![]() |
03. februára 2006
BRATISLAVA 3. februára (WN/PS) - Vysoká škola manažmentu / City University v spolupráci so spoločnosťou DaimlerChrysler Automotive Slovakia, divíziou vozidiel SMART a ČSOB, a.s., spustila tretí ročník prestížnej študentskej súťaže s názvom „Be Smart and Win a SMART“. Cieľom súťaže je navrhnúť reklamnú kampaň s tematickým zameraním na značku Smart. Súťaže sa môžu zúčastniť študenti bratislavských fakúlt so zameraním na manažment alebo ekonómiu. Víťaz popri plnom štipendiu v MBA programe City University od ČSOB, a.s. získa ceny od Sky Europe, Nay, Microsoft, Nokie, XL promotion a vydavateľstva časopisu Trend. Uzávierka prihlášok je 28.2.2006. Bližšie informácie na http://www.vsm.sk alebo e-mailom na smart@vsm.sk.
Mgr. Branislav ZLOCHA
Director, Marketing & Development
City University, Bellevue, USA
Panonska cesta 17
851 04 Bratislava
Tel: +421-2-6381-0601
FOTO:SITA
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |