|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Mileniáli na 24hod.sk:
Každá generácia ľudí má rozdielne požiadavky a očakávania v práci. Súhlasíte s podmienkami tej vašej generácie?31. 7. 2024
Každá generácia ľudí má rozdielne požiadavky a očakávania v práci. Firmy by preto mali brať do úvahy tieto špecifiká. Potvrdila to firma
|
||
viac
diskusia
|
Potraviny nakupuje online čoraz viac ľudí. Za najväčší benefit považujú úsporu času, ukázal prieskum19. 6. 2024
Úspora času či nákladov na palivo a dopravu motivujú viac ako tretinu Slovákov a Sloveniek nakupovať potraviny online. Za benefit považujú aj doručenie v čase, v ktorom im to najviac vyhovuje alebo menej ...
|
||
viac
diskusia
|
Generácia Z. Je ich menej, ale na trhu práce zostávajú nevyužití16. 6. 2023
Na slovenskom trhu práce je menej o 165-tisíc mladých ľudí vo veku 15 až 29 rokov, ktorí pracujú alebo si prácu hľadajú, ako pred 10 rokmi. Vyplýva to z údajov štatistického ...
|
||
viac
diskusia
|
Podľa novej štúdie Accenture by mohli nákupy na sociálnych médiách prekročiť hranicu 1 bilióna dolárov do roku 202510. 2. 2022
Predpokladá sa, že rast bude poháňaný najmä generáciou Z a mileniálmi.
Nová štúdia spoločnosti Accenture ukazuje, že segment predaja tovaru a služieb na sociálnych sieťach, ktorého ...
|
|
viac
diskusia
|
Ako premýšľa a nakupuje generácia Z v porovnaní s mileniálmi? Nachádza záľubu v kombinácii on/offline nakupovania a inšpiruje sa na sieťach19. 1. 2023
Rastie do produktívneho veku a čoskoro prevezme štafetu od mileniálov. Generácia Z chce nakupovať od značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty. Trendy, rýchla móda a zľavy sú však kľúčové ...
|
||
viac
diskusia
|
Generácia Z udáva trendy módnemu biznisu, GLAMI inšpiruje jej štýlom naprieč generáciami13. 3. 2023
Generácia Z nečaká, kým jej priemysel nadiktuje, čo je cool, ale sama si trendy vytvára. Tieto trendy ovplyvňujú dnes už aj veľké módne značky, ktoré upravujú svoj sortiment podľa toho, čo je pre ...
|
||
viac
diskusia
|
Módna e-commerce dúfa v pozitívny rok: viac ako dve tretiny e-shopov očakávajú rast23. 2. 2023
Módny priemysel po covidových rokoch bezpochyby ožil. Potvrdzujú to aj výsledky nedávneho prieskumu GLAMI, v ktorom takmer polovica českých a slovenských e-shopov uviedla očakávanie nárastu tržieb v tomto ...
|
||
viac
diskusia
|
Pre mileniálov je online bezpečnosť dôležitá, hoci si tretina z nich myslí, že sú pre hackerov nudní26. 7. 2020
Online bezpečnosť je pre mileniálov v ich domácich "zónach digitálneho komfortu" veľmi dôležitá, hoci viac než tretina z nich si myslí, že je príliš nudná na to, aby sa stala terčom ...
|
||
viac
diskusia
|
Mileniáli sú na Slovensku ochotnejší podať seniorom pomocnú ruku31. 12. 2019
Z Technologického festivalu IXPO 26. apríla 2019 v Bratislave.
|
||
viac
diskusia
|
Ako sa budeme mať na „staré kolená“?5. 12. 2019
Napriek tomu, že v produktívnom veku na starobu príliš nemyslia, ich predstavy o seniorskom veku sú vcelku optimistické.
|
||
viac
diskusia
|
Takmer polovica zákazníkov odmieta obchodovanie s ich dátami, vzrástli obavy z kyberútokov21. 3. 2021
Pre takmer polovicu zákazníkov vo svete je neprijateľné obchodovanie s ich dátami. Vyplýva to z tretieho vydania štúdie Me, my life, my wallet od spoločnosti
|
||
viac
diskusia
|
Inovácie. Hybná sila v potravinárstve v roku 20203. 1. 2020
Spotrebiteľské správanie sa mení. Kým kedysi si stanovovali stratégie nových výrobkov spoločnosti samé a na základe prieskumu trhu rozhodovali, aké výrobky a novinky prinesú, dnes sú do procesu ...
|
||
viac
diskusia
|
Svetový trh s luxusným tovarom rástol, lídrami sú topánky a šperky30. 12. 2019
Napriek obchodným vojnám a politickým turbulenciám trh s osobným luxusným tovarom rástol globálne na úrovni štyroch percent a dosiahol 281 miliárd eur. Celkový trh ...
|
||
viac
diskusia
|
Dopyt po živých vianočných stomčekoch v USA vytrvalo klesá7. 12. 2019
Obchodná skupina, ktorá zastupuje pestovateľov vianočných stromčekov v USA, sa tento týždeň prebojovala na titulné stránky denníkov. A nebola to pozitívna ...
|
||
viac
diskusia
|
Mileniáli majú záujem o špecializované pracovné pozície8. 8. 2018
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
IBM: Mileniáli si volia nové spôsoby autentifikácie8. 2. 2018
IBM Security zverejnila výsledky globálnej štúdie, ktorá sa zaoberá prístupom spotrebiteľov k digitálnej identite a autentifikácii. Táto štúdia ukázala, že používatelia pri ...
|
||
viac
diskusia
|
Prieskum: Mileniáli a generácia Z strácajú dôveru v ekonomiku17. 7. 2019
Napriek ekonomickému rastu, všeobecnému rozvoju a príležitostiam sú mladšie generácie skeptické voči dianiu v spoločnosti a obávajú sa o svoju budúcnosť. Vyplýva to ...
|
||
viac
diskusia
|
Dievčatá a miléniali znášajú ohrozenia na internete najťažšie5. 2. 2019
Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu Štúdia správania sa na internete 2018* (Digital Civility Index - DCI) vypracovaného pre Microsoft, sa správanie aj reakcie na riziká používateľov v online prostredí ...
|
||
viac
diskusia
|
Päť tipov, ako vybudovať úspešný e-shop4. 6. 2019
Najnovší prieskum kuriérskej spoločnosti DPD zisťoval, čo zákazníci internetových obchodov skutočne chcú. A chcú svoj tovar ihneď - až 92 % žiada doručenie do 24 ...
|
||
viac
diskusia
|
Radíme: Slováci si stále nedostatočne uvedomujú dôležitosť 3. piliera9. 10. 2018
Ilustračná snímka
|
||
viac
diskusia
|
Mladí ľudia považujú slobodu za mimoriadne dôležitú hodnotu5. 11. 2019
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Práca doma je čoraz viac „in“. Aj u slovenských manažérov20. 9. 2018
Práca doma je čoraz viac „in“. Aj u slovenských manažérov
|
||
viac
diskusia
|
Prieskum: Generácia Y verí najviac RTVS, TA3 a portálu Aktuality.sk13. 6. 2019
ilustračná fotografia
|
||
viac
diskusia
|
Dánsko sa v parlamentných voľbách otáča doľava, hlavnou témou je klíma5. 6. 2019
Pred mestskou radnicou v dánskej metropole Kodaň stál rad približne 50 ľudí, už keď sa ráno o 08.00 h SELČ otvorili volebné miestnosti.
|
||
viac
diskusia
|
Starbucks vstupuje na taliansky trh, otvoril prvú kaviareň v Miláne6. 9. 2018
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Prieskum:Mladá generácia robí trend budovania kancelárskych priestorov22. 8. 2018
Čisté stoly, kde zamestnanci nemajú fixné pracovné miesto, či zdieľané kancelárie, v ktorých si firma prenajme kreslá, niekoľko kancelárií alebo celú ...
|
||
viac
diskusia
|
Mileniálov treba pochopiť a stimulovať4. 1. 2019
Ilustračná snímka.
|
||
viac
diskusia
|
Tieto výhody poskytujú firmy svojim zamestnancom najčastejšie31. 7. 2017
Flexibilná pracovná doba či príspevky na vzdelávanie. Toto sú najčastejšie výhody, ktoré poskytujú firmy svojim zamestnancom. Ukázal to prieskum personálnej agentúry ...
|
||
viac
diskusia
|
PRIESKUM: Mladí Slováci viac než polku peňazí minú na zábavu a jedlo25. 8. 2016
Mladí Slováci do 26 rokov viac než polovicu svojich peňazí minú na zábavu a jedlo. V rebríčku výdavkov vedú fastfoody, kiná, oblečenie alebo nákup hier. Mladí radi ...
|
||
viac
diskusia
|
|
Vyhľadávanie |
Prenájom áut |
|
TV program |
TV Markíza
Kompletný programTV tipy |
|
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
|
|
Výsledky zápasov |
Výsledky zápasov live - naživo Futbal Tenis Hokej Basketbal |