|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. novembra 2013
Štvrtina Slovákov by si kúpila radšej ojazdené auto
Viac ako štvrtina Slovákov by si pri nákupe vozidla v blízkej budúcnosti vybrala ojazdené auto. Až 38 % ľudí by najradšej kúpilo ojazdené auto priamo od jeho vlastníka, 10 % by preferovalo nákup v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. novembra (WEBNOVINY) - Viac ako štvrtina Slovákov by si pri nákupe vozidla v blízkej budúcnosti vybrala ojazdené auto. Až 38 % ľudí by najradšej kúpilo ojazdené auto priamo od jeho vlastníka, 10 % by preferovalo nákup v autobazáre a 15 % u autorizovaného predajcu.
Takmer tretina Slovákov by neuprednostnila ani jeden z týchto spôsobov, teda nemá ani voči jednému z nich výhrady. Vyplýva to z prieskumu, ktorý agentúra TNS Slovakia uskutočnila v októbri na vzorke 500 respondentov.
Podľa prieskumu až 47 % ľudí už vo svojom živote menilo automobil jeden až trikrát. Vyše 80 % z tých, ktorí sa chystajú do takzvaného kamenného autobazáru, si vopred detailnejšie prezrie jeho internetovú stránku. Až 60 % budúcich majiteľov ojazdených áut zaujíma hlavne najvýhodnejšia cenová ponuka.
Samotný technický stav vozidla, alebo hodnotenie vybraného autobazáru samotnými zákazníkmi, je pre nich už menej dôležitý. "Paradoxne zmluvy, ktoré by poskytli právnu ochranu budúcim majiteľom, sú deklarovane na okraji záujmu," uviedla spoločnosť TNS Slovakia.
Prieskum realizovala agentúra TNS Slovakia prostredníctvom internetu - online dopytovania. Vzorka 500 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15 - 65 rokov z hľadiska veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja. Terénna fáza výskumu sa uskutočnila v októbri 2013.
Takmer tretina Slovákov by neuprednostnila ani jeden z týchto spôsobov, teda nemá ani voči jednému z nich výhrady. Vyplýva to z prieskumu, ktorý agentúra TNS Slovakia uskutočnila v októbri na vzorke 500 respondentov.
Podľa prieskumu až 47 % ľudí už vo svojom živote menilo automobil jeden až trikrát. Vyše 80 % z tých, ktorí sa chystajú do takzvaného kamenného autobazáru, si vopred detailnejšie prezrie jeho internetovú stránku. Až 60 % budúcich majiteľov ojazdených áut zaujíma hlavne najvýhodnejšia cenová ponuka.
Samotný technický stav vozidla, alebo hodnotenie vybraného autobazáru samotnými zákazníkmi, je pre nich už menej dôležitý. "Paradoxne zmluvy, ktoré by poskytli právnu ochranu budúcim majiteľom, sú deklarovane na okraji záujmu," uviedla spoločnosť TNS Slovakia.
Prieskum realizovala agentúra TNS Slovakia prostredníctvom internetu - online dopytovania. Vzorka 500 respondentov je reprezentatívna pre populáciu Slovenska vo veku 15 - 65 rokov z hľadiska veku, vzdelania, veľkosti miesta bydliska a kraja. Terénna fáza výskumu sa uskutočnila v októbri 2013.