|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. mája 2010
Srbské médiá zlepšia spoluprácu so samosprávami
Tagy: Slovak Aid
Slováci pomohli zorganizovať v srbskom Novom Sade prvé Medzinárodné podnikateľské fórum, ktoré sa venovalo problematike vzťahu lokálnych samospráv a médií. Podujatie zorganizovala Slovensko-srbská ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. mája (WEBNOVINY) - Slováci pomohli zorganizovať v srbskom Novom Sade prvé Medzinárodné podnikateľské fórum, ktoré sa venovalo problematike vzťahu lokálnych samospráv a médií. Podujatie zorganizovala Slovensko-srbská obchodná komora v rámci projektu Lokálne samosprávy v Srbsku – prostredie pre spoluprácu a podnikanie, ktorý je financovaný z prostriedkov Slovak Aid. Na podujatí vystúpili renomovaní odborníci z mediálnej oblasti zo Slovenska a Srbska, ktorí predstavili nové trendy v oblasti hospodárskeho informovania, ako aj svoje názory, poznatky a vlastné skúsenosti týkajúce sa vplyvu médií na podnikateľské prostredie. Agentúru SITA o tom informovala Danica Schuchmannová zo Slovenskej agentúry pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu.
Cieľom fóra bolo prispieť k vývoju efektívnejšej spolupráce lokálnych médií s lokálnou samosprávou, najmä vo vzťahu k rozvoju kvality hospodárskych informácií smerom k podnikateľským subjektom. Odborní lektori zo Srbska a Slovenska sa zhodli na tom, že lokálne a regionálne média zohrávajú nenahraditeľnú úlohu pri poskytovaní informácii o hospodárskych možnostiach v danej lokalite. Najväčší prínos regionálnych médií totiž spočíva v dobrej znalosti daného regiónu, životných podmienok, ako aj charakteru jeho obyvateľov.
Prvé Medzinárodné podnikateľské fórum v Novom Sade úspešne odštartovalo sériu prednášok, ktorých cieľom je zvýšiť obchodnú výmenu medzi Slovenskom a Srbskom. Medzinárodné podnikateľské fórum zaznamenalo pozitívny ohlas najmä v radoch domácich médií, prišlo asi 60 ich zástupcov.
SITA
Cieľom fóra bolo prispieť k vývoju efektívnejšej spolupráce lokálnych médií s lokálnou samosprávou, najmä vo vzťahu k rozvoju kvality hospodárskych informácií smerom k podnikateľským subjektom. Odborní lektori zo Srbska a Slovenska sa zhodli na tom, že lokálne a regionálne média zohrávajú nenahraditeľnú úlohu pri poskytovaní informácii o hospodárskych možnostiach v danej lokalite. Najväčší prínos regionálnych médií totiž spočíva v dobrej znalosti daného regiónu, životných podmienok, ako aj charakteru jeho obyvateľov.
Prvé Medzinárodné podnikateľské fórum v Novom Sade úspešne odštartovalo sériu prednášok, ktorých cieľom je zvýšiť obchodnú výmenu medzi Slovenskom a Srbskom. Medzinárodné podnikateľské fórum zaznamenalo pozitívny ohlas najmä v radoch domácich médií, prišlo asi 60 ich zástupcov.
SITA
Tagy: Slovak Aid