|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. marca 2020
Stúpajúci počet hovorov operátori zatiaľ zvládajú, hovoria o silvestrovských číslach
Telekomunikačné spoločnosti v súčasnosti registrujú vyššiu hlasovú prevádzku a stúpajúci počet hovorov. Agentúru SITA o tom informovali hovorcovia spoločností Slovak Telekom, Orange a O2. Prevádzka v ...
Zdieľať
17.3.2020 (Webnoviny.sk) - Telekomunikačné spoločnosti v súčasnosti registrujú vyššiu hlasovú prevádzku a stúpajúci počet hovorov. Agentúru SITA o tom informovali hovorcovia spoločností Slovak Telekom, Orange a O2. Prevádzka v jednotlivých sieťach sa v uplynulých dňoch približuje prevádzke počas najexponovanejších období v roku.
Slovak Telekom momentálne výpadky v jeho sieti pre zvýšený nápor neeviduje. "Registrujeme však vyššiu hlasovú prevádzku a už od minulého týždňa postupne stúpa počet hovorov oproti bežným dňom. Napríklad vo štvrtok a piatok už dosiahol nárast takmer o 100 % oproti bežnému pracovnému dňu, čo sa dá pripísať väčšiemu počtu ľudí v homeoffice režime. Počas víkendu dosiahla prevádzka úroveň pracovných dní či dokonca vyššiu, čo možno pripísať skôr súkromným hovorom. Dokonca 16. marec zrejme prekoná aj minulý piatok a prekročí dvojnásobnú prevádzku oproti bežnému pracovnému dňu," povedal hovorca Slovak Telekomu pre služby a financie Michal Korec.
Spoločnosť Orange Slovensko cíti podľa svojich slov maximálnu zodpovednosť za to, aby jej služby práve v tejto komplikovanej situácii, keď sú ľudia ešte viac odkázaní na komunikáciu prostredníctvom digitálnych technológií, plnohodnotne fungovali.
"V posledných dňoch sme zaznamenali výrazný nárast prevádzky vo viacerých oblastiach. Hlasová prevádzka v našej sieti stúpla o 40 % a ďalej pozorujeme jej rastúci trend. Hoci naša sieť v súčasnosti tento nápor zvláda, žiadame zákazníkov o zodpovedné využívanie hlasových hovorov, aby operátori dokázali zabezpečiť dostatočnú kvalitu spojenia pre všetkých. Dátová prevádzka nám stúpla o tretinu, v prípade SMS/MMS ide o stabilné objemy," ozrejmila aktuálnu situáciu PR Coordinator v Orange Slovensko Alexandra Piskunová.
Prevádzka v telekomunikačnej sieti O2 je tieto dni takmer ako počas Silvestra.
"Prevádzka v sieti sa tieto dni približuje prevádzke počas najexponovanejších období v roku, ako je napríklad Silvester. Vzhľadom na to, neustále posilňujeme kapacity siete. Nemôžeme však vylúčiť ojedinelé krátkodobé sťaženie dovolateľnosti alebo stabilitu hovorov, ktoré však priebežne riešime. Prosíme v takých prípadoch o trpezlivosť. Pri dátach máme celkovo vyššiu prevádzku oproti normálu vďaka našej marcovej kampani na nekonečné dáta (1000 GB pre každého), ale vyšší objem prenášaných dát zvládame," dodala hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár.
Zdroj: Webnoviny.sk - Stúpajúci počet hovorov operátori zatiaľ zvládajú, hovoria o silvestrovských číslach © SITA Všetky práva vyhradené.
Slovak Telekom momentálne výpadky v jeho sieti pre zvýšený nápor neeviduje. "Registrujeme však vyššiu hlasovú prevádzku a už od minulého týždňa postupne stúpa počet hovorov oproti bežným dňom. Napríklad vo štvrtok a piatok už dosiahol nárast takmer o 100 % oproti bežnému pracovnému dňu, čo sa dá pripísať väčšiemu počtu ľudí v homeoffice režime. Počas víkendu dosiahla prevádzka úroveň pracovných dní či dokonca vyššiu, čo možno pripísať skôr súkromným hovorom. Dokonca 16. marec zrejme prekoná aj minulý piatok a prekročí dvojnásobnú prevádzku oproti bežnému pracovnému dňu," povedal hovorca Slovak Telekomu pre služby a financie Michal Korec.
Orange vyzýva zákazníkov k zodpovednosti
Spoločnosť Orange Slovensko cíti podľa svojich slov maximálnu zodpovednosť za to, aby jej služby práve v tejto komplikovanej situácii, keď sú ľudia ešte viac odkázaní na komunikáciu prostredníctvom digitálnych technológií, plnohodnotne fungovali.
"V posledných dňoch sme zaznamenali výrazný nárast prevádzky vo viacerých oblastiach. Hlasová prevádzka v našej sieti stúpla o 40 % a ďalej pozorujeme jej rastúci trend. Hoci naša sieť v súčasnosti tento nápor zvláda, žiadame zákazníkov o zodpovedné využívanie hlasových hovorov, aby operátori dokázali zabezpečiť dostatočnú kvalitu spojenia pre všetkých. Dátová prevádzka nám stúpla o tretinu, v prípade SMS/MMS ide o stabilné objemy," ozrejmila aktuálnu situáciu PR Coordinator v Orange Slovensko Alexandra Piskunová.
O2 neustále posilňuje kapacity siete
Prevádzka v telekomunikačnej sieti O2 je tieto dni takmer ako počas Silvestra.
"Prevádzka v sieti sa tieto dni približuje prevádzke počas najexponovanejších období v roku, ako je napríklad Silvester. Vzhľadom na to, neustále posilňujeme kapacity siete. Nemôžeme však vylúčiť ojedinelé krátkodobé sťaženie dovolateľnosti alebo stabilitu hovorov, ktoré však priebežne riešime. Prosíme v takých prípadoch o trpezlivosť. Pri dátach máme celkovo vyššiu prevádzku oproti normálu vďaka našej marcovej kampani na nekonečné dáta (1000 GB pre každého), ale vyšší objem prenášaných dát zvládame," dodala hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár.
Zdroj: Webnoviny.sk - Stúpajúci počet hovorov operátori zatiaľ zvládajú, hovoria o silvestrovských číslach © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Nová platforma hackvirus.sk chce dať dohromady nápady a technologické riešenia v boji proti COVID-19
Nová platforma hackvirus.sk chce dať dohromady nápady a technologické riešenia v boji proti COVID-19
<< predchádzajúci článok
Kňaz slúžil omšu aj napriek zákazu pre koronavírus, na miesto prišla aj polícia
Kňaz slúžil omšu aj napriek zákazu pre koronavírus, na miesto prišla aj polícia