|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 21.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohdan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. apríla 2012
Strana SMER-SD minula na voľby viac ako 3,3 milióna eur
Strana Smer-SD vynaložila na predčasné parlamentné voľby, v ktorých 10. marca zvíťazila, sumu 3 309 656,59 eura. Vyplýva to zo záverečnej správy, ktorú strana predložila ministerstvu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. apríla (WEBNOVINY) - Strana Smer-SD vynaložila na predčasné parlamentné voľby, v ktorých 10. marca zvíťazila, sumu 3 309 656,59 eura.
Vyplýva to zo záverečnej správy, ktorú strana predložila ministerstvu financií a je zverejnená na webovej stránke rezortu.
Smer-SD neminul ani cent na predvolebné prieskumy, či volebné prieskumy verejnej mienky. Náklady strany na úhradu platenej inzercie alebo reklamy v periodickej tlači predstavovali 531 103,63 eura.
Vysielanie politickej reklamy podľa osobitného predpisu, teda v televíziách a rádiách, vyšlo Smer-SD na 656 813,17 eura. Cestovné výdavky členov a náhrady zamestnancov strany pri volebnej kampani dosiahli 2 340,35 eura.
Najväčšiu zložku tvorili bilbordy
Na ostatné formy propagácie činnosti a programu strany dal Smer 2 119 399,44 eura, pričom najväčšiu položku tvorili náklady na bilbordy, nosiče a plagáty. Na tie išlo 1 197 572,45 eur. Propagačný materiál, reprezentačné, občerstvenie pri akciách a podobné výdavky dosiahli sumu 160 060,49 eura.
Smer si počas akcií prenajal priestory za 58 367,97 eura. Sprievodné kultúrne vystúpenia ho vyšli na 250 598,32 eura. Na ostatné služby minul 452 800,21 eura (SMER TV, agentúrne služby, fotenie, distribúcia, internetové služby, reklama - Etarget, inClick, AdWorks).
Smer kryl čiastočne výdavky z vlastných zdrojov
Strana Smer zabezpečovala aktivity súvisiace s voľbami do NR SR v prevažujúcej miere na základe Zmluvy o reklamnom zastúpení a propagácii a o organizačno-technickom zabezpečení volebnej kampane prostredníctvom spoločnosti UPTOWN PRODUCTION, s.r.o. (poskytla a zabezpečila služby v hodnote 3 052 136 eur) a v menšej miere krajskými a okresnými aktivitami.
Náklady na účely volieb kryla čiastočne z vlastných zdrojov, tvorených v období rokov 2010 a 2011 z príjmov zo štátneho rozpočtu. Okrem toho využila aj cudzí zdroj - Smer si vzal bankový úver vo výške jeden milión eur, splatný do 12. decembra 2012. V zákonom určenom období strana neeviduje žiaden príjem z darov a bezodplatných plnení. Záverečná správa je spracovaná za obdobie začínajúce sa dňom vyhlásenia volieb a končiace sa dňom volieb, a to v listinnej a elektronickej podobe.
Vyplýva to zo záverečnej správy, ktorú strana predložila ministerstvu financií a je zverejnená na webovej stránke rezortu.
Smer-SD neminul ani cent na predvolebné prieskumy, či volebné prieskumy verejnej mienky. Náklady strany na úhradu platenej inzercie alebo reklamy v periodickej tlači predstavovali 531 103,63 eura.
Vysielanie politickej reklamy podľa osobitného predpisu, teda v televíziách a rádiách, vyšlo Smer-SD na 656 813,17 eura. Cestovné výdavky členov a náhrady zamestnancov strany pri volebnej kampani dosiahli 2 340,35 eura.
Najväčšiu zložku tvorili bilbordy
Na ostatné formy propagácie činnosti a programu strany dal Smer 2 119 399,44 eura, pričom najväčšiu položku tvorili náklady na bilbordy, nosiče a plagáty. Na tie išlo 1 197 572,45 eur. Propagačný materiál, reprezentačné, občerstvenie pri akciách a podobné výdavky dosiahli sumu 160 060,49 eura.
Smer si počas akcií prenajal priestory za 58 367,97 eura. Sprievodné kultúrne vystúpenia ho vyšli na 250 598,32 eura. Na ostatné služby minul 452 800,21 eura (SMER TV, agentúrne služby, fotenie, distribúcia, internetové služby, reklama - Etarget, inClick, AdWorks).
Smer kryl čiastočne výdavky z vlastných zdrojov
Strana Smer zabezpečovala aktivity súvisiace s voľbami do NR SR v prevažujúcej miere na základe Zmluvy o reklamnom zastúpení a propagácii a o organizačno-technickom zabezpečení volebnej kampane prostredníctvom spoločnosti UPTOWN PRODUCTION, s.r.o. (poskytla a zabezpečila služby v hodnote 3 052 136 eur) a v menšej miere krajskými a okresnými aktivitami.
Náklady na účely volieb kryla čiastočne z vlastných zdrojov, tvorených v období rokov 2010 a 2011 z príjmov zo štátneho rozpočtu. Okrem toho využila aj cudzí zdroj - Smer si vzal bankový úver vo výške jeden milión eur, splatný do 12. decembra 2012. V zákonom určenom období strana neeviduje žiaden príjem z darov a bezodplatných plnení. Záverečná správa je spracovaná za obdobie začínajúce sa dňom vyhlásenia volieb a končiace sa dňom volieb, a to v listinnej a elektronickej podobe.