|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Spotrebiteľské Správanie na 24hod.sk:
Nálada amerických spotrebiteľov sa v septembri zhoršila, zvýšili sa obavy o pracovné miesta24. 9. 2024
Nálada amerických spotrebiteľov sa v septembri zhoršila. Výrazne sa totiž zvýšili obavy o pracovné miesta.
Index spotrebiteľskej dôvery, ktorý zostavuje výskumná organizácia Conference Board, klesol ...
|
||
viac
diskusia
|
Takmer 30 percent Slovákov sa vyhýba kontaktu s predavačom. Samoobslužné nakupovanie získava čoraz väčšiu popularitu18. 8. 2024
Takmer štyridsať percent Slovákov nakupuje alebo platí pri samoobslužnom automate aspoň raz týždenne. Devätnásť percent Slovákov nakupuje samoobslužne každý deň a ...
|
|
viac
diskusia
|
Odvážna zmena receptúry Slovákom zachutila, gastro prevádzkam svitá na lepšie časy13. 12. 2023
Uplynulý rok bol v porovnaní s predošlým rokom plným zmien. Zmenili sa chuťové preferencie dlhoročných pivárov, nový vietor priniesli chute nováčikov, ale správanie na trhu ovplyvnilo aj šetrné ...
|
||
viac
diskusia
|
Zdražovanie prinútilo Slovákov šetriť, nakupujeme viac v zľavách a investujeme do zelených technológií21. 5. 2022
Vysoká inflácia a s ňou spojené zdražovanie mení aj spotrebiteľské správanie sa Slovákov. Sedem z desiatich potvrdilo, že pre vysoké ceny kupuje menej spotrebného tovaru ako vlani.
Nakupovanie ...
|
||
viac
diskusia
|
Inovácie v starostlivosti o domácnosť. Ako sa menia prostriedky, vďaka ktorým máme doma čisto?13. 6. 2023
Sú koncentrovanejšie, šikovnejšie a v ekologickejších baleniach. Míňa sa na ne menej obalových materiálov aj energií pri preprave, spoľahlivo perú či umývajú riad aj pri nižších teplotách. ...
|
||
viac
diskusia
|
Uchopili sme krízu ako príležitosť hľadať rezervy8. 12. 2022
Krízu možno využiť aj ako príležitosť hľadať nové cesty smerom k zákazníkovi i v náročnom období. Domáci maloobchodný systém COOP Jednota chce aj v čase energetickej krízy a rastúcej inflácie ...
|
||
viac
diskusia
|
Slováci cez Vianoce uprednostňujú svetlé pivo, najviac im chutí po večeri. Ukázal prieskum HEINEKEN Slovensko7. 12. 2021
Slováci si aj počas Vianoc radi vychutnávajú pivo. Prieskum spoločnosti HEINEKEN Slovensko ukázal, že ho vyhľadávame nielen počas letnej sezóny, ale nechýba ani na sviatočnom stole či po ...
|
||
viac
diskusia
|
Sprievodca ročným vyúčtovaním spotreby tepla a vody. Čo by ste mali vedieť?18. 5. 2022
Koľko sme v minulom roku prekúrili a spotrebovali teplej a studenej vody? Nastáva doba, kedy domácnosti dostanú ročné vyúčtovanie. Na prvý pohľad nemusí byť ľahké sa v ňom orientovať. Aké ...
|
||
viac
diskusia
|
Riziká si uvedomujeme omnoho viac ako pred pandémiou12. 7. 2022
Veľmi vážne riziká sa v podstate stali bežnou súčasťou života a to sa odráža aj na záujme ľudí o poistenie.
Pandémia a vojna na Ukrajine spôsobili, že zabezpečeniu ...
|
||
viac
diskusia
|
Ceny jazdených vozidiel u obchodníkov rastú, najmenej však v autobazároch22. 12. 2022
Rozširuje sa ponuka elektrických vozidiel. Od minulého roka je to nárast o takmer 40 %. Ojazdených áut na trhu medziročne pribudlo.
Aj keď ceny ojazdených áut od ...
|
||
viac
diskusia
|
Vysoká inflácia mení investičné návyky. Slováci viac investujú do akcií a dlhopisov2. 5. 2023
Väčšina čitateľov ekonomických médií na Slovensku investuje do akcií a dlhopisov
Varovaním je, že každý piaty Slovák má záujem o investície do ...
|
||
viac
diskusia
|
Zľavomat.sk má za sebou najúspešnejší rok v histórii8. 9. 2023
Zážitkový a cestovný portál Zľavomat.sk sa vlani po pandemických rokoch vrátil nielen k dynamickému rastu, ale prekonal aj svoje najúspešnejšie obdobie - rok 2019. V roku 2022 portál podľa auditovaných ...
|
||
viac
diskusia
|
Podpora záhradníckeho sektora na Slovensku10. 7. 2023
Kampaň Európskej únie sa po prvýkrát sústredí na podporu muškátov a vianočných ruží aj na Slovensku.
Pelargonium for Europe (Muškáty pre Európu - PfE) a Stars for Europe (Hviezdy ...
|
||
viac
diskusia
|
Analytici XTB: výhľad trhu na rok 202211. 2. 2022
Rok 2021 bol pre investovanie nevídane úspešným rokom, keď rástli ceny takmer všetkých aktív na všetkých trhoch. To vyvoláva otázku, či je takýto trend udržateľný - či sa prenesie aj do roku 2022, ...
|
||
viac
diskusia
|
Recept na úspech? Zákazník ako superhrdina18. 5. 2021
Staré časy sa už nevrátia. Až 93 percent firiem očakáva, že sa po pandémii budú musieť popasovať so zmenami v spotrebiteľskom správaní. Napĺňať očakávania zákazníkov už nepostačí, na dosiahnutie ...
|
||
viac
diskusia
|
Inovácie. Hybná sila v potravinárstve v roku 20203. 1. 2020
Spotrebiteľské správanie sa mení. Kým kedysi si stanovovali stratégie nových výrobkov spoločnosti samé a na základe prieskumu trhu rozhodovali, aké výrobky a novinky prinesú, dnes sú do procesu ...
|
||
viac
diskusia
|
Slovákom v časoch zatvorených gastro podnikov najviac chýba práve čas strávený s priateľmi20. 12. 2020
V čase pandémie koronavírusu je jedným z najviac obmedzených odvetví segment HORECA (hotely, reštaurácie, kaviarne). ...
|
||
viac
diskusia
|
Online nákupy netreba odkladať. Kuriéri očakávajú rekordnú predvianočnú sezónu19. 11. 2020
Situácia na trhu doručovateľských služieb sa za ostatné mesiace výrazne zmenila. Prispela k tomu celková konsolidácia trhu, pandémia koronavírusu, ktorá sa začala naplno prejavovať na jar tohto roka ...
|
||
viac
diskusia
|
Väčšina Bratislavčanov chce minúť na darčeky rovnako ako vlani, možno aj viac12. 12. 2020
Väčšina Bratislavčanov chce tento rok minúť na darčeky viac alebo rovnako ako vlani. Vyplýva to z analýzy analytičky WOOD & Company Evy ...
|
||
viac
diskusia
|
Na Slovensku už odštartovala letná turistická sezóna, môže pomôcť viacerým prevádzkam9. 6. 2021
Na Slovensku odštartovala letná turistická sezóna. Ministerstvo dopravy a výstavby SR pritom verí, že práve leto pomôže ...
|
||
viac
diskusia
|
SPU v Nitre skúma špeciálnymi technológiami spotrebiteľské správanie4. 11. 2018
Na snímke rekonštrukcia budovy Slovenskej poľnohospodárskej univerzity (SPU) v Nitre.
|
||
viac
diskusia
|
Slováci začínajú viac upriamovať pozornosť na domáce výrobky, najviac si prilepšili tukové produkty4. 6. 2017
Spotrebiteľské správanie Slovákov sa postupne mení, podiel domácich výrobkov oproti zahraničným produktom postupne mierne stúpa. Podiel slovenských výrobkov, ktoré si Slováci pri nákupe potravín ...
|
||
viac
diskusia
|
Nákup tovaru na splátky ovplyvňujú akcie a aktuálna sezóna6. 2. 2017
Na spotrebiteľské správanie sa Slovákov výrazne vplýva sezónnosť využívania vecí, no zároveň aj ich predajná cena. Nakupovanie ľudí pritom značne ...
|
||
viac
diskusia
|
ANALÝZA: Záujem Slovákov o spotrebné úvery na konci roka rastie19. 12. 2016
Spotrebné úvery sú na Slovensku stále populárnejšie, rovnako tak rastie aj nakupovanie na splátky či prostredníctvom kreditných kariet. Spotrebiteľské správanie ...
|
||
viac
diskusia
|
Riaditeľ inšpekčnej spoločnosti Albín Sladovník: COOP Jednota má unikátne prepracovaný inšpekčný systém, vlastné výrobky podrobuje viacstupňovej kontrole22. 7. 2019
Kvalitné potraviny a zdravie spotrebiteľov je pre COOP Jednotu prioritou. Najväčšia maloobchodná sieť preto nad rámec zákona realizuje vlastné podrobné kontroly potravinárskych aj nepotravinárskych ...
|
||
viac
diskusia
|
Každý tretí spotrebiteľ nakupuje podľa letákových akcií8. 3. 2017
Ilustračná snímka
|
||
viac
diskusia
|
Každý Slovák vyhodí priemerne vyše 100 kg jedla ročne21. 5. 2018
Ilustračná snímka
|
||
viac
diskusia
|
V.SZEMES: Ľudia si dostatok chleba necenia16. 7. 2017
Práca pekára už nie je ani zďaleka taká vážená, ako bola v minulosti. Ľudia si dostatok chleba nevážia. Ani o samotné remeslo nie je záujem. Pekári tak nemajú komu svoje ...
|
||
viac
diskusia
|
Rezort dopravy očakáva v lete na Slovensku rekordný počet turistov21. 7. 2019
Na snímke turisti nastupujú na plte v prístavisku na brehu Dunajca.
|
||
viac
diskusia
|
Rezort dopravy: SR propagujeme ako atraktívnu turistickú destináciu12. 6. 2019
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Rakovský: Slovensko je v kurze, ľudia viac trávia dovolenky doma5. 6. 2019
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Na Štedrý deň sa spotrebuje v domácnostiach až o 93% viac teplej vody24. 12. 2017
Ilustračná snímka
|
||
viac
diskusia
|
MDVSR: Návštevnosť SR by mohla v lete stúpnuť o 6 až 7 percent16. 6. 2017
Stúpajúci záujem turistov o dovolenku na Slovensku by mal pokračovať aj počas blížiacej sa letnej sezóny. Odhaduje to ministerstvo dopravy, pod ktoré spadá aj ...
|
||
viac
diskusia
|
A. KISKA: Slovensko v oblasti pôdohospodárstva vážne zlyháva8. 6. 2017
Na snímke prezident SR Andrej Kiska, archívna snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Slovensko má vo férovom obchodovaní rezervy, upozornili mimovládky23. 5. 2017
Ilustračná snímka
|
||
viac
diskusia
|
Pred Veľkou nocou nakupujú Slováci najčastejšie na Zelený štvrtok10. 4. 2017
Ilustračné foto.
|
||
viac
diskusia
|
Aj alkoholické nápoje budú obsahovať označenie výživových údajov7. 4. 2017
Aj alkoholické nápoje budú obsahovať označenie výživových údajov
|
||
viac
diskusia
|
V Británii bolo vlani zatvorených najviac obchodov od konca recesie14. 4. 2018
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Kríza ovplyvnila spotrebiteľské správanie Slovákov10. 11. 2010
Spotrebiteľské správanie viac ako štyroch pätín Slovákov ovplyvnila kríza. Viac ako polovica z nich si však opasky nijako neuťahovala. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti TNS ...
|
||
viac
diskusia
|
Slováci chcú radšej menšie obchody, počty hypermaketov narastať nebudú24. 11. 2014
Spotrebiteľské správanie Slovákov sa v poslednom období mení. Čoraz viac ľudí chce nakupovať v menších obchodoch, ktoré sú k nim bližšie. Preto sa podľa prezidenta ...
|
||
viac
diskusia
|
UBS očakáva vysokú spotrebu vo Švajčiarsku aj v roku 201128. 12. 2010
Banka UBS očakáva vysokú spotrebu vo Švajčiarsku aj v budúcom roku, a to aj napriek novembrovému poklesu jej indexu, ktorý hodnotí spotrebiteľské správanie. Motorom rastu spotreby bude v ...
|
||
viac
diskusia
|
Zákazníci v kríze menili svoje správanie, trh ožíva19. 5. 2011
Ekonomická kríza na trhu ojazdených áut sa najviac prejavila v rokoch 2008 a 2009. Minulý rok aj začiatok roka 2011 priniesol oživenie trhu i zmenu správania spotrebiteľov; tržby najväčšieho autocentra ...
|
||
viac
diskusia
|
Slovenská ekonomika by mala nový rok odštartovať lepšie ako rok 201327. 12. 2013
Slovenská ekonomika by mala odštartovať nový rok úspešnejšie ako rok 2013. Presvedčení sú o tom analytici, podľa ktorých by mali spotrebiteľské ceny rásť ...
|
||
viac
diskusia
|
Stredná trieda bude v roku 2030 žiť v rozvojových krajinách28. 1. 2013
V rozvojových krajinách bude do roku 2030 žiť až 80 % svetovej strednej triedy, pričom spotrebiteľské výdavky tejto skupiny obyvateľstva planéty dosiahnu vyše 22 biliónov USD. Tvrdí to štúdia ...
|
||
viac
diskusia
|
Návrat do školy, späť k základom21. 8. 2009
Prieskum spotrebiteľského správania vyvolal nádej obchodníkov, obavy z vývoja ekonomiky však pretrvávajú
|
|
viac
diskusia
|
Viac ako polovica Európanov zmenilo od krízy spôsob nakupovania22. 4. 2015
Väčšina Európanov si tento rok želá viac nakupovať ako šetriť. Vyjadrilo sa tak deväť krajín z 12 zahrnutých do najnovšieho prieskumu spotrebiteľov ...
|
||
viac
diskusia
|
V slepom teste stratila Kofola silu24. 10. 2011
V unikátnom slepom spotrebiteľskom teste KOFBOJ, ktorý bol súbojom medzi dominantnou Kofolou a pomerne neznámou Šofocolou, tesne zvíťazila Kofola. Zároveň však stratila veľký kus svojej ...
|
||
viac
diskusia
|
Penta Investments vyhlasuje už VI. ročník súťaže VÍZIA 202528. 4. 2009
Študenti slovenských, českých a poľských vysokých škôl môžu so svojou esejou vyhrať zaujímavé finančné odmeny až do výšky 5 000 EUR. Už tradičnú súťaž „Vízia 2025“ vyhlasuje Penta tento ...
|
||
viac
diskusia
|
Smartphone - najvyužívanejšia obrazovka v multiscreenovom svete15. 5. 2014
Výskum SK: Smartphone - najvyužívanejšia obrazovka v multiscreenovom svete
|
||
viac
diskusia
|
Predaju slovenských potravín má pomôcť nový marketingový fond20. 8. 2016
BILLA stavila na slovenské potraviny - v kampani vyzýva k ich kúpe
|
||
viac
diskusia
|
|
Vyhľadávanie |
Prenájom áut |
|
TV program |
TV Markíza
Kompletný programTV tipy |
|
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
|
|
Výsledky zápasov |
Výsledky zápasov live - naživo Futbal Tenis Hokej Basketbal |