|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. februára 2016
SPP: Záujem o informácie ohľadom vratiek sme bez problémov zvládli
Záujem verejnosti o informácie ohľadom vratiek za plyn spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel (SPP), a.s., zvládla. "Môžeme konštatovať, že sme bez ...
Zdieľať
ilustračné foto Foto: TASR/Pavel Neubauer
Bratislava 22. februára (TASR) - Záujem verejnosti o informácie ohľadom vratiek za plyn spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel (SPP), a.s., zvládla. "Môžeme konštatovať, že sme bez problémov zvládli nápor záujemcov o informácie o plynových vratkách," uviedol pre TASR hovorca SPP Michal Holeš."Jedným z dôvodov je fakt, že sme v záujme dodržiavania maximálnej informovanosti našich zákazníkov, ako prvý dodávateľ energií na Slovensku, pripravili špeciálnu stránku www.spp.sk/vratky," priblížil.
Podľa jeho slov práve vďaka tejto stránke totiž státisíce záujemcov o informácie získali všetky odpovede v ktorúkoľvek dennú, či nočnú hodinu, a to okamžite a zadarmo. "Do dnešného dňa sme na stránku nemuseli dopĺňať ďalšie otázky, pretože drvivú väčšinu zodpovedali odborníci v SPP po konzultáciách s Ministerstvom hospodárstva SR hneď po zverejnení príslušných predpisov," doplnil.
"Aj vďaka tejto stránke sme dokázali bez problémov obslúžiť desaťtisíce všetkých našich zákazníkov na telefonickej linke alebo vo všetkých devätnástich zákazníckych centrách na celom Slovensku. Konkrétne, o vratky sa doteraz prostredníctvom telefonátu či osobne zaujímalo viac ako 10.000 ľudí, čo je menej ako 5 % zo všetkých záujemcov," podčiarkol.
Aktuálne záujem zákazníkov o vratky podľa Holeša postupne utícha. "Počty otázok zaslaných na našu facebookovú stránku, či do e-mailovej schránky už počítame na desiatky denne," dodal hovorca SPP.
Premiér Robert Fico (Smer-SD) 27. januára 2016 spolu s ministrom hospodárstva SR Vazilom Hudákom (nominant Smeru-SD) osobne na bratislavskej hlavnej pošte podal prvé listové zásielky s vratkami za plyn, ktoré sa prostredníctvom Slovenskej pošty distribuujú do domácností.
Vratku za plyn, v sume od 10 eur do 165 eur, si na základe poukazu majú domácnosti možnosť prevziať na pošte. Na prevzatie vratky za plyn má domácnosť následne 60 dní. "Ide o odberateľov plynu v domácnostiach, ktorí sú priamymi zákazníkmi niektorého z dodávateľov plynu pre domácnosti. Teda nejde len o Slovenský plynárenský priemysel, ale môže ísť aj o alternatívnych dodávateľov plynu pre domácnosti. Musí ísť však o takú domácnosť, ktorá mala k 1. novembru 2015 uzavretú so svojím dodávateľom platnú zmluvu o dodávke plynu," priblížil v januári Fico.
Po uplynutí 60-dňovej odbernej lehoty pošta vráti finančné prostriedky odosielateľovi. Adresát musí potom požiadať o opätovné zaslanie odosielateľa vratky, teda Ministerstvo hospodárstva SR, na adrese Mierová 19, 827 15 Bratislava 212.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR