|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. marca 2017
Súdny dvor:Hovory na zákaznícke linky nesmú stáť viac ako bežné hovory
Volania na zákaznícke linky týkajúce sa zmluvných podmienok nesmú znamenať dodatočné náklady. Súdny dvor EÚ rozhodol, že príliš vysoké poplatky za volania na zákaznícke ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Luxemburg 2. marca (TASR) - Volania na zákaznícke linky týkajúce sa zmluvných podmienok nesmú znamenať dodatočné náklady. Súdny dvor EÚ rozhodol, že príliš vysoké poplatky za volania na zákaznícke linky môžu spotrebiteľov odstrašiť od toho, aby sa obrátili na spoločnosť s otázkami k existujúcej zmluve. Ceny nesmú byť vyššie ako u bežných telefonátov v rámci pevných alebo mobilných sietí.Dôvodom je proces na Krajinskom súde Stuttgart. Nemecká Centrála pre boj proti nečestným praktikám tu zažalovala predajnú sieť elektroniky Comtech za "nečestné obchodné praktiky" v súvislosti s vytvorením spoplatnenej zákazníckej linky. Stuttgartský súd následne oslovil Súdny dvor EÚ s otázkou, ako je potrebné vykladať príslušnú európsku smernicu o právach spotrebiteľov. Minúta hovoru z mobilného telefónu na zákaznícke číslo, začínajúce v Nemecku predvoľbou 0180, môže v súčasnosti stáť až 14 centov a hovor z pevnej siete 20 centov za minútu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR