|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Prieskum Gfk na 24hod.sk:
Najviac slovenských výrobkov nájdu zákazníci v Kauflande, dokazuje to najnovší prieskum8. 10. 2024
Spolupráca so slovenskými dodávateľmi sa pre reťazec stala kľúčovou súčasťou jeho obchodnej stratégie, čo potvrdzuje aj najnovší prieskum Spotrebiteľského panelu prestížnej agentúry GfK - YouGov. ...
|
||
viac
diskusia
|
Podľa prieskumu agentúry GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov22. 8. 2022
Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše ...
|
||
viac
diskusia
|
Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK22. 11. 2023
Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov. Jeho prvenstvo potvrdili aj výsledky júlového prieskumu renomovanej agentúry GfK, ktoré dokazujú, že Kaufland* ...
|
||
viac
diskusia
|
Dve tretiny Slovákov vnímajú podnikateľov pozitívne. Zlepšiť by sa mali vo vzťahu k zamestnancom28. 11. 2019
Až 64 % Slovákov vníma slovenských podnikateľov celkovo pozitívne. Muži aj ženy vnímajú podnikateľov takmer rovnako, rozdiel vo vnímaní prichádza s vekom. Mladší ľudia vnímajú podnikateľov ...
|
||
viac
diskusia
|
Koľko krajov, toľko chutí. Najviac slovenských výrobkov nájdete práve v Kauflande30. 9. 2020
Prieskum GfK z júla 2020 potvrdil líderské postavenie reťazca v ponuke slovenských výrobkov. S absolútnym počtom takmer 6 500 vystavení slovenských výrobkov Kaufland zaznamenal najvyšší ...
|
||
viac
diskusia
|
Nálada nemeckých spotrebiteľov sa zhoršuje21. 12. 2019
Ilustračné foto..
|
||
viac
diskusia
|
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa zvyšuje26. 11. 2019
Dôvera nemeckých spotrebiteľov sa zvyšuje. Spotrebitelia sú väčší optimisti, čo sa týka celkového vývoja ekonomiky, ako aj ich príjmov. Uviedli to analytici v reakcii na ...
|
||
viac
diskusia
|
Svetová zdravotnícka organizácia odporúča obmedziť manipuláciu s bankovkami7. 3. 2020
Panika okolo nového koronavírusu sa preniesla už aj do sveta peňazí.
|
|
viac
diskusia
|
Lidl aj tento rok obhájil ocenenie Mastercard Obchodník roka28. 4. 2021
Obľúbený diskont Lidl potvrdil aj v tento rok svoje kvality. V prestížnych súťažiach hodnotiacich obchodníkov na Slovenskom trhu opätovne dominoval. V ankete Mastercard Obchodník roka získal opäť ...
|
||
viac
diskusia
|
Kaufland má opäť v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov31. 7. 2019
Kaufland znovu potvrdil svoje silné postavenie medzi reťazcami so sortimentom slovenských výrobkov. Podľa prieskumu GfK z júla 2019 má v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov, takmer 6 000 kusov. ...
|
||
viac
diskusia
|
Podľa agentúry GFK má Kaufland priemerný počet vystavení slovenských produktov na svojich pultoch o polovicu väčší, ako je slovenský priemer26. 7. 2018
Výsledky prieskumu spoločnosti GfK o podiele vystavených slovenských produktov na pultoch reťazcov sú známe. Ukázali, že na pultoch našich obchodov je vo všetkých sledovaných sieťach a v ...
|
||
viac
diskusia
|
Študenti majú mylné predstavy o financiách, ukázal prieskum7. 3. 2018
Stredoškoláci majú vo finančnej gramotnosti priemerné znalosti. Kým pri často spomínaných produktoch (hypotéky) sa ich znalosti zlepšili, pri produktoch, ktoré reklama a internet ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Na toto budú zákazníci pri nakupovaní stále náročnejší30. 4. 2017
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Spotrebiteľská klíma v Európe je najlepšia za deväť rokov17. 2. 2017
Dôvera spotrebiteľov v Európe zaznamenala vo štvrtom kvartáli minulého roka nárast. Ukazovateľ spotrebiteľskej dôvery v EÚ stúpol v tomto období o 5,6 bodu ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Vianočné sviatky na Slovensku oslavuje až 95 % ľudí12. 12. 2016
Vianoce na Slovensku oslavuje takmer každý. Ľuďom sa na týchto sviatkoch najviac páči, že strávia čas s rodinou a priateľmi, celková atmosféra Vianoc, ale aj ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Nálada spotrebiteľov na Slovensku sa stále zlepšuje3. 5. 2017
Pozitívna nálada európskych spotrebiteľov sa preniesla aj do prvého štvrťroku 2017. Už na konci decembra 2016 dosiahla spotrebiteľská klíma európskej dvadsaťosmičky ...
|
||
viac
diskusia
|
Prieskum: Masaker z Las Vegas nezmenil názory Američanov na zbrane21. 10. 2017
Polícia v uliciach Las Vegas, archívne foto
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Spotrebiteľská klíma v EÚ je najlepšia za deväť rokov3. 5. 2017
Slováci predpokladajú solídny hospodársky rast a aj príjmové očakávania spotrebiteľov ostávajú vysoké. Zlepšujúca sa situácia na trhu práce a pokles inflácie ...
|
||
viac
diskusia
|
Prieskum: Slováci chcú v obchodoch poriadok a nakúpiť čo najrýchlejšie24. 10. 2019
Moderná doba so sebou prináša zmeny v každej oblasti života a najnovšie trendy ukazujú, že Slováci žijú čoraz aktívnejšie. Zamestnáva ich práca a snažia sa ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM:Každý druhý pacient by priplatil za konkrétny termín u lekára14. 12. 2016
Pacienti sú ochotní zaplatiť si za konkrétny termín u lekára. U všeobecného doktora by tak urobil každý druhý človek, u špecialistu dve tretiny respondentov. Vyplýva to ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Takmer 9 z 10 Slovákov platí v obchode kartou27. 3. 2017
Používanie platobných kariet je dnes pre Slovákov úplne bežné. Platobnú kartu vlastní a aktívne využíva 88 % z nich. Stále väčšej obľube sa pritom tešia najmä ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Väčšina zákazníkov si chce chraniť svoje súkromie13. 4. 2017
Väčšina slovenských zákazníkov si chce chrániť svoje súkromie a nerada poskytuje o sebe obchodníkom príliš veľa informácií. Ľuďom prekáža najmä zneužívanie ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Slováci veria vianočnému biblickému príbehu25. 12. 2016
Archívna snímka, betlehem
|
||
viac
diskusia
|
Používatelia na Slovensku aktívne obnovujú svoje notebooky19. 12. 2018
Prieskum spoločnosti Microsoft zaznamenal zvýšený záujem o nákup nových notebookov na slovenskom i českom trhu. 92 % oslovenej vzorky populácie na Slovensku v ostatnom období obnovilo svoj ...
|
||
viac
diskusia
|
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa drží na stabilnej úrovni26. 10. 2018
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku zotrváva na stabilnej úrovni. Údaje, ktoré zverejnil inštitút pre prieskum trhu GfK, tak prekonali očakávania trhov, ktoré počítali s miernym ...
|
||
viac
diskusia
|
Začali sa Národné dni na podporu ekonomiky Slovenska15. 10. 2018
Až 65 % spotrebiteľov nakupuje potraviny na Slovensku, pokiaľ ich má na výber a považuje ich za najkvalitnejšie. Ukázal to prieskum agentúry GfK pre občianske združenie ...
|
||
viac
diskusia
|
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa zhoršuje26. 6. 2019
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa zhoršuje. Pesimistické sú najmä očakávania Nemcov v oblasti príjmov. Ako ukázali v stredu zverejnené údaje inštitútu pre prieskum trhu GfK, ...
|
||
viac
diskusia
|
Na špecialistov sa čaká dlho, ministerstvo pripravuje zmeny11. 1. 2017
Dlhé čakacie doby na vyšetrenie u lekára - špecialistu trápia mnohých pacientov. Ako ukázal koncoročný prieskum agentúry GfK pre Asociáciu na ochranu práv ...
|
||
viac
diskusia
|
Pätina populácie SR prijíma TV signál cez terestriálnu anténu30. 5. 2017
Pätina ľudí prijíma v súčasnosti televízny signál v domácnosti cez anténu. Vyplýva to z prieskumu agentúry GfK pre spoločnosť Towercom. Prieskum sa ...
|
||
viac
diskusia
|
Nálady nemeckých spotrebiteľov sa zhoršili26. 3. 2019
Po sľubnom vstupe do tohto roka sa nálady nemeckých spotrebiteľov v poslednom období zhoršili. Ukázali to v utorok zverejnené údaje nemeckého inštitútu pre prieskum trhu GfK o vývoji ...
|
||
viac
diskusia
|
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa drží na stabilnej úrovni30. 4. 2019
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku zotrváva na stabilnej úrovni. Podporili ju očakávania v oblasti príjmov, ako aj ochota nakupovať. Údaje, ktoré zverejnil inštitút pre prieskum ...
|
||
viac
diskusia
|
Kaufland má v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov26. 7. 2018
Podľa agentúry GFK má Kaufland priemerný počet vystavení slovenských produktov na svojich pultoch o polovicu väčší, ako je slovenský priemer.
|
||
viac
diskusia
|
Spotrebiteľská dôvera v Británii klesla v auguste na 7-mesačné minimum30. 8. 2019
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky klesá23. 2. 2017
Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky klesá po predchádzajúcom robustnom raste. Dôvodom je zhoršenie očakávaní, a to ako v ekonomike, tak v oblasti ...
|
||
viac
diskusia
|
Za vojenské riešenie situácie v Donbase je 39 percent Ukrajincov4. 7. 2018
Tridsaťdeväť percent Ukrajincov je presvedčených, že vojenská operácia armády na dosiahnutie rozhodujúceho víťazstva je účinný spôsob vyriešenia konfliktu v Donbase. Naopak - ...
|
||
viac
diskusia
|
Nálada nemeckých spotrebiteľov zostáva dobrá21. 12. 2018
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Takmer 77 % ľudí je s rokom 2017 spokojných27. 12. 2017
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach18. 7. 2019
Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach, odkomunikuje ich aj v novej kampani
|
||
viac
diskusia
|
Každý tretí spotrebiteľ nakupuje podľa letákových akcií8. 3. 2017
Ilustračná snímka
|
||
viac
diskusia
|
Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky je stabilná26. 2. 2019
Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky zostáva stabilná, napriek tomu, že ich očakávania sa zhoršujú, ale zároveň výhľad na zvýšenie ich príjmov je o niečo ...
|
||
viac
diskusia
|
Počet domácnosti používajúcich televíznu anténu vzrástol19. 1. 2018
Počet domácnosti, ktoré prijímajú televízny signál cez anténu vzrástol na 30 %. Vyplýva to z omnibusového prieskumu, ktorý koncom minulého roka zrealizovala spoločnosť ...
|
||
viac
diskusia
|
Väčšina Slovákov považuje Lidl za dobrého zamestnávateľa14. 6. 2017
Väčšina Slovákov považuje Lidl za dobrého zamestnávateľa
|
||
viac
diskusia
|
MÁ CENU HĽADAŤ ROZDIEL? LIDL ODPOVEDÁ: ÁNO, MÁ!4. 10. 2017
Lidl predstavil svoju novú kampaň „Máme vlastné značky, máme vlastné ceny“
Spoločnosť Lidl Slovenská republika predstavila novú kampaň, v ktorej ...
|
||
viac
diskusia
|
Kaufland má opäť v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov31. 7. 2019
Kaufland má opäť v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov
|
||
viac
diskusia
|
Má cenu hľadať rozdiel? LIDL odpovedá: ÁNO, MÁ!4. 10. 2017
Spoločnosť Lidl Slovenská republika predstavila novú kampaň, v ktorej hrajú hlavnú úlohu privátne značky. Diskontný reťazec sa ľudí pýtal na chuť výrobkov vlastných privátnych značiek a ...
|
||
viac
diskusia
|
Obavy Nemcov z terorizmu sa zmiernili, záujem o dovolenky opäť rastie29. 4. 2017
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Drucker nechce objednávaním sa za peniaze znevýhodniť27. 12. 2016
Na snímke minister zdravotníctva Tomáš Drucker.
|
||
viac
diskusia
|
SAMO: Pre 47 % Slovákov je pri nákupe potravín najdôležitejšia kvalita19. 4. 2018
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Priemerný počet a podiel vystavených slovenských výrobkov klesol20. 7. 2017
Priemerný počet a podiel vystavených slovenských výrobkov v obchodoch klesol. V sledovaných 32 kategóriách (vrátane 92 podkategórií) klesol absolútny počet vystavení ...
|
||
viac
diskusia
|
Dôvera britských spotrebiteľov v ekonomiku v apríli klesla27. 4. 2018
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
|
Vyhľadávanie |
Prenájom áut |
|
TV program |
TV Markíza
Kompletný programTV tipy |
|
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
|
|
Výsledky zápasov |
Výsledky zápasov live - naživo Futbal Tenis Hokej Basketbal |