|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. decembra 2011
SSE otvorila nové Zákaznícke centrum v Žiline
Spoločnosť Stredoslovenská energetika, a. s. (SSE), 15. decembra 2011 slávnostne otvorila nové Zákaznícke centrum na Námestí A. Hlinku v Žiline. Zákazníci SSE v ňom vybavia všetky záležitosti ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. decembra (WBN/PR) - Spoločnosť Stredoslovenská energetika, a. s. (SSE), 15. decembra 2011 slávnostne otvorila nové Zákaznícke centrum na Námestí A. Hlinku v Žiline. Zákazníci SSE v ňom vybavia všetky záležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. V nových priestoroch sa navyše budú môcť poradiť so špecialistami SSE v tom, ako využívať elektrinu efektívnejšie, a tak znížiť svoje účty.
Novootvorené Zákaznícke centrum SSE na Námestí A. Hlinku 2 v centre Žiliny nahradilo predošlé kontaktné miesto na neďalekej Ulici republiky 5. Ako hlavné zákaznícke centrum bude poskytovať najširšie služby spomedzi všetkých siedmich centier, ktoré SSE prevádzkuje. Zákazníkov privítajú väčšie a modernejšie priestory, ako aj špeciálny priestor, ktorý slúži na vzdelávanie zákazníkov o úsporných riešeniach a moderných technológiách, ktoré znižujú spotrebu energií, a najmä prezentáciu nových „smart“ riešení pre domácnosti, aj podnikateľov a organizácie. Nové zákaznícke centrum navyše predstavuje priestor na kultúrne aktivity alebo výstavy, čím prispeje k rozvoju života v meste. „Okrem vybavovania bežných záležitostí súvisiacich s dodávkou elektriny sa tu zákazníci budú môcť s nami poradiť o tom, ako využívať energiu efektívne a tým pádom na nej ušetriť,“ uviedol Pierre Chazerain, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Stredoslovenská energetika, a. s.
Otvorenie nového zákazníckeho centra, s veľkým dôrazom na energetické poradenstvo a prepojením na život ľudí v regióne, je tak ďalšou súčasťou napĺňania novej obchodnej značky Moja SSE, pre ďalšie rozvíjanie najlepších služieb a zákazníckej starostlivosti. SSE má tiež ambíciu stať sa popredným dodávateľom elektriny a plynu.
Mimo osobného kontaktu v niektorom zo zákazníckych centier môžu zákazníci SSE využiť aj viacero elektronických komunikačných kanálov. Všetci zákazníci zo segmentu domácnosti a podnikatelia môžu svoje záležitosti súvisiace s dodávkou elektriny vybaviť cez internetový portál WebSSErvis, e-mail, telefonické zákaznícke linky, či SMS. Viac informácií a kontakty je možné nájsť na stránke www.sse.sk.
Stredoslovenská energetika dodáva energiu pre život a podnikanie pre takmer 712 000 zákazníkov. Našim domácim trhom je stredné Slovensko, kde pôsobíme už viac ako 85 rokov. Budovaním nových pripojení, investovaním a podporou celospoločenských záujmov prispievame k ďalšiemu ekonomickému rozvoju nášho regiónu a životnej úrovne našich spoluobčanov. Stredoslovenská energetika, a. s., je členom skupiny Electricité de France.
Novootvorené Zákaznícke centrum SSE na Námestí A. Hlinku 2 v centre Žiliny nahradilo predošlé kontaktné miesto na neďalekej Ulici republiky 5. Ako hlavné zákaznícke centrum bude poskytovať najširšie služby spomedzi všetkých siedmich centier, ktoré SSE prevádzkuje. Zákazníkov privítajú väčšie a modernejšie priestory, ako aj špeciálny priestor, ktorý slúži na vzdelávanie zákazníkov o úsporných riešeniach a moderných technológiách, ktoré znižujú spotrebu energií, a najmä prezentáciu nových „smart“ riešení pre domácnosti, aj podnikateľov a organizácie. Nové zákaznícke centrum navyše predstavuje priestor na kultúrne aktivity alebo výstavy, čím prispeje k rozvoju života v meste. „Okrem vybavovania bežných záležitostí súvisiacich s dodávkou elektriny sa tu zákazníci budú môcť s nami poradiť o tom, ako využívať energiu efektívne a tým pádom na nej ušetriť,“ uviedol Pierre Chazerain, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Stredoslovenská energetika, a. s.
Otvorenie nového zákazníckeho centra, s veľkým dôrazom na energetické poradenstvo a prepojením na život ľudí v regióne, je tak ďalšou súčasťou napĺňania novej obchodnej značky Moja SSE, pre ďalšie rozvíjanie najlepších služieb a zákazníckej starostlivosti. SSE má tiež ambíciu stať sa popredným dodávateľom elektriny a plynu.
Mimo osobného kontaktu v niektorom zo zákazníckych centier môžu zákazníci SSE využiť aj viacero elektronických komunikačných kanálov. Všetci zákazníci zo segmentu domácnosti a podnikatelia môžu svoje záležitosti súvisiace s dodávkou elektriny vybaviť cez internetový portál WebSSErvis, e-mail, telefonické zákaznícke linky, či SMS. Viac informácií a kontakty je možné nájsť na stránke www.sse.sk.
Stredoslovenská energetika dodáva energiu pre život a podnikanie pre takmer 712 000 zákazníkov. Našim domácim trhom je stredné Slovensko, kde pôsobíme už viac ako 85 rokov. Budovaním nových pripojení, investovaním a podporou celospoločenských záujmov prispievame k ďalšiemu ekonomickému rozvoju nášho regiónu a životnej úrovne našich spoluobčanov. Stredoslovenská energetika, a. s., je členom skupiny Electricité de France.