi a komunitami, v ktorých žijú.
„Nové logo i slogan najlepšie vystihujú nové hodnoty značky. T-Mobile je značka priateľská, otvorená a prístupná. Je aktívna a inšpirujúca, jej svet je o zážitkoch a radosti zo života. T-Mobile je prostredníkom v komunikácii a umožňuje ľuďom zdieľať zážitky, emócie, momenty zo života so svojimi priateľmi, známymi a rodinou,“ približuje Miriam Benčíková-Kušnírová, senior manažérka marketingovej komunikácie spoločnosti T-Mobile Slovensko.
„Inšpiratívny prísľub značky budú môcť ľudia „zažiť“ už zajtra v originálnej reklamnej kampani. V jej centre budú ľudia a ich emócie, ktoré budú môcť so svojimi blízkymi zdieľať prostredníctvom mediálneho priestoru, ktorú im venuje T-Mobile. Imidžovo-produktová kampaň z dielne MUW Saatchi&Saatchi bude rozdelená na 2 časti. Aktivačná fáza bude o zbieraní „odkazov“ a druhá exekučná fáza bude o ich samotnom uverejňovaní v televízii, rádiu, tlači, na billboardoch a v kine. Poskytnutie mediálneho priestoru ľuďom na vlastnú tvorbu v takom rozsahu, aký pripravujeme, je v rámci Slovenska jedinečné, aj preto považujeme pripravovanú kampaň za inovatívnu z pohľadu kreatívneho ale aj mediálneho riešenia,“ dodáva Benčíková-Kušnírová.
Súčasne so zmenou sloganu prebehne aj prispôsobenie loga T-Mobile medzinárodnému dizajn manuálu. Nové logo už používajú viaceré dcérske spoločnosti T-Mobile International a T-Mobile Slovensko sa k nim pripojí v rámci vopred dohodnutého časového harmonogramu skupiny.
V súvislosti s uvedením nového sloganu i loga sa dočkajú zmien postupne všetky reklamné nadlinkové aj podlinkové materiály spoločnosti.
O T-Mobile Slovensko, a. s.
T-Mobile Slovensko, a. s., je poprednou telekomunikačnou spoločnosťou, poskytujúcou služby hlasovej a dátovej mobilnej komunikácie na Slovensku. Jediným vlastníkom T-Mobile Slovensko, a. s., je Slovak Telekom, a. s., dcérska spoločnosť Deutsche Telekom AG (Frankfurt, Amtlicher Handel: DTE/NYSE:DT). K 30. júnu 2008 spoločnosť T-Mobile Slovensko poskytovala svoje služby takmer 2,4 miliónom zákazníkov. T-Mobile Slovensko je prvým mobilným operátorom, ktorý priniesol na Slovensko službu Multimediálne správy (MMS), technológiu EDGE, riešenie BlackBerry a ako prvý spustil aj komerčnú prevádzku siete tretej generácie UMTS. T-Mobile Slovensko spustil ako prvý mobilný operátor na svete celoplošnú prevádzku mobilnej dátovej technológie FLASH-OFDM, na báze ktorej ponúka zákazníkom službu Rýchly internet. T-Mobile Slovensko je jediným mobilným operátorom v Slovenskej republike, ktorý svojim zákazníkom poskytuje mobilný prístup do internetu prostredníctvom štyroch technológií vysokorýchlostného prenosu dát - GPRS/EDGE, Wireless LAN (Wi-Fi), UMTS FDD/HSDPA a FLASH-OFDM. T-Mobile Slovensko je operátorom s najvyšším počtom roamingových partnerov. Zákazníci môžu využívať roamingové služby v 353 sieťach mobilných operátorov v 201 destináciach celého sveta a GPRS a MMS roaming u 154 GSM operátorov v 81 destináciach celého sveta. Viac informácií o spoločnosti T-Mobile Slovensko získate na www.t-mobile.sk.
O T-Mobile International
T-Mobile International je jednou z popredných svetových spoločností v mobilnej komunikácii. Ako jedna z troch strategických obchodných jednotiek Deutsche Telekom sa T-Mobile zameriava na najdynamickejšie trhy v Európe a v USA. T-Mobile poskytuje svoje služby viac ako 119 miliónom zákazníkov na jednotnej technologickej platforme založenej na GSM, ktorá sa považuje za celosvetovo najúspešnejší bezdrôtový digitálny štandard. T-Mobile je jediným mobilným operátorom, ktorý poskytuje svoje služby pod jednou značkou na európskom a severoamerickom kontinente. Viac informácií o spoločnosti T-Mobile International získate na www.telekom.com.
Nový slogan T-Mobilu „Zažime to spolu“ je slovenským ekvivalentom medzinárodného „Life is for sharing“ a posúva komunikáciu značky smerom k ešte väčšej interaktivite s ľuďmi a komunitami, v ktorých žijú.
„Nové logo i slogan najlepšie vystihujú nové hodnoty značky. T-Mobile je značka priateľská, otvorená a prístupná. Je aktívna a inšpirujúca, jej svet je o zážitkoch a radosti zo života. T-Mobile je prostredníkom v komunikácii a umožňuje ľuďom zdieľať zážitky, emócie, momenty zo života so svojimi priateľmi, známymi a rodinou,“ približuje Miriam Benčíková-Kušnírová, senior manažérka marketingovej komunikácie spoločnosti T-Mobile Slovensko.
„Inšpiratívny prísľub značky budú môcť ľudia „zažiť“ už zajtra v originálnej reklamnej kampani. V jej centre budú ľudia a ich emócie, ktoré budú môcť so svojimi blízkymi zdieľať prostredníctvom mediálneho priestoru, ktorú im venuje T-Mobile. Imidžovo-produktová kampaň z dielne MUW Saatchi&Saatchi bude rozdelená na 2 časti. Aktivačná fáza bude o zbieraní „odkazov“ a druhá exekučná fáza bude o ich samotnom uverejňovaní v televízii, rádiu, tlači, na billboardoch a v kine. Poskytnutie mediálneho priestoru ľuďom na vlastnú tvorbu v takom rozsahu, aký pripravujeme, je v rámci Slovenska jedinečné, aj preto považujeme pripravovanú kampaň za inovatívnu z pohľadu kreatívneho ale aj mediálneho riešenia,“ dodáva Benčíková-Kušnírová.
Súčasne so zmenou sloganu prebehne aj prispôsobenie loga T-Mobile medzinárodnému dizajn manuálu. Nové logo už používajú viaceré dcérske spoločnosti T-Mobile International a T-Mobile Slovensko sa k nim pripojí v rámci vopred dohodnutého časového harmonogramu skupiny.
V súvislosti s uvedením nového sloganu i loga sa dočkajú zmien postupne všetky reklamné nadlinkové aj podlinkové materiály spoločnosti.
O T-Mobile Slovensko, a. s.
T-Mobile Slovensko, a. s., je poprednou telekomunikačnou spoločnosťou, poskytujúcou služby hlasovej a dátovej mobilnej komunikácie na Slovensku. Jediným vlastníkom T-Mobile Slovensko, a. s., je Slovak Telekom, a. s., dcérska spoločnosť Deutsche Telekom AG (Frankfurt, Amtlicher Handel: DTE/NYSE:DT). K 30. júnu 2008 spoločnosť T-Mobile Slovensko poskytovala svoje služby takmer 2,4 miliónom zákazníkov. T-Mobile Slovensko je prvým mobilným operátorom, ktorý priniesol na Slovensko službu Multimediálne správy (MMS), technológiu EDGE, riešenie BlackBerry a ako prvý spustil aj komerčnú prevádzku siete tretej generácie UMTS. T-Mobile Slovensko spustil ako prvý mobilný operátor na svete celoplošnú prevádzku mobilnej dátovej technológie FLASH-OFDM, na báze ktorej ponúka zákazníkom službu Rýchly internet. T-Mobile Slovensko je jediným mobilným operátorom v Slovenskej republike, ktorý svojim zákazníkom poskytuje mobilný prístup do internetu prostredníctvom štyroch technológií vysokorýchlostného prenosu dát - GPRS/EDGE, Wireless LAN (Wi-Fi), UMTS FDD/HSDPA a FLASH-OFDM. T-Mobile Slovensko je operátorom s najvyšším počtom roamingových partnerov. Zákazníci môžu využívať roamingové služby v 353 sieťach mobilných operátorov v 201 destináciach celého sveta a GPRS a MMS roaming u 154 GSM operátorov v 81 destináciach celého sveta. Viac informácií o spoločnosti T-Mobile Slovensko získate na www.t-mobile.sk.
O T-Mobile International
T-Mobile International je jednou z popredných svetových spoločností v mobilnej komunikácii. Ako jedna z troch strategických obchodných jednotiek Deutsche Telekom sa T-Mobile zameriava na najdynamickejšie trhy v Európe a v USA. T-Mobile poskytuje svoje služby viac ako 119 miliónom zákazníkov na jednotnej technologickej platforme založenej na GSM, ktorá sa považuje za celosvetovo najúspešnejší bezdrôtový digitálny štandard. T-Mobile je jediným mobilným operátorom, ktorý poskytuje svoje služby pod jednou značkou na európskom a severoamerickom kontinente. Viac informácií o spoločnosti T-Mobile International získate na www.telekom.com.