|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ste spokojní so svojím bankárom? Vo VÚB ho môžete ohodnotiť!
Po prvýkrát sa môžu slovenskí bankoví klienti vyjadriť jednoduchým, moderným a rýchlym spôsobom ku kvalite poskytovaného zákazníckeho servisu. Unikátny hodnotiaci projekt na Slovensku implementovala ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. júna (WBN/PR) - Po prvýkrát sa môžu slovenskí bankoví klienti vyjadriť jednoduchým, moderným a rýchlym spôsobom ku kvalite poskytovaného zákazníckeho servisu. Unikátny hodnotiaci projekt na Slovensku implementovala jedna z najväčších bánk VÚB v spolupráci so systémom Staffino.
Prostredníctvom nezávislého hodnotiaceho systému Staffino môžu klienti VÚB banky odteraz poslať pochvalu alebo pripomienku na celú pobočku, jednotlivých jej zamestnancov, alebo na vybrané produkty VÚB – Flexihypotéku, Pôžičku s odmenou za vernosť a VÚB účet.
Pilotný projekt, do ktorého je zatiaľ zapojených 50 pobočiek v Bratislave a Košiciach, sa banke s tímom Staffino podarilo zaviesť v rekordnom krátkom čase v priebehu niekoľkých týždňov. "Pracujeme s korporáciami roky a vieme, aké náročné býva uviesť do života systém s dosahom na celú spoločnosť. Boli sme milo prekvapení, s akým nadšením manažment Staffino prijal, ako efektívne zladil komunikáciu dôležitých oddelení a procesy pre jeho naštartovanie. Aj vďaka tomu už vo VÚB banke presne vedia, koho prácu na pobočkách zákazníci oceňujú najviac,” hodnotí začiatok spolupráce Tomáš Rosputinský, spoluzakladateľ systému Staffino.
Od zavedenia adresných hodnotení do bankových systémov si VÚB sľubuje interaktívnejší vzťah so zákazníkmi. "Pre nás je kľúčové vedieť, ako nás vnímajú a hodnotia naši klienti. Staffino cez hodnotenia pracovníkov či produktov v reálnom čase umožňuje dať klientom pocit nefalšovanej flexibility banky a špičkovú starostlivosť aj pri tých najbežnejších bankových službách. Jednoducho povedané, záleží nám na tom, aby zákazníci z pobočky VÚB odchádzali vždy spokojní,” dodáva Martina Hrivnáková, marketingová riaditeľka VÚB Banky.
Každé hodnotenie odovzdané cez Staffino sa dostáva priamo k manažérovi, ktorý zákazníkovi odpovie a bude sa podnetom ihneď zaoberať. V rámci pilotného projektu na pobočkách VÚB banky klienti nájdu aj promo materiály s informáciami, ako aplikáciu Staffino používať.
Ako funguje hodnotenie bankárov vo VÚB banke?
1. Stiahnite si na mobil aplikáciu Staffino a vyberte si pobočku VÚB, kde ste sa zastavili
2. Zvoľte si, čo chcete hodnotiť – spokojnosť s pobočkou, Flexihypotéku, Pôžičku s odmenou za vernosť, VÚB účet alebo jednotlivých zamestnancov pobočky.
3. Vyjadrite svoj názor – poďakovanie, alebo návrhy na zlepšenie
Za hodnotenie výhra 50 eur
Raz mesačne sa zo všetkých zákazníkov, ktorí cez Staffino pošlú svoje hodnotenie, vyžrebuje jeden výherca odmeny 50 eur.
Fakty o hodnotiacom systéme Staffino:
• za pol roka hodnotilo cez hodnotiaci systém Staffino už takmer 10.000 Slovákov
• zákazníci rozdali celkovo už takmer 20.000 hodnotení
• celkovo bolo cez Staffino ohodnotených už viac ako 5.000 prevádzok
• Slováci môžu hodnotiť nielen banky, reštaurácie, hotely, puby, čerpacie stanice, ale už aj vybrané jazykové školy, obchody, kliniky a lekárov či automobilové showroomy alebo fitness centrá
• Slováci vedia aj chváliť – asi 85 % všetkých prijatých hodnotení sú pochvaly
• Až 75 % pochvalných hodnotení vždy obsahuje vysvetlenie, za čo zákazník chváli
Prostredníctvom nezávislého hodnotiaceho systému Staffino môžu klienti VÚB banky odteraz poslať pochvalu alebo pripomienku na celú pobočku, jednotlivých jej zamestnancov, alebo na vybrané produkty VÚB – Flexihypotéku, Pôžičku s odmenou za vernosť a VÚB účet.
Pilotný projekt, do ktorého je zatiaľ zapojených 50 pobočiek v Bratislave a Košiciach, sa banke s tímom Staffino podarilo zaviesť v rekordnom krátkom čase v priebehu niekoľkých týždňov. "Pracujeme s korporáciami roky a vieme, aké náročné býva uviesť do života systém s dosahom na celú spoločnosť. Boli sme milo prekvapení, s akým nadšením manažment Staffino prijal, ako efektívne zladil komunikáciu dôležitých oddelení a procesy pre jeho naštartovanie. Aj vďaka tomu už vo VÚB banke presne vedia, koho prácu na pobočkách zákazníci oceňujú najviac,” hodnotí začiatok spolupráce Tomáš Rosputinský, spoluzakladateľ systému Staffino.
Od zavedenia adresných hodnotení do bankových systémov si VÚB sľubuje interaktívnejší vzťah so zákazníkmi. "Pre nás je kľúčové vedieť, ako nás vnímajú a hodnotia naši klienti. Staffino cez hodnotenia pracovníkov či produktov v reálnom čase umožňuje dať klientom pocit nefalšovanej flexibility banky a špičkovú starostlivosť aj pri tých najbežnejších bankových službách. Jednoducho povedané, záleží nám na tom, aby zákazníci z pobočky VÚB odchádzali vždy spokojní,” dodáva Martina Hrivnáková, marketingová riaditeľka VÚB Banky.
Každé hodnotenie odovzdané cez Staffino sa dostáva priamo k manažérovi, ktorý zákazníkovi odpovie a bude sa podnetom ihneď zaoberať. V rámci pilotného projektu na pobočkách VÚB banky klienti nájdu aj promo materiály s informáciami, ako aplikáciu Staffino používať.
Ako funguje hodnotenie bankárov vo VÚB banke?
1. Stiahnite si na mobil aplikáciu Staffino a vyberte si pobočku VÚB, kde ste sa zastavili
2. Zvoľte si, čo chcete hodnotiť – spokojnosť s pobočkou, Flexihypotéku, Pôžičku s odmenou za vernosť, VÚB účet alebo jednotlivých zamestnancov pobočky.
3. Vyjadrite svoj názor – poďakovanie, alebo návrhy na zlepšenie
Za hodnotenie výhra 50 eur
Raz mesačne sa zo všetkých zákazníkov, ktorí cez Staffino pošlú svoje hodnotenie, vyžrebuje jeden výherca odmeny 50 eur.
Fakty o hodnotiacom systéme Staffino:
• za pol roka hodnotilo cez hodnotiaci systém Staffino už takmer 10.000 Slovákov
• zákazníci rozdali celkovo už takmer 20.000 hodnotení
• celkovo bolo cez Staffino ohodnotených už viac ako 5.000 prevádzok
• Slováci môžu hodnotiť nielen banky, reštaurácie, hotely, puby, čerpacie stanice, ale už aj vybrané jazykové školy, obchody, kliniky a lekárov či automobilové showroomy alebo fitness centrá
• Slováci vedia aj chváliť – asi 85 % všetkých prijatých hodnotení sú pochvaly
• Až 75 % pochvalných hodnotení vždy obsahuje vysvetlenie, za čo zákazník chváli