|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Súťaž Podnikové médium roka pokračuje ďalším ročníkom
Už trinásty rok organizuje Klub podnikových médií celoslovenskú súťaž podnikových novín, časopisov, webových stránok, brožúr, intranetu, audiovizuálnych prezentácií, kalendárov či elektronických ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. marca (WBN/PR) - Už trinásty rok organizuje Klub podnikových médií celoslovenskú súťaž podnikových novín, časopisov, webových stránok, brožúr, intranetu, audiovizuálnych prezentácií, kalendárov či elektronických médií firiem, spoločností, štátnych i neštátnych organizácií – Podnikové médium roka 2014.
Aj v tomto roku sa malé i veľké spoločnosti zmerajú svoje sily v súťaži, ktorá posúva firemnú komunikáciu nielen medzi firmami a klientmi, ale aj medzi zamestnávateľom a pracovníkmi. Už viac ako 1500 firiem sa počas existencie súťaže pokúsilo siahnuť na víťazstvo a aj keď nie všetkým sa to podarilo, odmenou im bola možnosť nielen priamej konfrontácie s ostatnými súťažiacimi, ale v prvom rade rast kvality médií a kvality komunikácie.
"Je čas nabrať odvahu na konfrontáciu. Každý správny manažér musí vedieť, že bez komunikácie s klientom sa obchody robia len veľmi ťažko. Nedostatočné je oceňovanie skutočnosti, že takéto externé médium ich reprezentuje, podporuje v exporte, ovplyvňuje potenciálneho zákazníka, zvyšuje odbyt, vyvoláva záujem o produkty a služby. Interne zamerané komunikačné médiá zasa stmeľujú zamestnancov, dávajú im informácie o firme, najbližších zámeroch, umocňujú lojalitu k zamestnávateľovi, výrazne znižujú fluktuáciu, ba často, dovolím si povedať, aj formujú vzťah zamestnanca k spoločnosti, pre ktorú pracuje. V tom lepšom prípade napomáha stotožneniu zamestnancov s firmou.", povedala pre tlač riaditeľka súťaže, Monika Kozelová.
"Máme tak veľa šikovných ľudí, a je jedno či pracujú v malých, či veľkých firmách. Dôležité je, že sa dokážu odprezentovať. Dokážu odprezentovať svoju spoločnosť, svoju prácu, svoje výrobky, svoje mesto, či obec. Je potrebné si uvedomiť, že účasťou v súťaži každá prihlásená spoločnosť prispieva k celkovému zvyšovaniu úrovne korporátnej komunikácie a kvality podnikových médií v krajine. Som presvedčená, že tým významne pomáhajú kultivovať obchodné i spoločenské vzťahy."
Ďalší ročník súťaže Podnikové médium roka 2014 je pred dverami. A pre tie spoločnosti, ktoré ešte doteraz nestihli poslať prihlášku je stále otvorená. Uzávierka prihlášok je 3. apríla 2015. Informácie o súťaži a prihláška je k dispozícii na webovej stránke www.podnikovemedium.sk
Súťaž je otvorená nielen pre firmy, ale aj pre médiá tretieho sektoru, mestá, či obce, kultúrne inštitúcie i živnostníkov.
Aj v tomto roku sa malé i veľké spoločnosti zmerajú svoje sily v súťaži, ktorá posúva firemnú komunikáciu nielen medzi firmami a klientmi, ale aj medzi zamestnávateľom a pracovníkmi. Už viac ako 1500 firiem sa počas existencie súťaže pokúsilo siahnuť na víťazstvo a aj keď nie všetkým sa to podarilo, odmenou im bola možnosť nielen priamej konfrontácie s ostatnými súťažiacimi, ale v prvom rade rast kvality médií a kvality komunikácie.
"Je čas nabrať odvahu na konfrontáciu. Každý správny manažér musí vedieť, že bez komunikácie s klientom sa obchody robia len veľmi ťažko. Nedostatočné je oceňovanie skutočnosti, že takéto externé médium ich reprezentuje, podporuje v exporte, ovplyvňuje potenciálneho zákazníka, zvyšuje odbyt, vyvoláva záujem o produkty a služby. Interne zamerané komunikačné médiá zasa stmeľujú zamestnancov, dávajú im informácie o firme, najbližších zámeroch, umocňujú lojalitu k zamestnávateľovi, výrazne znižujú fluktuáciu, ba často, dovolím si povedať, aj formujú vzťah zamestnanca k spoločnosti, pre ktorú pracuje. V tom lepšom prípade napomáha stotožneniu zamestnancov s firmou.", povedala pre tlač riaditeľka súťaže, Monika Kozelová.
"Máme tak veľa šikovných ľudí, a je jedno či pracujú v malých, či veľkých firmách. Dôležité je, že sa dokážu odprezentovať. Dokážu odprezentovať svoju spoločnosť, svoju prácu, svoje výrobky, svoje mesto, či obec. Je potrebné si uvedomiť, že účasťou v súťaži každá prihlásená spoločnosť prispieva k celkovému zvyšovaniu úrovne korporátnej komunikácie a kvality podnikových médií v krajine. Som presvedčená, že tým významne pomáhajú kultivovať obchodné i spoločenské vzťahy."
Ďalší ročník súťaže Podnikové médium roka 2014 je pred dverami. A pre tie spoločnosti, ktoré ešte doteraz nestihli poslať prihlášku je stále otvorená. Uzávierka prihlášok je 3. apríla 2015. Informácie o súťaži a prihláška je k dispozícii na webovej stránke www.podnikovemedium.sk
Súťaž je otvorená nielen pre firmy, ale aj pre médiá tretieho sektoru, mestá, či obce, kultúrne inštitúcie i živnostníkov.