|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. novembra 2007
T-Mobile evidoval ku koncu septembra 2,307 mil. zákazníkov
Mobilný operátor T-Mobile Slovensko, a.s. evidoval ku koncu septembra 2007 celkovo 2,307 mil. zákazníkov. Vyplýva to zo zverejnenej správy skupiny Slovak Telekom. Počet zákazníkov v segmente ...
Zdieľať
BRATISLAVA 8. novembra (WEBNOVINY) - Mobilný operátor T-Mobile Slovensko, a.s. evidoval ku koncu septembra 2007 celkovo 2,307 mil. zákazníkov. Vyplýva to zo zverejnenej správy skupiny Slovak Telekom. Počet zákazníkov v segmente fakturovaných služieb sa v porovnaní so septembrom 2006 zvýšil o 24 % na 1,088 mil., čo predstavuje čistý medziročný nárast o 212 tis. zákazníkov. Došlo tým k významnému posilneniu zákazníckej bázy, keďže podiel tohto segmentu na celkovom počte 2,307 mil. zákazníkov stúpol už na 47 %. Počet zákazníkov s predplatenými kartami ku koncu septembra dosiahol 1,218 mil. zákazníkov.
Priemerný výnos na zákazníka (ARPU) ku koncu septembra 2007 predstavoval 597 Sk, pričom ide o medziročný pokles o 1,6 %. Tento trend odôvodnila spoločnosť predovšetkým nižšou priemernou cenou väčšiny služieb. Vo vzťahu k vysokej trhovej penetrácii a silnému medziročnému nárastu zákazníckej bázy je však udržanie relatívne stabilného ARPU úspechom, keďže nový zákazníci majú prirodzenú tendenciu využívať mobilné služby v menšej miere.
Za deväť mesiacov tohto roka dosiahla spoločnosť celkové výnosy 12,809 mld. Sk, čo predstavovalo medziročný nárast o 9 %. Prevádzkový zisk (EBIT) dosiahol k 30. septembru 2007 hodnotu 3,486 mld. Sk, čo je viac než 16-percentný nárast v porovnaní s minulým rokom. "Výsledky tretieho štvrťroku hodnotíme veľmi pozitívne. Letné mesiace boli pre nás veľmi dynamické - nedošlo k žiadnemu letnému útlmu, ktorý býval pre náš biznis typický. Práve naopak, viaceré ukazovatele potvrdzujú pokračujúce pozitívne trendy - najmä počet zákazníkov i celkové výnosy," komentoval hospodárske výsledky generálny riaditeľ T-Mobile Slovensko Milan Vašina.
Zmenu značky EuroTel na T-Mobile umožnilo dokúpenie 49-percentného balíka akcií EuroTelu spoločnosťou Slovak Telecom (ST) od konzorcia Atlantic West B.V., ktoré rovnakým podielom vlastnili spoločnosti Verizon Communications a AT&T Wireless. EuroTel sa tak stal 100-percentnou dcérskou spoločnosťou ST, ktorého majoritným vlastníkom je Deutsche Telekom (DT). T-Mobile je pritom mobilnou divíziou DT. Slovak Telecom zaplatil za 49 % akcií mobilného operátora EuroTel sumu 10,225 mld. Sk.
SITA