Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. februára 2007

Stredoslovenská energetika, a.s. zlepšuje služby zákazníkom



Stredoslovenská energetika, a.s. /SSE/ otvorila zrekonštruované Obchodné kancelárie (OK) v Banskej Bystrici a v Lučenci a uviedla nové poradenské služby, aby zvýšili efektivitu a pohodlie ...



Zdieľať

BRATISLAVA 2. februára (WN/PR) - Stredoslovenská energetika, a.s. /SSE/ otvorila zrekonštruované Obchodné kancelárie (OK) v Banskej Bystrici a v Lučenci a uviedla nové poradenské služby, aby zvýšili efektivitu a pohodlie využívania elektrickej energie. V roku 2006 telefónne zákaznícke centrum kontaktovali zákazníci 450 000 krát, čo potvrdzuje dôležitosť telefónneho zákazníckeho centra /TZC/ v komunikácii so zákazníkmi. SSE s radosťou oznamuje, že 80% telefonátov je vyzdvihnutých do 20 sekúnd.

Dňa 1. februára 2007 SSE, a.s. otvorila zrekonštruované Obchodné kancelárie v Banskej Bystrici a v Lučenci. Dôvodom rekonštrukcie bolo rozšírenie služieb zákazníkom. SSE rozšírila svoje služby na týchto tzv. TOP OK o pracovníka, ktorý je špecializovaný na poradenstvo v oblasti energetickej efektívnosti, úsporách a produktoch. Zákazníci budú rozdelení na špecializované pracoviská (domácnosti, firmy a organizácie, poradenstvo ponúkaných služieb). Pracovníci sú k dispozícii každý pracovný deň. Zákazníci však môžu svoje požiadavky vybaviť aj prostredníctvom telefónneho zákazníckeho centra /TZC/, ktoré v plnom rozsahu a jednoduchšie nahrádza osobný kontakt so zákazníkom. Pre všetky segmenty zákazníkov – domácnosti, podnikateľov a organizácie sú denne pripravené tímy kvalifikovaných pracovníkov – agentov, ktorí ochotne vyriešia všetky požiadavky tak, ako keby boli zákazníci osobne na obchodnej kancelárii. TZC využíva vyššiu verziu technológie pre prideľovanie telefonických hovorov, ktorá ešte viac zrýchľuje a skvalitňuje komunikáciu kvalifikovaných pracovníkov prostredníctvom telefónnych liniek so zákazníkmi. Svedčí o tom aj fakt, že v roku 2006 využilo služby TZC 450 000 zákazníkov. Napriek tomu, že v tomto období TZC denne kontaktuje takmer 2500 zákazníkov, SSE neeviduje problémy s dostupnosťou zákazníckych liniek. Tie sú pre zákazníkov k dispozícii denne od 6.00 hod do 20.00 hod., pričom viac ako 80% telefonátov je vyzdvihnutých do 20 sekúnd.

Stredoslovenská energetika dodáva energiu pre život a podnikanie pre takmer 700 000 zákazníkov - približne 30 000 podnikateľov a organizácií a 1 600 000 obyvateľov. Našim domácim trhom je stredné Slovensko, kde pôsobíme už viac ako 80 rokov. Budovaním nových pripojení, investovaním do našej distribučnej siete a podporou celospoločenských záujmov prispievame k ďalšiemu ekonomickému rozvoju nášho regiónu a životnej úrovne našich spoluobčanov. Stredoslovenská energetika je členom skupiny Electricité de France.

Media kontakt:

Ing. Radoslava Gbelská, vedúca Samostatného odboru Komunikácia,

tel:041/519 2797, gbelska@sse.sk

SSE


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rozprava o dôchodkovom sporení sa skončila
<< predchádzajúci článok
Heynckes odstúpil, lebo sa mu vyhrážali smrťou

Stredoslovenská energetika, a.s. zlepšuje služby zákazníkom - diskusné fórum čitateľov

Skúsenosť so zlepšovaním služieb17.9. 21:42:50
Skúsenosť so zlepšovaním služieb17.9. 21:45:55
Nekale praktiky v rozpore s dobrymi mravmi a zakonom19.12. 22:24:59
SSE - Ale čo ste, to nie je monopol...22.2. 8:41:46
Negatívny dojem3.8. 9:49:54