|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Stanovisko spoločnosti Lidl Slovenská republika, v.o.s.
V teste potravín zakúpených v Rakúsku a na Slovensku, ktorý pre Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka vypracovala Štátna veterinárna a potravinová správa, bolo prezentovaných celkovo ...
Zdieľať
Foto: LIDL
Bratislava 14. februára (OTS) - V teste potravín zakúpených v Rakúsku a na Slovensku, ktorý pre Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka vypracovala Štátna veterinárna a potravinová správa, bolo prezentovaných celkovo päť výrobkov predávaných spoločnosťou Lidl Slovenská republika.Čo sa týka šunky, boli žiaľ porovnávané dva neporovnateľné a rôzne produkty. V Rakúsku zakúpený výrobok „Dusená šunka – údená“ bol porovnávaný s výrobkom „Varená šunka“, ktorý bol zakúpený na Slovensku. Obe šunky sa pritom nachádzajú v sortimente spoločnosti Lidl Slovenská republika. Je nešťastné a z pohľadu zákazníka zavádzajúce porovnávať dva rôzne výrobky a veríme, že k tomu došlo nedopatrením. Dusená šunka - údená má s ohľadom na proces výroby skutočne nižší podiel vody a vyšší podiel mäsa, čo je deklarované aj na samotnom obale.
V prípade marhuľového jogurtu nebol zistený žiadny rozdiel v sledovaných ukazovateľoch. V prípade bravčového mäsa vo vlastnej šťave, ementálu a mozzarelly boli zistené senzorické odchýlky, ktoré sú však subjektívne a v žiadnom prípade sa netýkajú kvality samotných produktov. Rozdiel v analytických ukazovateľoch pri bravčovom mäse je „štatisticky málo významný“, ako konštatuje aj samotná záverečná správa. Navyše, ementál a mozzarellu vyrábajú pre Lidl v Rakúsku a na Slovensku rozdielni dodávatelia, pričom každý z nich využíva iný a pre seba typický technologický postup a tiež rôzne baktérie na výrobu syra. Senzorické hodnotenie je však zásadne odlišné od laboratórneho a nedokáže objektívne posúdiť kvalitu produktov.
Spoločnosť Lidl garantuje všetkým zákazníkom vo všetkých 27 krajinách v ktorých pôsobí identickú kvalitu produktov privátnych značiek, ktoré majú rovnaký obal, pochádzajú od rovnakého dodávateľa a majú rovnaký EAN kód. Kvalita a zdravie zákazníkov je pre spoločnosť Lidl najdôležitejšia a preto súčasne garantujeme jednotnú cenu nami predávaných výrobkov vo všetkých našich 127 predajniach na Slovensku.
Tomáš Bezák
PR a Tlačový hovorca spoločnosti Lidl
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR