|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. februára 2007
Stredoslovenská energetika, a.s. zlepšuje služby zákazníkom
Stredoslovenská energetika, a.s. /SSE/ otvorila zrekonštruované Obchodné kancelárie (OK) v Banskej Bystrici a v Lučenci a uviedla nové poradenské služby, aby zvýšili efektivitu a pohodlie ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. februára (WN/PR) - Stredoslovenská energetika, a.s. /SSE/ otvorila zrekonštruované Obchodné kancelárie (OK) v Banskej Bystrici a v Lučenci a uviedla nové poradenské služby, aby zvýšili efektivitu a pohodlie využívania elektrickej energie. V roku 2006 telefónne zákaznícke centrum kontaktovali zákazníci 450 000 krát, čo potvrdzuje dôležitosť telefónneho zákazníckeho centra /TZC/ v komunikácii so zákazníkmi. SSE s radosťou oznamuje, že 80% telefonátov je vyzdvihnutých do 20 sekúnd.
Dňa 1. februára 2007 SSE, a.s. otvorila zrekonštruované Obchodné kancelárie v Banskej Bystrici a v Lučenci. Dôvodom rekonštrukcie bolo rozšírenie služieb zákazníkom. SSE rozšírila svoje služby na týchto tzv. TOP OK o pracovníka, ktorý je špecializovaný na poradenstvo v oblasti energetickej efektívnosti, úsporách a produktoch. Zákazníci budú rozdelení na špecializované pracoviská (domácnosti, firmy a organizácie, poradenstvo ponúkaných služieb). Pracovníci sú k dispozícii každý pracovný deň. Zákazníci však môžu svoje požiadavky vybaviť aj prostredníctvom telefónneho zákazníckeho centra /TZC/, ktoré v plnom rozsahu a jednoduchšie nahrádza osobný kontakt so zákazníkom. Pre všetky segmenty zákazníkov – domácnosti, podnikateľov a organizácie sú denne pripravené tímy kvalifikovaných pracovníkov – agentov, ktorí ochotne vyriešia všetky požiadavky tak, ako keby boli zákazníci osobne na obchodnej kancelárii. TZC využíva vyššiu verziu technológie pre prideľovanie telefonických hovorov, ktorá ešte viac zrýchľuje a skvalitňuje komunikáciu kvalifikovaných pracovníkov prostredníctvom telefónnych liniek so zákazníkmi. Svedčí o tom aj fakt, že v roku 2006 využilo služby TZC 450 000 zákazníkov. Napriek tomu, že v tomto období TZC denne kontaktuje takmer 2500 zákazníkov, SSE neeviduje problémy s dostupnosťou zákazníckych liniek. Tie sú pre zákazníkov k dispozícii denne od 6.00 hod do 20.00 hod., pričom viac ako 80% telefonátov je vyzdvihnutých do 20 sekúnd.
Stredoslovenská energetika dodáva energiu pre život a podnikanie pre takmer 700 000 zákazníkov - približne 30 000 podnikateľov a organizácií a 1 600 000 obyvateľov. Našim domácim trhom je stredné Slovensko, kde pôsobíme už viac ako 80 rokov. Budovaním nových pripojení, investovaním do našej distribučnej siete a podporou celospoločenských záujmov prispievame k ďalšiemu ekonomickému rozvoju nášho regiónu a životnej úrovne našich spoluobčanov. Stredoslovenská energetika je členom skupiny Electricité de France.
Media kontakt:
Ing. Radoslava Gbelská, vedúca Samostatného odboru Komunikácia,
tel:041/519 2797, gbelska@sse.sk
SSE
Stredoslovenská energetika, a.s. zlepšuje služby zákazníkom - diskusné fórum čitateľov