|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
E Commerce na 24hod.sk:
Slovenské e-shopy preukázali odolnosť aj napriek neistote z konsolidácie verejných financií21. 12. 2024
Napriek obavám o konsolidáciu verejných financií stabilita slovenského e-commerce sektora zostáva stabilná. Väčšina podnikateľov sa zameriava na rast predaja a expanziu.
Vyplýva to z októbrového ...
|
||
viac
diskusia
|
Vianočné obdobie je pre slovenské e-shopy kľúčové, viac než polovica z nich očakáva nárast tržieb19. 12. 2024
Slovenské e-shopy vnímajú vianočné obdobie ako kľúčové. Väčšina z nich očakáva medziročný nárast predajov, uvádza Anna Sabolová zo spoločnosti Levosphere. Aj napriek ekonomickej neistote a preplnenosti ...
|
|
viac
diskusia
|
Zlatý Bažant posilňuje svoju pozíciu na slovenskom trhu a ukazuje kvalitu slovenských pív a radlerov19. 12. 2024
Zlatý Bažant posilnil svoje vedúce postavenie na trhu vďaka úspechu nového Zlatého Bažanta 12 %
Úspešné uvedenie Krušovice Bohém potvrdilo zákaznícku ...
|
||
viac
diskusia
|
Revolúcia v e-commerce: online trhoviská určujú trendy na Slovensku23. 7. 2024
Patríte aj vy medzi 77 % Slovákov, ktorí už vyskúšali nakupovanie na online trhoviskách? Ak nie, pravdepodobne ste už aspoň počuli o tomto fenoméne, ktorý mení náš pohľad na e-commerce. Online trhoviská, ...
|
||
viac
diskusia
|
Prečo je profesionálna webová stránka nevyhnutná na úspešné podnikanie?13. 8. 2024
Začať vlastné podnikanie je odvážny krok plný vzrušenia a výziev.
|
|
viac
diskusia
|
Vianočné brigády na Slovensku lákajú flexibilným pracovným časom aj mzdami. V ktorých oblastiach je najväčší dopyt?9. 11. 2024
Vianočné brigády na Slovensku na rok 2024 prinášajú rôzne možnosti zárobku a flexibility. Podľa odborníkov na pracovný trh sa zvyšuje dopyt po brigádnikoch predovšetkým v oblastiach online nakupovania a ...
|
||
viac
diskusia
|
Prijímanie platieb v online priestore „pod jednou strechou“10. 10. 2024
Tatra banka ponúka pre svojich firemných klientov novú službu tatrapay+. Vďaka komplexnej platobnej bráne budú klienti prijímať online platby na akomkoľvek zariadení alebo cez akýkoľvek kanál, ...
|
|
viac
diskusia
|
E-shopy na Slovensku opäť rastú, analýza ukázala najpredávanejšie produkty9. 4. 2024
Slovenské e-shopy po dvoch rokoch poklesu začali rásť a v prvom kvartáli tohto roka narástli o štyri percentá. Ako dodal generálny riaditeľ Heureka Group David Chmelař zlepšenie ...
|
||
viac
diskusia
|
V last-mile logistike porastie tlak na rýchlosť a nákladovú efektivitu. Pomôže AI predikcia, alternatívne vozidlá a dynamická cenotvorba17. 1. 2024
Jedným z hlavných trendov, ktorý sme naprieč e-commerce mohli v uplynulom roku pozorovať, je rastúca popularita rýchleho a presného doručenia v deň objednania. Zákazníci ho budú od online predajcov bežne ...
|
||
viac
diskusia
|
Spoločnosť DODO rozviezla v roku 2023 viac ako 6 miliónov objednávok a zaznamenala doposiaľ najvyšší obrat6. 2. 2024
Technologicko-logistická spoločnosť DODO doručila v roku 2023 viac ako 6 miliónov objednávok a dosiahla doposiaľ najvyšší obrat vo výške 63,9 miliónov eur. Pre DODO v minulom roku jazdilo viac ako 2 600 ...
|
||
viac
diskusia
|
4 z 10 Sloveniek má problém s financovaním svojich biznisov. Už druhý rok ich podporí She’s Next, grantový program spoločnosti Visa13. 3. 2024
Druhý ročník grantového programu Visa She's Next opäť podporí mikro, malé a stredne veľké podniky vlastnené ženami.
Každá z troch víťaziek získa grant vo výške ...
|
|
viac
diskusia
|
Slováci zarobili na real-estate takmer dvojnásobok. Cez crowdinvestičnú platformu spoluvlastnili komerčné nehnuteľnosti v Trnave a Nitre14. 6. 2024
Investori dosiahli výnimočný dvojciferný výnos vďaka investícii do komerčných nehnuteľností. V rokoch 2020 a 2021 mali príležitosť investovať cez platformu Crowdberry do logistickej distribučnej haly v ...
|
||
viac
diskusia
|
LPP sumarizuje finančné výsledky za rok 20232. 5. 2024
Obchodný model kombinujúci segment tovaru hodnota-za-peniaze v menších mestách spoločne s tradičnou štruktúrou maloobchodných prevádzok v nákupných centrách väčších miest a ziskovým ...
|
||
viac
diskusia
|
Kristína Svarinská sa stáva oficiálnou ambasádorkou Notina pre Slovensko6. 6. 2024
Herečka Kristína Svarinská, jedna z najväčších hviezd súčasnej filmovej scény, sa spojila so značkou Notino, aby podporila jej kampaň Feel Good. V rámci tejto spolupráce sa stane ambasádorkou pre ...
|
||
viac
diskusia
|
Slovákom ukazujú ako investovať inak. Môžu sa stať bankármi22. 2. 2024
Crowdberry investičná platforma spája slovenských a českých investorov s podnikateľmi, ktorí hľadajú financovanie na ...
|
||
viac
diskusia
|
Spoločnosť FM Logistic nasadila roboty pre logistické služby v oblasti e-commerce IKEA v Poľsku16. 2. 2023
FM Logistic a IKEA oficiálne začínajú novú kapitolu spolupráce v oblasti skladovania a logistických služieb pre segment e-commerce. Prvýkrát v Poľsku bude sklad vybavený robotmi od spoločnosti Locus ...
|
||
viac
diskusia
|
Módna e-commerce dúfa v pozitívny rok: viac ako dve tretiny e-shopov očakávajú rast23. 2. 2023
Módny priemysel po covidových rokoch bezpochyby ožil. Potvrdzujú to aj výsledky nedávneho prieskumu GLAMI, v ktorom takmer polovica českých a slovenských e-shopov uviedla očakávanie nárastu tržieb v tomto ...
|
||
viac
diskusia
|
Hyperpersonalizácia a livestream shopping sú novým hitom módnej e-commerce28. 3. 2022
Tipy, triky a inovácie pre majiteľov e-shopov, ktorí plánujú nárast tržieb v roku 2022.
Výsledky minuloročného vydania dlhodobého výskumu
|
||
viac
diskusia
|
Rok 2022 bol pre módnu e-commerce úspešný, rast zaznamenala skoro polovica e-shopov31. 1. 2023
Napriek udalostiam minulého roku uviedlo 47 % partnerských e-shopov GLAMI.cz/sk rast tržieb a rovnaký počet hodnotí uplynulý rok pozitívne. Najčastejšími prekážkami na ceste k úspechu boli napríklad ...
|
||
viac
diskusia
|
Ako GLAMI využíva možnosti AI podobnej ChatGPT na optimalizovanie procesov v módnej e-commerce26. 4. 2023
Módny biznis sa za posledných pár rokov značne zmenil a jeho digitálna časť je teraz jedným z technologicky najrýchlejšie rastúcich odvetví vo svete e-commerce. Vznikli módne online platformy, ktoré ...
|
||
viac
diskusia
|
Schneider Electric rozvíja partnerský program pre e-commerce poskytujúci plán rastu28. 4. 2023
Spoločnosť Schneider Electric™, globálny líder v oblasti digitálnej transformácie riadenia energie a automatizácie, oznámila svoj nový ...
|
||
viac
diskusia
|
Módna e-commerce: 2021 v kocke22. 2. 2022
E-commerce s módou rástla v roku 2021 o viac ako 7 %, pričom celý trh s módou poklesol o 3 %, a to hlavne kvôli zatvoreným predajniam počas hlavnej sezóny, kde offline dosiahol pokles až o 7 %. Vyplýva ...
|
||
viac
diskusia
|
Nový CEO DoDo Ivo Velíšek: Rýchla, kvalitná a udržateľná logistika je nevyhnutná pre rozvoj e-commerce na Slovensku30. 5. 2022
Technologicko-logistická spoločnosť DoDo Michala Menšíka má na Slovensku a v Čechách nové vedenie. Ivo Velíšek (36) nastupuje na pozíciu CEO DoDo Group pre Českú republiku a Slovensko, ktorú ...
|
||
viac
diskusia
|
BILLA vstupuje do sveta e-commerce. Zákazníci začínajú na nákupy využívať aplikáciu Wolt21. 6. 2022
Spoločnosť BILLA spustila predaj svojho sortimentu elektronickou formou. Spojila sa s fínskou spoločnosťou Wolt, ktorá zákazníkom expresne doručuje viac ako 2 500 položiek zatiaľ zo šiestich ...
|
||
viac
diskusia
|
E-shop Barometer 2023: Slovenské e-shopy medziročne rástli, koncom roka očakávajú vyššie tržby19. 12. 2023
V posledných rokoch sa sektor e-commerce musel popasovať s viacerými výzvami. Napriek skromným očakávaniam sú však tohtoročné výsledky prekvapivo optimistické. Viac ako tri štvrtiny respondentov potvrdzujú rast ...
|
||
viac
diskusia
|
E-shopy sa zmenili na dátové firmy. Mnohí majitelia však ,,zlaté“ informácie nevedia využiť20. 12. 2023
Za ostatné tri roky e-shopy nielen na Slovensku prešli extrémami, ktoré výrazne zmenili ich fungovanie. Od extrémneho rastu v rokoch pandémie 2020 a 2021 až po stagnáciu i pokles v súčasnosti. Mnohí ...
|
||
viac
diskusia
|
E-shopy sa po silnom pandemickom roku vracajú do normálu. Slováci viac premýšľajú pri nakupovaní aj počas vianočnej sezóny16. 12. 2022
Vianoce patria už tradične k obchodne najsilnejším obdobiam pre online nakupovanie. Napriek tomu, vyhliadky slovenských e-shopov sú konzervatívnejšie, najmä čo sa týka očakávaných tržieb v ...
|
||
viac
diskusia
|
E-commerce. To je šanca pre váš biznis!18. 10. 2022
Pandémia posunula veľa vecí do sveta online a inak to nie je ani s predajom produktov. Stále vznikajú nové a nové e-shopy, pretože ide o jedinečnu šancu, ako sa priblížiť zákazníkovi. Neváhajte a ...
|
||
viac
diskusia
|
Obľúbenosť e-commerce medzi Slovákmi stále rastie20. 12. 2022
Veľké množstvo nákupov prešlo z kamenných predajní do tých internetových a spoločnosti sa tomu prispôsobujú aj na Slovensku.
|
|
viac
diskusia
|
Na slovenský trh vstupuje e-shop s outdoorovým vybavením 8a28. 11. 2022
Poľská trhová jednotka 8a vstupuje na Slovensko po úspešných vstupoch na trhy Čiech a Rumunska
Najväčší poľský e-shop s outdoorovým vybavením a oblečením
|
|
viac
diskusia
|
Sklad firmy Dedoles funguje ako hodinky. Vďaka špičkovým riešeniam s dôrazom na bezpečnosť23. 8. 2022
E-commerce gigant si na automatizáciu skladu vybral značku STILL. "Oceňujeme najmä vysokú mieru bezpečnosti", vraví Operations a Logistics Manager spoločnosti Dedoles Marián ...
|
||
viac
diskusia
|
Ovplyvňujú inflácia či vojnový konflikt na Ukrajine nákupy módy? GLAMI prináša výsledky aprílového prieskumu Fashion (Re)Search17. 5. 2022
Inflácia, zdražovanie a vojnový konflikt na Ukrajine majú aktuálne presah aj do segmentu módnej e-commerce.
|
||
viac
diskusia
|
Firma Dedoles čelí problémom s dostatkom hotovosti, pripravila ozdravný plán a vstupuje do procesu reštrukturalizácie27. 5. 2022
Spoločnosť Dedoles čelí krátkodobým problémom s dostatkom hotovosti, keď z dôvodu dramatického poklesu na trhu e-commerce, vojne na ...
|
||
viac
diskusia
|
Aké módne kúsky vyhľadávali Slováci v roku 2021?24. 1. 2022
Módny vyhľadávač GLAMI, expert v segmente módnej e-commerce, na základe interných dát ...
|
||
viac
diskusia
|
LPP zhrnutie výsledkov po trištvrte roku17. 1. 2022
Celý aktuálny finančný rok sa niesol v znamení intenzívneho rozvoja LPP v omnichannel modeli.
V súlade s prijatou stratégiou poľský výrobca odevov, spoločnosť LPP, posilňuje predaj v e-commerce ...
|
||
viac
diskusia
|
Answear.com robí veľký krok vpred akvizíciou značiek Sneakerstudio a PRM13. 2. 2023
Answear.com, e-commerce spoločnosť zaoberajúca sa módou a životným štýlom, ktorá v roku 2022 vygenerovala tržby viac ako 210 miliónov eur, kupuje Sneakerstudio, jedného z popredných predajcov tenisiek a ...
|
||
viac
diskusia
|
Farba roka v kontexte módnych trendov 202211. 1. 2022
Módny vyhľadávač GLAMI, expert v segmente módnej e-commerce, pravidelne mapuje aktuálne ...
|
||
viac
diskusia
|
GLAMI upevňuje svoje postavenie v Európe, kupuje talianske Stileo10. 6. 2022
GLAMI, popredná európska platforma pre objavovanie módy a Stileo, najväčší módny vyhľadávač fungujúci na ...
|
||
viac
diskusia
|
Zmeny v GLAMI: Ján Kešelák na pozícii CEO a nový fond s investíciou 5 miliónov eur15. 11. 2022
Novým CEO najväčšieho módneho vyhľadávača v Európe sa stal Ján Kešelák, ktorý sa už päť rokov spolupodieľa na smerovaní
|
||
viac
diskusia
|
Generácia Z udáva trendy módnemu biznisu, GLAMI inšpiruje jej štýlom naprieč generáciami13. 3. 2023
Generácia Z nečaká, kým jej priemysel nadiktuje, čo je cool, ale sama si trendy vytvára. Tieto trendy ovplyvňujú dnes už aj veľké módne značky, ktoré upravujú svoj sortiment podľa toho, čo je pre ...
|
||
viac
diskusia
|
Spoločnosť FM Logistic zverejnila ročné výsledky s nárastom tržieb vďaka silnej aktivite v oblasti omnichannel a mestskej logistiky15. 7. 2022
Vykázané tržby vo výške 1,518 miliónov eur; 10,7 % nárast pri konštantných výmenných kurzoch
EBIT vo výške 31,5 miliónov ...
|
||
viac
diskusia
|
Ako premýšľa a nakupuje generácia Z v porovnaní s mileniálmi? Nachádza záľubu v kombinácii on/offline nakupovania a inšpiruje sa na sieťach19. 1. 2023
Rastie do produktívneho veku a čoskoro prevezme štafetu od mileniálov. Generácia Z chce nakupovať od značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty. Trendy, rýchla móda a zľavy sú však kľúčové ...
|
||
viac
diskusia
|
Podľa novej štúdie Accenture by mohli nákupy na sociálnych médiách prekročiť hranicu 1 bilióna dolárov do roku 202510. 2. 2022
Predpokladá sa, že rast bude poháňaný najmä generáciou Z a mileniálmi.
Nová štúdia spoločnosti Accenture ukazuje, že segment predaja tovaru a služieb na sociálnych sieťach, ktorého ...
|
|
viac
diskusia
|
Prieskum GLAMI (Re)search odhalil (ne)vkus Slovákov16. 6. 2022
Toto leto sa oblečte športovo a hlavne pohodlne, outfitom budú dominovať najmä pastelové tóny.
Trvácnosť módnych trendov často preverí čas. Mnohé zotrvávajú, či ...
|
||
viac
diskusia
|
DODO má celoeurópske ambície rastu. Nová vizuálna identita odzrkadľuje dôraz na technológie a udržateľnosť27. 6. 2022
Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá sa špecializuje na efektívnu mestskú logistiku na poslednej míli, predstavila novú ...
|
||
viac
diskusia
|
Odvážna zmena receptúry Slovákom zachutila, gastro prevádzkam svitá na lepšie časy13. 12. 2023
Uplynulý rok bol v porovnaní s predošlým rokom plným zmien. Zmenili sa chuťové preferencie dlhoročných pivárov, nový vietor priniesli chute nováčikov, ale správanie na trhu ovplyvnilo aj šetrné ...
|
||
viac
diskusia
|
Výsledky Fashion (Re)search GLAMI avizujú vysoký záujem Slovákov o zľavy v rámci online nákupov módy počas Black Friday 202220. 10. 2022
Tohtoročný Black Friday sa nezadržateľne blíži. Nie náhodou sa považuje za najväčšiu predajnú príležitosť obchodníkov. Zákazníci rovnako podľahli jeho fenoménu a každoročne očakávajú ...
|
||
viac
diskusia
|
Najlepšie výsledky Notina v histórii: Objednávky za 737 miliónov eur, 4 milióny nových zákazníkov a ďalšia expanzia4. 2. 2022
Notino, európska jednotka v predaji parfumov a kozmetiky, zvýšilo v minulom roku svoj obrat o 35 %. Kým v roku 2020 dosahoval obrat spoločnosti 545 miliónov eur, v roku 2021 sa zdvihol na 737 miliónov. ...
|
||
viac
diskusia
|
Inteligentná práca s dopytom a zónová logistika prinesú viac udržateľnosti1. 6. 2022
Dáta World Economic Forum ukazujú, že emisie, ktoré vznikajú pri doručovaní na poslednej míli v mestách, môžu do roku 2030 narásť až o 32 %. Nároky zákazníkov postupne stúpajú a zároveň silnie ...
|
||
viac
diskusia
|
Schopnosť prežiť je založená na schopnosti inovovať29. 5. 2023
Podnikateľské prostredie sa neustále mení, pričom všetky tieto zmeny sú intenzívnejšie a rýchlejšie než kedykoľvek predtým. To zároveň ovplyvňuje aj základné podmienky budúceho úspechu. Firmy, ...
|
|
viac
diskusia
|
|
Vyhľadávanie |
Prenájom áut |
|
TV program |
TV Markíza
Kompletný programTV tipy |
|
Kurzový lístok | |||||||||||||||||||||||||
|
|
Výsledky zápasov |
Výsledky zápasov live - naživo Futbal Tenis Hokej Basketbal |