|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. apríla 2006
SSE otvorila v B. Bystrici telefónne zákaznícke centrum
Spoločnosť Stredoslovenská energetika, a.s. (SSE) v utorok v Banskej Bystrici otvorila svoje satelitné telefónne zákaznícke centrum (TZC). Ide o ďalší krok v dlhodobej stratégii spoločnosti ...
Zdieľať
BANSKÁ BYSTRICA 11. apríla (WN/SITA) - Spoločnosť Stredoslovenská energetika, a.s. (SSE) v utorok v Banskej Bystrici otvorila svoje satelitné telefónne zákaznícke centrum (TZC). Ide o ďalší krok v dlhodobej stratégii spoločnosti presunúť postupne komunikáciu s domácnosťami a malými podnikateľmi z obchodných kancelárií na takéto centrá, pričom prvé z nich firma založila v Žiline už pred piatimi rokmi. Presun komunikácie so zákazníkmi na centrá je pritom sprevádzaný postupnou redukciou obchodných kancelárií a znižovaním počtu zamestnancov na úseku styku so zákazníkmi. Ako na utorkovej tlačovej besede uviedol riaditeľ sekcie TZC SSE Alain Dardy, kým pred piatimi rokmi mala SSE 28 obchodných kancelárií, v súčasnosti ich má sedem a komunikáciu so zákazníkmi zabezpečuje o 25 % menej pracovníkov SSE. Zdôraznil, že služby centier sú rovnocenné so službami v obchodných kanceláriách, zákazníkom naviac dávajú možnosť využiť ich bez nutnosti cestovať
TZC v Žiline má v súčasnosti 46 pracovníkov a od predvlani už počet úkonov vybavených telefonicky vysoko prevyšuje počet úkonov v obchodných kanceláriách. Banskobystrické satelitné TZC má pre začiatok deväť pracovníkov. Spolu so žilinským je interne prepojené a tak pripojené na verejnú telefonickú sieť. Ako uviedla špecialistka pre koordináciu projektov SSE Eleonóra Kozárová, obe centrá tvoria takzvané virtuálne call centrum. "Znamená to, že pracovník call centra môže byť v Žiline i Banskej Bystrici a zákazník nespozná, kam sa dovolal. Zákazník však platí vždy cenu miestneho hovoru v pevnej linke," vysvetlila Kozárová. Dodala, že prepojenie ústrední v Žiline a Banskej Bystrici umožní aj to, že ak pre poruchu jedna z nich nemôže prijímať hovory, nahradí ju druhá. Otvorenie satelitného TZC v Banskej Bystrici bolo aj požiadavkou odborárov v SSE.
Zákazníkom SSE sú k dispozícii dve linky - pre domácnosti 0850 111 468 a pre podnikateľov a organizácie 0805 123 555. V súčasnosti sa v priemere viac ako 80 % volajúcich dovolá do TZC v limite do 20 sekúnd. Cieľom SSE je pri zachovaní takejto dostupnosti vybaviť ročne vyše štvrť milióna telefonátov.
SSE je distribučná a dodávateľská energetická spoločnosť. Pôsobí v žilinskom, v banskobystrickom a v časti trenčianskeho kraja, kam dodáva a distribuuje elektrickú energiu pre 690 tis. zákazníkov. SSE vznikla 1. januára 2002. V októbri roku 2002 získala 49 % akcií SSE spoločnosť Electricité de France. Zvyšok akcií aj naďalej vlastní Fond národného majetku SR, avšak vykonávateľom akcionárskych práv je rezort hospodárstva.
FOTO:SITA