|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka Foto: TASR/Dano Veselský
Bratislava 22. októbra (TASR) – Stredoškoláci zo Slovenska a Česka spoločne hľadali odpoveď na to, ako môže byť zamestnávateľ zaujímavejší pre potenciálnych zamestnancov a odlíšiť sa od konkurencie. Úspech zamestnávateľa na trhu práce vidia v príjemnom pracovnom prostredí, dobrých vzťahoch s pracovným kolektívom a v otvorenej spätnej väzbe zamestnancov a ich nadriadených. Podľa slov stredoškolákov sú mladí ľudia tí, ktorí hýbu svetom. Uviedli to počas tohtotýždňového (19.10.) podujatia JA Citi International Innovation Camp, ktorý sa konal v Brne v Českej republike. TASR o tom informovala PR manažérka JA Slovensko Katarína Palečková.
"Získavanie kvalitných zamestnancov sa stáva čoraz väčšou výzvou pre mnohých zamestnávateľov a sú nútení vymýšľať spôsoby, ako ich získať. V oblasti ľudských zdrojov je zrejmé, že firmy pôsobiace v zahraničí sa pri nábore svojich nových zamestnancov neboja použiť inovatívne a netradičné riešenia," povedala Palečková. Podľa nej si Slovensko aj naďalej v tomto trende drží konzervatívny pohľad.
Študenti mali spracovať balíček benefitov a príležitostí, ktoré môže spoločnosť ponúknuť a zároveň vytvoriť vhodnú marketingovú stratégiu. "V súčasnosti je veľká diverzita firiem na trhu práce. Preraziť s úplne novým nápadom je ťažké, ale vďaka sociálnym sieťam sú firmy vyspelé a majú možnosť zaujať ľudí," uviedla študentka víťazného tímu Sofia Kohútová z Gymnázia v Dubnici nad Váhom.
JA Slovensko je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá 25 rokov realizuje v školách koncepciu nadštandardného zážitkového vzdelávania. Formuje podnikateľské myslenie a finančnú gramotnosť mladých ľudí a ponúka preventívne riešenia pre ich zamestnanosť.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR