|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. marca 2010
Supermarket v reklame paroduje vraždu v Dubaji
Izraelský supermarket sa postaral o rozruch potom, čo v rámci svojej propagácie použil paródiu na nedávnu vraždu veliteľa Hamásu v Dubaji. Reklamný spot so sloganom ...
Zdieľať
Foto: SITA/AP
PETAH TIKVA 12. marca (WEBNOVINY) - Izraelský supermarket sa postaral o rozruch potom, čo v rámci svojej propagácie použil paródiu na nedávnu vraždu veliteľa Hamásu v Dubaji. Reklamný spot so sloganom "eliminujte ceny" natočil obchodný reťazec Mahsaney Kimat Hinam úplne podľa záberov bezpečnostných kamier z dubajského hotela, ktoré zverejnila polícia. Zákazníci, oblečení rovnako ako zachytení členovia vražedného komanda, kráčajú po supermarkete, tajne nakladajú tovar do košíka a robia reklamu "vražedným cenám". Šéf reklamného oddelenia Sefi Shaked priznal, že spoločnosť chcela na mediálnej pozornosti okolo záhadnej vraždy v Dubaji zarobiť.
Veliteľa ozbrojeného krídla Hamásu Brigády Ezzedín al-Kassám našli zabitého 20. januára v izbe dubajského hotela. Najprv ho nadrogovali a potom udusili vankúšom. Vyšetrovatelia už identifikovali 27 podozrivých, ktorí sa mali na vražde podieľať. Aby sa dostali do krajiny, použili falšované britské, írske, nemecké, francúzske a austrálske pasy. Al-Mabhúh sa zaoberal nákupom zbraní pre Hamás. Izrael poprel, že by za vraždou stál Mossad.
SITA/AFP
PETAH TIKVA 12. marca (WEBNOVINY) - Izraelský supermarket sa postaral o rozruch potom, čo v rámci svojej propagácie použil paródiu na nedávnu vraždu veliteľa Hamásu v Dubaji. Reklamný spot so sloganom "eliminujte ceny" natočil obchodný reťazec Mahsaney Kimat Hinam úplne podľa záberov bezpečnostných kamier z dubajského hotela, ktoré zverejnila polícia. Zákazníci, oblečení rovnako ako zachytení členovia vražedného komanda, kráčajú po supermarkete, tajne nakladajú tovar do košíka a robia reklamu "vražedným cenám". Šéf reklamného oddelenia Sefi Shaked priznal, že spoločnosť chcela na mediálnej pozornosti okolo záhadnej vraždy v Dubaji zarobiť.
Veliteľa ozbrojeného krídla Hamásu Brigády Ezzedín al-Kassám našli zabitého 20. januára v izbe dubajského hotela. Najprv ho nadrogovali a potom udusili vankúšom. Vyšetrovatelia už identifikovali 27 podozrivých, ktorí sa mali na vražde podieľať. Aby sa dostali do krajiny, použili falšované britské, írske, nemecké, francúzske a austrálske pasy. Al-Mabhúh sa zaoberal nákupom zbraní pre Hamás. Izrael poprel, že by za vraždou stál Mossad.
SITA/AFP