|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. januára 2019
Správne zacielenej kampani na Facebooku zákazníci neodolajú
Veľa firiem propaguje svoje stránky na Facebooku. Či už je to v obchode, na svojich webových stránkach, na vizitkách alebo v e-mailovom podpise.
Zdieľať
Cieľom propagácie je prinútiť ľudí, aby ste sa im páčili, a tak pri ďalšom zverejňovaní informácií boli zapojení do tejto konverzácie a nového obsahu.
Premyslená Facebooková reklama firmy alebo jej webu sa stali súčasťou každého nástroja úspešných obchodníkov. Pri prehliadaní konkrétnej stránky sa však stále stretávame s mnohými príkladmi, v ktorých podniky pri štruktúrovaní svojich kampaní zlyhávajú a robia chyby. Môžete to zmeniť.
Odpovedzte si na dôležité otázky
Než sa ponoríte do sveta reklám Facebooku, je dôležité, aby ste prišli s plánom. Ak chcete definovať dobrú stratégiu reklamy na sociálnej sieti, musíte si odpovedať na niekoľko dôležitých otázok. Aký je váš hlavný cieľ? Máte aktívny e-mailový zoznam a koľko ľudí je na ňom? Ste schopný vytvoriť jedinečný obsah, ktorý je cenný pre vaše publikum? Je vaša návštevnosť webových stránok v súlade s tým, čo ponúkate?
Rozhodnite sa, aký je cieľ vašej kampane na Facebooku
Vaša Facebook kampaň má väčšinou tri časti. Prvá je kampaň, druhá je reklamná sada a tretia je samotná reklama. Na prvej úrovni určujete, aký je váš cieľ. Práve to, čo má vaše publikum robiť, keď narazí na vašu reklamu.
Definujte si ciele, ktoré sa dajú merať
Nemenej dôležitá vec. Vedieť, aký je cieľ kampane? Spustili ste novú produktovú sériu a chceli ste o nej vytvoriť povedomie? Ak je to pravda, môžete zvážiť spustenie kampane produktu, ktorá pre každého účastníka vydáva kupóny. Malé darčekové balenia sú skvelé na vytvorenie prvého kontaktu medzi používateľom a výrobkom. Nastavte si jasný a zrozumiteľný cieľ, ktorý sa dá po ukončení kampane merať.
Naučiť sa predávať vďaka využitiu Facebooku alebo univerzálnej reklamy Google Adwords sa vám určite oplatí, prípadne si na to prenajmite špecialistov.
Pri vytváraní reklám na sociálnych sieťach si ale nikdy nemôžete byť istí, ktorá jej kópia bude mať najlepší výsledok, kým ju nevyskúšate. Niektorí ľudia si myslia, že je potrebné dôkladne analyzovať spojenie medzi tým, čo ponúkate a snímkami. Iní sa naopak domnievajú, že by ste mali rozhodnúť, ktorá forma tejto reklamy má najsilnejší emocionálny efekt. V skutočnosti vám však nikto nemôže poskytnúť konečnú odpoveď, pretože si ju musíte preveriť v praxi a najlepšie s tými, ktorí sa tomu rozumejú.
Zverejnili nominácie na Oscara, medzi kandidátmi je speváčka Lady Gaga aj film Bohemian Rhapsody