|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. mája 2010
Štart prvej bratislavskej zákazníckej kancelárie
Spoločnosť SPP – distribúcia, a.s. dnes v Bratislave otvorila svoju prvú Zákaznícku kanceláriu pre pripájanie k distribučnej sieti. Zákaznícke kancelárie pre žiadateľov o pripojenie k distribučnej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. mája (WBN/PR) - Spoločnosť SPP – distribúcia, a.s. dnes v Bratislave otvorila svoju prvú Zákaznícku kanceláriu pre pripájanie k distribučnej sieti. Zákaznícke kancelárie pre žiadateľov o pripojenie k distribučnej sieti v ďalších mestách plánuje spoločnosť otvoriť už v júli, v Nitre, vo Zvolene, v Žiline a Košiciach.
SPP – distribúcia, a.s. venuje veľkú pozornosť neustálemu skvalitňovaniu služieb pre existujúcich a potenciálnych nových odberateľov zemného plynu. Začiatkom marca tohto roka spoločnosť uviedla do pilotnej prevádzky samostatnú Zákaznícku linku pre pripájanie k distribučnej sieti, ktorá zaznamenala veľmi pozitívne ohlasy zákazníkov počas prvých týždňov prevádzky. Zákaznícka linka 0850 269 269, ktorá funguje na princípe modernej technológie informačného/telefonického centra, zrýchľuje vybavovanie požiadaviek a vďaka kvalifikovaným operátorom celkovo zlepšuje kvalitu poskytovaných služieb.
Zákaznícke kancelárie pre pripájanie k distribučnej sieti prinášajú doplnkové služby k Zákazníckej linke pre pripájanie k distribučnej sieti. Služby sú určené najmä pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú osobný kontakt pred telefonickým alebo e-mailovým, alebo ktorým osobný kontakt pomôže vyriešiť špecifické problémy spojené s pripojením. Prvú Zákaznícku kanceláriu dnes slávnostne otvorili v Bratislave.
„Každého, kto si chce pripojiť odberné plynové zariadenie k distribučnej sieti, považujeme za nášho partnera, a preto je našim cieľom vytvoriť riešenia presne podľa individuálnych potrieb a očakávaní žiadateľa o pripojenie.. Zákaznícka orientácia SPP – distribúcia nekončí dodaním želaného riešenia zákazníkovi, inými slovami úspešným pripojením k distribučnej sieti. Jej prirodzenou súčasťou sú komplexné služby a poskytovanie podpory v rôznych formách ako sú odborná asistencia či technické konzultácie v oblasti pripájania a ďalších záležitostí spojených s procesom pripájania a prevádzkou distribučnej siete," uviedol v tejto súvislosti Bohumil Kratochvíl, generálny riaditeľ SPP – distribúcia, a.s.
K bratislavskej zákazníckej kancelárii pre pripájanie k distribučnej sieti postupne pribudnú ďalšie tri, a to v Nitre, v Žiline a Košiciach pre všetky kategórie zákazníkov, a jedna vo Zvolene, ktorá sa venuje pripájaniu obchodných a priemyselných zákazníkov (so spotrebou nad 60 tisíc m3 zemného plynu/ročne) Tieto mestá sú pre SPP – distribúcia, a.s. kľúčové z pohľadu nových pripojení k distribučnej sieti ako aj z hľadiska rozmiestnenia na území Slovenska.
Zákaznícka kancelária pre pripájanie k distribučnej sieti poskytuje služby:
· žiadosti o pripojenie nových odberných plynových zariadení k distribučnej sieti
· žiadosti o technickú zmenu na existujúcich odberných plynových zariadeniach
· uzatváranie zmlúv o pripojení k distribučnej sieti
· informačný servis
· možnosť prijatia sťažnosti a reklamácie
Zákaznícka kancelária pre pripájanie k distribučnej sieti v Bratislave
(v pracovných dňoch pondelok, utorok a piatok od 8.00 h do 12.00 h a v stredu od 12.00 h do 16.00 h)
Adresa: Votrubova č. 1, 821 09 Bratislava 2
Zákaznícka linka pre pripájanie k distribučnej sieti 0850 269 269
(v pracovných dňoch od 7.30 do 15.30 h)
Ďalšie možnosti kontaktu pre pripájanie k distribučnej sieti:
E-mail: pripajanie@distribuciaplynu.sk
Fax: 02 / 5869 9006
Telefonický hovor je spoplatňovaný cenou miestneho hovoru, pri volaní z mobilnej siete je uplatňovaná sadzba príslušného mobilného operátora pre volania do pevnej siete.
Zákaznícka linka pre pripájanie k distribučnej sieti naďalej umožňuje:
· získať informácie o pripájaní odberných plynových zariadení pre nových zákazníkov
· získať informácie a asistenciu k žiadostiam o technické zmeny na existujúcom odbernom plynovom zariadení
· riešiť individuálne otázky zákazníka v procese pripojenia a zmien na existujúcich plynových odberných zariadeniach na základe jeho špecifických potrieb
· uzatvárať a finalizovať zmluvy o pripájaní
· zasielanie vyplnených „Žiadostí“ a návrhov „Zmlúv o pripojenie“ pre jednotlivé kategórie žiadateľov
SPP– distribúcia, a.s. (www.spp-distribucia.sk) začala svoju činnosť 1. júla 2006 právnym odčlenením činností súvisiacich s distribúciou zemného plynu a distribučných aktív ako 100 % dcérska spoločnosť SPP (Slovenský plynárenský priemysel, a.s.). Spoločnosť zabezpečuje distribúciu zemného plynu pre dodávateľov plynu, ktorí dodávajú plyn pre približne 1,5 milióna odberateľov na Slovensku.
SPP – distribúcia, a.s. venuje veľkú pozornosť neustálemu skvalitňovaniu služieb pre existujúcich a potenciálnych nových odberateľov zemného plynu. Začiatkom marca tohto roka spoločnosť uviedla do pilotnej prevádzky samostatnú Zákaznícku linku pre pripájanie k distribučnej sieti, ktorá zaznamenala veľmi pozitívne ohlasy zákazníkov počas prvých týždňov prevádzky. Zákaznícka linka 0850 269 269, ktorá funguje na princípe modernej technológie informačného/telefonického centra, zrýchľuje vybavovanie požiadaviek a vďaka kvalifikovaným operátorom celkovo zlepšuje kvalitu poskytovaných služieb.
Zákaznícke kancelárie pre pripájanie k distribučnej sieti prinášajú doplnkové služby k Zákazníckej linke pre pripájanie k distribučnej sieti. Služby sú určené najmä pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú osobný kontakt pred telefonickým alebo e-mailovým, alebo ktorým osobný kontakt pomôže vyriešiť špecifické problémy spojené s pripojením. Prvú Zákaznícku kanceláriu dnes slávnostne otvorili v Bratislave.
„Každého, kto si chce pripojiť odberné plynové zariadenie k distribučnej sieti, považujeme za nášho partnera, a preto je našim cieľom vytvoriť riešenia presne podľa individuálnych potrieb a očakávaní žiadateľa o pripojenie.. Zákaznícka orientácia SPP – distribúcia nekončí dodaním želaného riešenia zákazníkovi, inými slovami úspešným pripojením k distribučnej sieti. Jej prirodzenou súčasťou sú komplexné služby a poskytovanie podpory v rôznych formách ako sú odborná asistencia či technické konzultácie v oblasti pripájania a ďalších záležitostí spojených s procesom pripájania a prevádzkou distribučnej siete," uviedol v tejto súvislosti Bohumil Kratochvíl, generálny riaditeľ SPP – distribúcia, a.s.
K bratislavskej zákazníckej kancelárii pre pripájanie k distribučnej sieti postupne pribudnú ďalšie tri, a to v Nitre, v Žiline a Košiciach pre všetky kategórie zákazníkov, a jedna vo Zvolene, ktorá sa venuje pripájaniu obchodných a priemyselných zákazníkov (so spotrebou nad 60 tisíc m3 zemného plynu/ročne) Tieto mestá sú pre SPP – distribúcia, a.s. kľúčové z pohľadu nových pripojení k distribučnej sieti ako aj z hľadiska rozmiestnenia na území Slovenska.
Zákaznícka kancelária pre pripájanie k distribučnej sieti poskytuje služby:
· žiadosti o pripojenie nových odberných plynových zariadení k distribučnej sieti
· žiadosti o technickú zmenu na existujúcich odberných plynových zariadeniach
· uzatváranie zmlúv o pripojení k distribučnej sieti
· informačný servis
· možnosť prijatia sťažnosti a reklamácie
Zákaznícka kancelária pre pripájanie k distribučnej sieti v Bratislave
(v pracovných dňoch pondelok, utorok a piatok od 8.00 h do 12.00 h a v stredu od 12.00 h do 16.00 h)
Adresa: Votrubova č. 1, 821 09 Bratislava 2
Zákaznícka linka pre pripájanie k distribučnej sieti 0850 269 269
(v pracovných dňoch od 7.30 do 15.30 h)
Ďalšie možnosti kontaktu pre pripájanie k distribučnej sieti:
E-mail: pripajanie@distribuciaplynu.sk
Fax: 02 / 5869 9006
Telefonický hovor je spoplatňovaný cenou miestneho hovoru, pri volaní z mobilnej siete je uplatňovaná sadzba príslušného mobilného operátora pre volania do pevnej siete.
Zákaznícka linka pre pripájanie k distribučnej sieti naďalej umožňuje:
· získať informácie o pripájaní odberných plynových zariadení pre nových zákazníkov
· získať informácie a asistenciu k žiadostiam o technické zmeny na existujúcom odbernom plynovom zariadení
· riešiť individuálne otázky zákazníka v procese pripojenia a zmien na existujúcich plynových odberných zariadeniach na základe jeho špecifických potrieb
· uzatvárať a finalizovať zmluvy o pripájaní
· zasielanie vyplnených „Žiadostí“ a návrhov „Zmlúv o pripojenie“ pre jednotlivé kategórie žiadateľov
SPP– distribúcia, a.s. (www.spp-distribucia.sk) začala svoju činnosť 1. júla 2006 právnym odčlenením činností súvisiacich s distribúciou zemného plynu a distribučných aktív ako 100 % dcérska spoločnosť SPP (Slovenský plynárenský priemysel, a.s.). Spoločnosť zabezpečuje distribúciu zemného plynu pre dodávateľov plynu, ktorí dodávajú plyn pre približne 1,5 milióna odberateľov na Slovensku.