|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Stanovisko Kaufland k medializovanému prípadu dodávateľa Tatrakon
So spoločnosťou Tatrakon opakovane prebiehali štandardné obchodné rokovania o nákupných cenách pre ďalšie obdobie. Dodávateľ na nich požadoval neúmerné zvýšenie cien, kde práve pri ...
Zdieľať
Foto: Kaufland
Bratislava 29. júla (OTS) - So spoločnosťou Tatrakon opakovane prebiehali štandardné obchodné rokovania o nákupných cenách pre ďalšie obdobie. Dodávateľ na nich požadoval neúmerné zvýšenie cien, kde práve pri položke Morca Della bola jeho požiadavka na zvýšenie ceny o viac ako 30% a z toho dôvodu sme sa na ďalšej spolupráci nedohodli.Na základe toho dodávateľ Tatrakon jednostranne pristúpil k zastaveniu dodávok položky Morca Della do našej obchodnej siete. Obdobnú požiadavku od výrobcov s porovnateľnými tovarmi sme v danom období neobdržali.
Je proti obchodnej logike, aby sme akceptovali zvýšenie cien u jedného konkrétneho výrobcu, s prihliadnutím na fakt, že ceny vybraných vstupných surovín, z ktorých sú vyrobené aj produkty spoločnosti Tatrakon, v danom období klesali.
Hájime predovšetkým záujmy našich zákazníkov, ktorými sú najmä pomer cena – kvalita.
Navýšenie ceny o viac ako 30% by bolo pre zákazníkov neakceptovateľné aj s prihliadnutím na fakt, že na trhu sa nachádza konkurenčný výrobok, ktorého cena bola na porovnateľnej úrovni ako cena od spoločnosti Tatrakon, pred pokusom o neúmerné navýšenie ceny.
Dlhodobo sa snažíme o podporu podielu slovenských potravín v našich obchodných reťazcoch, o čom svedčí nielen naša kampaň „ Z lásky k Slovensku“, ale aj výsledky nedávneho prieskumu realizovaného spoločnosťou GfK. Jedným z dvoch obchodných reťazcov, v ktorom si spotrebiteľ môže nakúpiť najviac slovenských výrobkov, je práve Kaufland (5310).
Jednoznačne tak patríme k výrazným partnerom slovenských výrobcov v rámci obchodných reťazcov.
Martin Gärtner, hovorca obchodnej siete Kaufland
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR