|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. januára 2015
Sťažnosti na prácu revízorov v bratislavskej MHD klesli o 90 percent
Cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) sa minulý rok sťažovali na prácu revízorov menej ako v roku 2013. Počet sťažností podľa ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/Pavel Neubauer
Bratislava 28. januára (TASR) – Cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) sa minulý rok sťažovali na prácu revízorov menej ako v roku 2013. Počet sťažností podľa Dopravného podniku Bratislava (DPB) klesol až o 90 percent. Konkrétne čísla dopravca neuviedol.DPB si zníženie sťažností vysvetľuje najmä tým, že od roku 2013 kontroly cestovných lístkov revízori nahrávajú na diktafón. "Audiozáznamy prispeli k výraznému zníženiu sťažností zo strany cestujúcej verejnosti na prácu revízorov. Ukázalo sa teda, že tento systém je efektívny," zhodnotil šéf DPB Ľubomír Belfi. Systém má slúžiť na kontrolu revízorov i cestujúcej verejnosti a prispieť tak k pravdivému a objektívnemu posudzovaniu sťažností. Zároveň podľa DPB slúži ako prevencia.
Čierni pasažieri tiež môžu od roku 2013 platiť pokuty prostredníctvom POS terminálov. Ak teda pri sebe nemajú hotovosť, môžu použiť priamo vo vozidle aj svoju platobnú kartu. "Aj táto služba sa ukázala ako veľmi účinná, nakoľko mnohí cestujúci nemajú pri sebe potrebnú hotovosť a preto platbu kartou uvítali. Počet takto uhradených pokút vzrástol približne o 40 percent," dodal Belfi.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR