Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

Prieskum Gfk na 24hod.sk:




Najviac slovenských výrobkov nájdu zákazníci v Kauflande, dokazuje to najnovší prieskum


8. 10. 2024
Spolupráca so slovenskými dodávateľmi sa pre reťazec stala kľúčovou súčasťou jeho obchodnej stratégie, čo potvrdzuje aj najnovší prieskum Spotrebiteľského panelu prestížnej agentúry GfK - YouGov. ...
 viac    diskusia


Podľa prieskumu agentúry GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov


22. 8. 2022
Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše ...
 viac    diskusia


Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK


22. 11. 2023
Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov. Jeho prvenstvo potvrdili aj výsledky júlového prieskumu renomovanej agentúry GfK, ktoré dokazujú, že Kaufland* ...
 viac    diskusia


Dve tretiny Slovákov vnímajú podnikateľov pozitívne. Zlepšiť by sa mali vo vzťahu k zamestnancom


28. 11. 2019
Až 64 % Slovákov vníma slovenských podnikateľov celkovo pozitívne. Muži aj ženy vnímajú podnikateľov takmer rovnako, rozdiel vo vnímaní prichádza s vekom. Mladší ľudia vnímajú podnikateľov ...
 viac    diskusia


Koľko krajov, toľko chutí. Najviac slovenských výrobkov nájdete práve v Kauflande


30. 9. 2020
Prieskum GfK z júla 2020 potvrdil líderské postavenie reťazca v ponuke slovenských výrobkov. S absolútnym počtom takmer 6 500 vystavení slovenských výrobkov Kaufland zaznamenal najvyšší ...
 viac    diskusia


Nálada nemeckých spotrebiteľov sa zhoršuje


21. 12. 2019
Ilustračné foto..
 viac    diskusia


Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa zvyšuje


26. 11. 2019
Dôvera nemeckých spotrebiteľov sa zvyšuje. Spotrebitelia sú väčší optimisti, čo sa týka celkového vývoja ekonomiky, ako aj ich príjmov. Uviedli to analytici v reakcii na ...
 viac    diskusia

Svetová zdravotnícka organizácia odporúča obmedziť manipuláciu s bankovkami


7. 3. 2020
Panika okolo nového koronavírusu sa preniesla už aj do sveta peňazí.
 viac    diskusia


Lidl aj tento rok obhájil ocenenie Mastercard Obchodník roka


28. 4. 2021
Obľúbený diskont Lidl potvrdil aj v tento rok svoje kvality. V prestížnych súťažiach hodnotiacich obchodníkov na Slovenskom trhu opätovne dominoval. V ankete Mastercard Obchodník roka získal opäť ...
 viac    diskusia


Kaufland má opäť v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov


31. 7. 2019
Kaufland znovu potvrdil svoje silné postavenie medzi reťazcami so sortimentom slovenských výrobkov. Podľa prieskumu GfK z júla 2019 má v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov, takmer 6 000 kusov. ...
 viac    diskusia


Podľa agentúry GFK má Kaufland priemerný počet vystavení slovenských produktov na svojich pultoch o polovicu väčší, ako je slovenský priemer


26. 7. 2018
Výsledky prieskumu spoločnosti GfK o podiele vystavených slovenských produktov na pultoch reťazcov sú známe. Ukázali, že na pultoch našich obchodov je vo všetkých sledovaných sieťach a v ...
 viac    diskusia


Študenti majú mylné predstavy o financiách, ukázal prieskum


7. 3. 2018
Stredoškoláci majú vo finančnej gramotnosti priemerné znalosti. Kým pri často spomínaných produktoch (hypotéky) sa ich znalosti zlepšili, pri produktoch, ktoré reklama a internet ...
 viac    diskusia


PRIESKUM: Na toto budú zákazníci pri nakupovaní stále náročnejší


30. 4. 2017
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia


PRIESKUM: Spotrebiteľská klíma v Európe je najlepšia za deväť rokov


17. 2. 2017
Dôvera spotrebiteľov v Európe zaznamenala vo štvrtom kvartáli minulého roka nárast. Ukazovateľ spotrebiteľskej dôvery v EÚ stúpol v tomto období o 5,6 bodu ...
 viac    diskusia


PRIESKUM: Vianočné sviatky na Slovensku oslavuje až 95 % ľudí


12. 12. 2016
Vianoce na Slovensku oslavuje takmer každý. Ľuďom sa na týchto sviatkoch najviac páči, že strávia čas s rodinou a priateľmi, celková atmosféra Vianoc, ale aj ...
 viac    diskusia


PRIESKUM: Nálada spotrebiteľov na Slovensku sa stále zlepšuje


3. 5. 2017
Pozitívna nálada európskych spotrebiteľov sa preniesla aj do prvého štvrťroku 2017. Už na konci decembra 2016 dosiahla spotrebiteľská klíma európskej dvadsaťosmičky ...
 viac    diskusia


Prieskum: Masaker z Las Vegas nezmenil názory Američanov na zbrane


21. 10. 2017
Polícia v uliciach Las Vegas, archívne foto
 viac    diskusia


PRIESKUM: Spotrebiteľská klíma v EÚ je najlepšia za deväť rokov


3. 5. 2017
Slováci predpokladajú solídny hospodársky rast a aj príjmové očakávania spotrebiteľov ostávajú vysoké. Zlepšujúca sa situácia na trhu práce a pokles inflácie ...
 viac    diskusia


Prieskum: Slováci chcú v obchodoch poriadok a nakúpiť čo najrýchlejšie


24. 10. 2019
Moderná doba so sebou prináša zmeny v každej oblasti života a najnovšie trendy ukazujú, že Slováci žijú čoraz aktívnejšie. Zamestnáva ich práca a snažia sa ...
 viac    diskusia


PRIESKUM:Každý druhý pacient by priplatil za konkrétny termín u lekára


14. 12. 2016
Pacienti sú ochotní zaplatiť si za konkrétny termín u lekára. U všeobecného doktora by tak urobil každý druhý človek, u špecialistu dve tretiny respondentov. Vyplýva to ...
 viac    diskusia


PRIESKUM: Takmer 9 z 10 Slovákov platí v obchode kartou


27. 3. 2017
Používanie platobných kariet je dnes pre Slovákov úplne bežné. Platobnú kartu vlastní a aktívne využíva 88 % z nich. Stále väčšej obľube sa pritom tešia najmä ...
 viac    diskusia


PRIESKUM: Väčšina zákazníkov si chce chraniť svoje súkromie


13. 4. 2017
Väčšina slovenských zákazníkov si chce chrániť svoje súkromie a nerada poskytuje o sebe obchodníkom príliš veľa informácií. Ľuďom prekáža najmä zneužívanie ...
 viac    diskusia


PRIESKUM: Slováci veria vianočnému biblickému príbehu


25. 12. 2016
Archívna snímka, betlehem
 viac    diskusia


Používatelia na Slovensku aktívne obnovujú svoje notebooky


19. 12. 2018
Prieskum spoločnosti Microsoft zaznamenal zvýšený záujem o nákup nových notebookov na slovenskom i českom trhu. 92 % oslovenej vzorky populácie na Slovensku v ostatnom období obnovilo svoj ...
 viac    diskusia


Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa drží na stabilnej úrovni


26. 10. 2018
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku zotrváva na stabilnej úrovni. Údaje, ktoré zverejnil inštitút pre prieskum trhu GfK, tak prekonali očakávania trhov, ktoré počítali s miernym ...
 viac    diskusia


Začali sa Národné dni na podporu ekonomiky Slovenska


15. 10. 2018
Až 65 % spotrebiteľov nakupuje potraviny na Slovensku, pokiaľ ich má na výber a považuje ich za najkvalitnejšie. Ukázal to prieskum agentúry GfK pre občianske združenie ...
 viac    diskusia


Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa zhoršuje


26. 6. 2019
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa zhoršuje. Pesimistické sú najmä očakávania Nemcov v oblasti príjmov. Ako ukázali v stredu zverejnené údaje inštitútu pre prieskum trhu GfK, ...
 viac    diskusia


Na špecialistov sa čaká dlho, ministerstvo pripravuje zmeny


11. 1. 2017
Dlhé čakacie doby na vyšetrenie u lekára - špecialistu trápia mnohých pacientov. Ako ukázal koncoročný prieskum agentúry GfK pre Asociáciu na ochranu práv ...
 viac    diskusia


Pätina populácie SR prijíma TV signál cez terestriálnu anténu


30. 5. 2017
Pätina ľudí prijíma v súčasnosti televízny signál v domácnosti cez anténu. Vyplýva to z prieskumu agentúry GfK pre spoločnosť Towercom. Prieskum sa ...
 viac    diskusia


Nálady nemeckých spotrebiteľov sa zhoršili


26. 3. 2019
Po sľubnom vstupe do tohto roka sa nálady nemeckých spotrebiteľov v poslednom období zhoršili. Ukázali to v utorok zverejnené údaje nemeckého inštitútu pre prieskum trhu GfK o vývoji ...
 viac    diskusia


Spotrebiteľská dôvera v Nemecku sa drží na stabilnej úrovni


30. 4. 2019
Spotrebiteľská dôvera v Nemecku zotrváva na stabilnej úrovni. Podporili ju očakávania v oblasti príjmov, ako aj ochota nakupovať. Údaje, ktoré zverejnil inštitút pre prieskum ...
 viac    diskusia


Kaufland má v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov


26. 7. 2018
Podľa agentúry GFK má Kaufland priemerný počet vystavení slovenských produktov na svojich pultoch o polovicu väčší, ako je slovenský priemer.
 viac    diskusia


Spotrebiteľská dôvera v Británii klesla v auguste na 7-mesačné minimum


30. 8. 2019
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia


Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky klesá


23. 2. 2017
Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky klesá po predchádzajúcom robustnom raste. Dôvodom je zhoršenie očakávaní, a to ako v ekonomike, tak v oblasti ...
 viac    diskusia


Za vojenské riešenie situácie v Donbase je 39 percent Ukrajincov


4. 7. 2018
Tridsaťdeväť percent Ukrajincov je presvedčených, že vojenská operácia armády na dosiahnutie rozhodujúceho víťazstva je účinný spôsob vyriešenia konfliktu v Donbase. Naopak - ...
 viac    diskusia


Nálada nemeckých spotrebiteľov zostáva dobrá


21. 12. 2018
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia


Takmer 77 % ľudí je s rokom 2017 spokojných


27. 12. 2017
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia


Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach


18. 7. 2019
Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach, odkomunikuje ich aj v novej kampani
 viac    diskusia


Každý tretí spotrebiteľ nakupuje podľa letákových akcií


8. 3. 2017
Ilustračná snímka
 viac    diskusia


Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky je stabilná


26. 2. 2019
Dôvera nemeckých spotrebiteľov v ďalší vývoj ekonomiky zostáva stabilná, napriek tomu, že ich očakávania sa zhoršujú, ale zároveň výhľad na zvýšenie ich príjmov je o niečo ...
 viac    diskusia


Počet domácnosti používajúcich televíznu anténu vzrástol


19. 1. 2018
Počet domácnosti, ktoré prijímajú televízny signál cez anténu vzrástol na 30 %. Vyplýva to z omnibusového prieskumu, ktorý koncom minulého roka zrealizovala spoločnosť ...
 viac    diskusia


Väčšina Slovákov považuje Lidl za dobrého zamestnávateľa


14. 6. 2017
Väčšina Slovákov považuje Lidl za dobrého zamestnávateľa
 viac    diskusia


MÁ CENU HĽADAŤ ROZDIEL? LIDL ODPOVEDÁ: ÁNO, MÁ!


4. 10. 2017
Lidl predstavil svoju novú kampaň „Máme vlastné značky, máme vlastné ceny“ Spoločnosť Lidl Slovenská republika predstavila novú kampaň, v ktorej ...
 viac    diskusia


Kaufland má opäť v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov


31. 7. 2019
Kaufland má opäť v priemere najviac vystavených slovenských výrobkov
 viac    diskusia


Má cenu hľadať rozdiel? LIDL odpovedá: ÁNO, MÁ!


4. 10. 2017
Spoločnosť Lidl Slovenská republika predstavila novú kampaň, v ktorej hrajú hlavnú úlohu privátne značky. Diskontný reťazec sa ľudí pýtal na chuť výrobkov vlastných privátnych značiek a ...
 viac    diskusia


Obavy Nemcov z terorizmu sa zmiernili, záujem o dovolenky opäť rastie


29. 4. 2017
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia


Drucker nechce objednávaním sa za peniaze znevýhodniť


27. 12. 2016
Na snímke minister zdravotníctva Tomáš Drucker.
 viac    diskusia


SAMO: Pre 47 % Slovákov je pri nákupe potravín najdôležitejšia kvalita


19. 4. 2018
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia


Priemerný počet a podiel vystavených slovenských výrobkov klesol


20. 7. 2017
Priemerný počet a podiel vystavených slovenských výrobkov v obchodoch klesol. V sledovaných 32 kategóriách (vrátane 92 podkategórií) klesol absolútny počet vystavení ...
 viac    diskusia


Dôvera britských spotrebiteľov v ekonomiku v apríli klesla


27. 4. 2018
Ilustračná snímka.
 viac    diskusia



Vyhľadávanie

 Prenájom áut


TV program
TV Markíza
  Kompletný program
  TV tipy


Kurzový lístok

1€= 25,160 CZK

1€= 0,843 GBP

1€= 336,010 HUF

1€= 4,256 PLN

1€= 1,103 USD
  Nastavenie


Horoskop
Baran - 20.3. - 19.4.
Býk - 20.4. - 21.5.
Blíženci - 22.5. - 21.6.
Rak - 22.6 - 22.7.
Lev - 23.7. - 23.8.
Panna - 24.8. - 23.9.
Váhy - 24.9. - 23.10.
Škorpión - 24.10 - 22.11.
Strelec - 23.11. - 22.12.
Kozorožec - 23.12. - 20.1.
Vodnár - 21.1. - 19.2.
Ryby - 20.2. - 19.3.


Výsledky zápasov
  Výsledky zápasov     live - naživo
  Futbal
  Tenis
  Hokej
  Basketbal