|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. novembra 2013
Starnúce pražské metro čaká rozsiahla rekonštrukcia
Najmenej siedmich staníc sa dotkne rozsiahla rekonštrukcia pražského metra, ktorej sa nevyhne ani centrum českej metropoly, informoval dnes server Lidovky.cz.
Zdieľať
Praha 6. novembra (TASR) - Najmenej siedmich staníc sa dotkne rozsiahla rekonštrukcia pražského metra, ktorej sa nevyhne ani centrum českej metropoly, informoval dnes server Lidovky.cz.
Stavebné úpravy, financované hlavne z európskych dotácií, sa budú vykonávať na rušných staniciach Palmovka, Námestie Republiky, Anděl, Karlovo námestie či Opatov.
Cestujúci ale najviac pocítia ročnú čiastočnú uzávierku stanice Múzeum na trase A, plánovanú na koniec budúceho roku. V areáli stanice sa budú vykonávať opravy krycieho a nosného systému stanice, čiastočne zasiahnutej pri povodniach z roku 2002. Dopravnému chaosu by malo predísť zachovanie dopravy na jednej z koľají.
Po roku 2015 sa počíta aj s úplnou uzávierkou niektorých staníc s jedným vestibulom, a to až na šesť až desať mesiacov.
Zadlžený pražský dopravný podnik chce rozsiahlu modernizáciu financovať prevažne z európskeho Operačného programu Doprava. O čerpaní až 150 miliárd korún z eurofondov rozhoduje ministerstvo dopravy ČR.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Stavebné úpravy, financované hlavne z európskych dotácií, sa budú vykonávať na rušných staniciach Palmovka, Námestie Republiky, Anděl, Karlovo námestie či Opatov.
Cestujúci ale najviac pocítia ročnú čiastočnú uzávierku stanice Múzeum na trase A, plánovanú na koniec budúceho roku. V areáli stanice sa budú vykonávať opravy krycieho a nosného systému stanice, čiastočne zasiahnutej pri povodniach z roku 2002. Dopravnému chaosu by malo predísť zachovanie dopravy na jednej z koľají.
Po roku 2015 sa počíta aj s úplnou uzávierkou niektorých staníc s jedným vestibulom, a to až na šesť až desať mesiacov.
Zadlžený pražský dopravný podnik chce rozsiahlu modernizáciu financovať prevažne z európskeho Operačného programu Doprava. O čerpaní až 150 miliárd korún z eurofondov rozhoduje ministerstvo dopravy ČR.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR