|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. februára 2006
Študentská súťaž Vysokej školy manažmentu
Vysoká škola manažmentu / City University v spolupráci so spoločnosťou DaimlerChrysler Automotive Slovakia, divíziou vozidiel SMART a ČSOB, a.s., spustila tretí ročník prestížnej študentskej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. februára (WN/PS) - Vysoká škola manažmentu / City University v spolupráci so spoločnosťou DaimlerChrysler Automotive Slovakia, divíziou vozidiel SMART a ČSOB, a.s., spustila tretí ročník prestížnej študentskej súťaže s názvom „Be Smart and Win a SMART“. Cieľom súťaže je navrhnúť reklamnú kampaň s tematickým zameraním na značku Smart. Súťaže sa môžu zúčastniť študenti bratislavských fakúlt so zameraním na manažment alebo ekonómiu. Víťaz popri plnom štipendiu v MBA programe City University od ČSOB, a.s. získa ceny od Sky Europe, Nay, Microsoft, Nokie, XL promotion a vydavateľstva časopisu Trend. Uzávierka prihlášok je 28.2.2006. Bližšie informácie na http://www.vsm.sk alebo e-mailom na smart@vsm.sk.
Mgr. Branislav ZLOCHA
Director, Marketing & Development
City University, Bellevue, USA
Panonska cesta 17
851 04 Bratislava
Tel: +421-2-6381-0601
FOTO:SITA