|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. februára 2014
Švédsky módny reťazec H&M otvorí v Indii svoj prvý obchod
Švédsky módny reťazec Hennes & Mauritz (H&M) otvorí v Indii tento rok svoj prvý obchod. Spoločnosť uviedla, že koncom minulého roka získala od indických úradov všetky potrebné povolenia na ...
Zdieľať
Štokholm 12. februára (TASR) - Švédsky módny reťazec Hennes & Mauritz (H&M) otvorí v Indii tento rok svoj prvý obchod. Spoločnosť uviedla, že koncom minulého roka získala od indických úradov všetky potrebné povolenia na investovanie v krajine. Informovali o tom agentúry Reuters a AP.
Druhý najväčší módny reťazec na svete je tak ďalším, ktorý využíva otváranie sa tretej najväčšej ázijskej ekonomiky zahraničnému maloobchodu. Ako povedal výkonný riaditeľ H&M Karl-Johan Persson, "India je mimoriadne zaujímavý trh s obrovským potenciálom".
Konečný súhlas s investíciou získala spoločnosť od indickej vlády minulý rok v decembri. Do 50 obchodov plánuje investovať okolo 100 miliónov eur. Lokalitu na prvý obchod zatiaľ nevybrala, ale informovala, že po získaní povolenia už bude celý proces jednoduchší.
Švédska spoločnosť zvýšila za posledných 10 rokov počet svojich obchodov takmer trojnásobne na vyše 3100 v 53 krajinách. No čo sa týka rozvíjajúcich sa trhov ako India, v tomto smere výrazne zaostáva za svojím konkurentom, španielskym odevným reťazcom Inditex. Zatiaľ čo španielska firma s približne 6000 obchodmi v 86 krajinách realizuje v ázijských štátoch až 20 % z celkového objemu tržieb, H&M iba 6 %.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Druhý najväčší módny reťazec na svete je tak ďalším, ktorý využíva otváranie sa tretej najväčšej ázijskej ekonomiky zahraničnému maloobchodu. Ako povedal výkonný riaditeľ H&M Karl-Johan Persson, "India je mimoriadne zaujímavý trh s obrovským potenciálom".
Konečný súhlas s investíciou získala spoločnosť od indickej vlády minulý rok v decembri. Do 50 obchodov plánuje investovať okolo 100 miliónov eur. Lokalitu na prvý obchod zatiaľ nevybrala, ale informovala, že po získaní povolenia už bude celý proces jednoduchší.
Švédska spoločnosť zvýšila za posledných 10 rokov počet svojich obchodov takmer trojnásobne na vyše 3100 v 53 krajinách. No čo sa týka rozvíjajúcich sa trhov ako India, v tomto smere výrazne zaostáva za svojím konkurentom, španielskym odevným reťazcom Inditex. Zatiaľ čo španielska firma s približne 6000 obchodmi v 86 krajinách realizuje v ázijských štátoch až 20 % z celkového objemu tržieb, H&M iba 6 %.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR