|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. marca 2007
Stránka YouTube má získať konkurenciu
Spoločnosti News Corp. a NBC Universal vo štvrtok oznámili, že od leta plánujú spoločne spustiť novú internetovú videostránku, ktorá bude obsahovať celé filmy a televízne relácie. Stránka má ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. marca (WEBNOVINY) - Spoločnosti News Corp. a NBC Universal vo štvrtok oznámili, že od leta plánujú spoločne spustiť novú internetovú videostránku, ktorá bude obsahovať celé filmy a televízne relácie. Stránka má byť dostupná zadarmo a jej cieľom je konkurencia YouTube. Tento krok ukazuje, akou hrozbou sa YouTube stáva pre veľké mediálne spoločnosti, ktoré sa obávajú straty novej generácie divákov. Mladí totiž vysedávajú častejšie skôr pred monitorom počítača, než pred televíznou obrazovkou.
Obe spoločnosti uzavreli dohodu o spolupráci s partnermi, akými sú Microsoft, Yahoo Inc. a Time Warner AOL. Na stránke sa majú objaviť populárne televízne relácie ako Saturday Night Live od NBC, seriál Simpsonovci od Fox Network, ako i filmy Diabol nosí Pradu (2006) či Borat (2006) od 20th Century Fox. Internetové video je novou zložkou mediálneho trhu, ktorá naberá čoraz väčší význam. Analytici svorne tvrdia, že v tejto oblasti je dostatočný priestor pre širokú konkurenciu. Stránka YouTube získala obrovskú popularitu a náskok pred rivalmi aj vďaka tomu, že dáva návštevníkom možnosť uploadovať vlastné domáce videá. Táto funkcia je obľúbená najmä u mladších návštevníkov.
SITA