Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

08. marca 2006

ST Extraliga po 2 rokoch mení svoje meno na T-Com Extraligu



Najvyššia slovenská hokejová súťaž mení po dvoch rokoch meno a od play off sezóny 2005/06 vstupuje už pod názvom T-Com Extraliga. Premenovanie prebieha súbežne so zmenou korporátnej identity ...



Zdieľať

BRATISLAVA 8. marca (WN/SITA) - Najvyššia slovenská hokejová súťaž mení po dvoch rokoch meno a od play off sezóny 2005/06 vstupuje už pod názvom T-Com Extraliga. Premenovanie prebieha súbežne so zmenou korporátnej identity generálneho partnera. Od 8. marca bude novým obchodným menom Slovak Telekom, a.s. a novou obchodnou značkou, pod ktorou budú ponúkané produkty a služby pevnej siete, T-Com. "Veríme, že hokejoví fanúšikovia privítajú zmenu a moderný strih loga T-Com Extraligy a naďalej zachovajú priazeň najvyššej hokejovej súťaži. Taktiež dúfame, že naše nové dynamické korporátne farby dodajú hráčom energiu, ktorú budú potrebovať do play off zápasov a že sa môžeme tešiť na vynikajúce športové zážitky,“ uviedol v tlačovej správe Radoslav Bielka, hovorca spoločnosti Slovak Telekom.

Už počas začínajúceho sa play off zaregistrujú priaznivci nové farby a logo súťaže aj na štadiónoch a výstroji hráčov. So zmenami v súťaži súhlasili prostredníctvom spoločnosti Pro-hokej všetky kluby. Športový riaditeľ Vladimír Paštinský vyzdvihol doterajšiu spoluprácu so spoločnosťou Slovak Telekom a uviedol, že partnerstvo s takouto významnou spoločnosťou je od roku 2002 pre hokejovú súťaž významným prínosom: "Rád by som spoločnosti Slovak Telekom zaželal v novom drese veľa úspechov a v súvislosti s hokejom jej poďakoval za doterajšiu spoluprácu, ktorá pomohla stabilizovať finančnú situáciu klubov a priniesla mnohé sprievodné projekty aj pre fanúšikov.“

Všetkých desať extraligových tímov vykorčuľuje už na prvé zápasy štvrťfinále s dresmi, na ktorých sa v rámci dohodnutých reklamných plôch zmenili logá a vizuály Slovak Telekom na T-Com. Z modernizácie loga, ako aj z noviniek súvisiacich s reklamnými plochami na štadiónoch či výstroji hráčov, nevyplývajú klubom žiadne dodatočné finančné výdavky mimo rámca zmluvy podpísanej v roku 2002. Kluby sa v nej zaviazali starať sa o reklamné plochy generálneho partnera. Nové reklamné panely, nášivky na dresy či nálepky na prilby dodala pre mužstvá spoločnosť Slovak Telekom. Rovnako to platí aj v prípade bratislavskej T-Com Areny, ktorá dostáva okrem nového vzhľadu loga aj vynovenú tvár z vonkajšej i vnútornej strany. Slovak Telekom prispieva klubom najvyššej hokejovej súťaže od sezóny 2002/2003 ročne čiastkami prevyšujúcimi 17 miliónov Sk. Pre najlepšie tímy vypisuje cieľové prémie a ďalšie prostriedky investuje do sprievodných projektov (Zápas hviezd, Zlatý puk), podpory mládeže (Objav roka) a na prípravu akcií pre divákov (Naj Fan Team).

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Višňovský rozhodol v predĺžení
<< predchádzajúci článok
FC Barcelona, Juventus Turín a Villarreal do štvrťfinále LM