|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. septembra 2013
Štvrtina Slovákov si vybavuje dovolenku bez cestovky
Okolo 26 percent Slovákov si zahraničnú letnú dovolenku plánuje bez pomoci cestovnej kancelárie. Ich služby využíva 36 percent dovolenkujúcich, kým ostatných 38 percent má skúsenosť s oboma ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. septembra (WEBNOVINY) - Okolo 26 percent Slovákov si zahraničnú letnú dovolenku plánuje bez pomoci cestovnej kancelárie. Ich služby využíva 36 percent dovolenkujúcich, kým ostatných 38 percent má skúsenosť s oboma druhmi dovolenky.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke takmer 1500 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše šesťtisíc domácich e-shopov, ich tovary a ceny.
"Preferovaným dopravným prostriedkom Slovákov, ktorí si organizujú dovolenku sami, je auto. Využíva ho až 73 percent z nich," povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Lietadlom cestuje 17 percent respondentov. Ekologickejšiu formu prepravy vlakom využívajú štyri percentá opýtaných, na autobus pripadá zvyšných šesť percent.
Pre dve tretiny Slovákov dovolenkujúcich "na vlastnú päsť" sú pri výbere destinácie dôležité okrem iného aj možnosti rekreačných aktivít a pohybového vyžitia. "Športové a outdoorové vybavenie nakupuje na internete až 20 percent opýtaných Slovákov," prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke takmer 1500 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše šesťtisíc domácich e-shopov, ich tovary a ceny.
"Preferovaným dopravným prostriedkom Slovákov, ktorí si organizujú dovolenku sami, je auto. Využíva ho až 73 percent z nich," povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Lietadlom cestuje 17 percent respondentov. Ekologickejšiu formu prepravy vlakom využívajú štyri percentá opýtaných, na autobus pripadá zvyšných šesť percent.
Pre dve tretiny Slovákov dovolenkujúcich "na vlastnú päsť" sú pri výbere destinácie dôležité okrem iného aj možnosti rekreačných aktivít a pohybového vyžitia. "Športové a outdoorové vybavenie nakupuje na internete až 20 percent opýtaných Slovákov," prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.