|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. marca 2007
Stredoslovenská energetika, a.s. zlepšuje služby zákazníkom
Stredoslovenská energetika, a.s. /SSE/ otvorila 28. marca 2007 zrekonštruovanú Obchodnú kanceláriu (OK) v Žiline a uviedla nové poradenské služby, aby zvýšili efektivitu a pohodlie využívania elektrickej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. marca (WN/PR) - Stredoslovenská energetika, a.s. /SSE/ otvorila 28. marca 2007 zrekonštruovanú Obchodnú kanceláriu (OK) v Žiline a uviedla nové poradenské služby, aby zvýšili efektivitu a pohodlie využívania elektrickej energie. V prvom štvrťroku 2007 telefónne zákaznícke centrum kontaktovali zákazníci 96 000 krát, čo potvrdzuje dôležitosť telefónneho zákazníckeho centra /TZC/ v komunikácii so zákazníkmi a 85% telefonátov bolo vyzdvihnutých do 20 sekúnd.
Dňa 28. marca 2007 SSE, a.s. otvorila zrekonštruovanú Obchodnú kanceláriu v Žiline. Dôvodom rekonštrukcie bolo rozšírenie služieb zákazníkom. SSE rozšírila svoje služby na tzv. TOP OK o pracovníka, ktorý je špecializovaný na poradenstvo v oblasti energetickej efektívnosti, úsporách a produktoch. Zákazníci budú rozdelení na špecializované pracoviská (domácnosti, firmy a organizácie, poradenstvo ponúkaných služieb). Pracovníci sú k dispozícii každý pracovný deň. Zákazníci však môžu svoje požiadavky vybaviť aj prostredníctvom telefónneho zákazníckeho centra /TZC/, ktoré v plnom rozsahu a jednoduchšie nahrádza osobný kontakt so zákazníkom. Pre všetky segmenty zákazníkov – domácnosti, podnikateľov a organizácie sú denne pripravené tímy kvalifikovaných pracovníkov – agentov, ktorí ochotne vyriešia všetky požiadavky tak, ako keby boli zákazníci osobne na obchodnej kancelárii. TZC využíva vyššiu verziu technológie pre prideľovanie telefonických hovorov, ktorá ešte viac zrýchľuje a skvalitňuje komunikáciu kvalifikovaných pracovníkov prostredníctvom telefónnych liniek so zákazníkmi. Svedčí o tom aj fakt, že v v období od januára do marca 2007 využilo služby TZC 96 000 zákazníkov. Napriek tomu, že v tomto období TZC denne kontaktuje takmer 2000 zákazníkov, SSE neeviduje problémy s dostupnosťou zákazníckych liniek. Tie sú pre zákazníkov k dispozícii denne od 6.00 hod do 20.00 hod., pričom 85% telefonátov je vyzdvihnutých do 20 sekúnd. Stredoslovenská energetika dodáva energiu pre život a podnikanie pre takmer 700 000 zákazníkov - približne 30 000 podnikateľov a organizácií a 1 600 000 obyvateľov. Našim domácim trhom je stredné Slovensko, kde pôsobíme už viac ako 80 rokov. Budovaním nových pripojení, investovaním do našej distribučnej siete a podporou celospoločenských záujmov prispievame k ďalšiemu ekonomickému rozvoju nášho regiónu a životnej úrovne našich spoluobčanov. Stredoslovenská energetika je členom skupiny Electricité de France.
Media kontakt: Ing. Radoslava Gbelská, vedúca Samostatného odboru Komunikácia, tel:041/519 2797, gbelska@sse.sk
SSE
Media kontakt: Ing. Radoslava Gbelská, vedúca Samostatného odboru Komunikácia, tel:041/519 2797, gbelska@sse.sk
SSE