![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
17. februára 2010
Štartuje 2. ročník grantového programu Tu sme doma
Spoločnosť Heineken Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje druhý ročník grantového programu Tu sme doma. Program je určený na skvalitnenie ...
Zdieľať

Spoločnosť Heineken Slovensko sa rozhodla pre vyhlásenie druhého ročníka grantového programu na základe pozitívnych ohlasov z predchádzajúceho ročníka. "Prvý ročník grantového programu Tu sme doma nás príjemne prekvapil počtom, ale aj kvalitou zaslaných projektov,“ hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie. V prvom ročníku bolo predložených 18 žiadostí o grant, z ktorých vzišlo 10 podporených projektov. Tie už dnes slúžia obyvateľom mesta Hurbanova.
V Hurbanove sme doma
Od včerajšieho dňa až do 23. apríla 2010 si môžu záujemcovia podávať žiadosti o grant v rámci druhého ročníka Tu sme doma. "Sme veľmi radi, že aj v tomto roku máme možnosť zlepšiť život obyvateľom domovského regiónu nášho pivovaru. Heineken je jednoducho v Hurbanove doma," hovorí Hana Šimková, manažérka pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko. Pri výbere projektov sa bude hodnotiť ich verejno-prospešný charakter, aktívne zapojenie dobrovoľníkov a výsledky ich realizácie majú byť dlhodobým prínosom pre širokú komunitu.
Podmienky získania grantu
Aj druhý ročník grantového programu Tu sme doma je zameraný na podporu projektov týkajúcich sa rozvoja a zlepšenia kvality života v meste Hurbanovo v nasledovných oblastiach:
Rozvoj komunitného života so zameraním na zbližovanie ľudí žijúcich v Hurbanove (voľnočasové aktivity, aktivity zamerané na aktívne zapájanie sa občanov do vecí verejných, do organizovania dobrovoľníckych a filantropických podujatí atď.)
Kultúrne aktivity s dôrazom na regionálne tradície Hurbanova
Vzdelávacie aktivity nad rámec formálneho vzdelávania v predškolských zariadeniach a školách
Programy pre znevýhodnené skupiny obyvateľov
Úprava verejných priestranstiev (parkov, námestí a ihrísk atď.)
Programy zamerané na ochranu a podporu zdravia, najmä preventívne programy
Iné oblasti prispievajúce k rozvoju mesta Hurbanovo
Maximálna výška grantu, ktorý je možné získať v rámci jedného projektu je 3 300 €. Uzávierka predkladania projektov je 23. apríla 2010 do 16.00 v kancelárii Nitrianskej komunitnej nadácie na Farskej 5 v Nitre. Pracovníci Nitrianskej komunitnej nadácie poskytujú bezplatné konzultácie projektov ešte pred ich predložením.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v meste Nitra a v Nitrianskom kraji. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít prospešných pre nás všetkých a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľnej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
Heineken Slovensko:
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk