Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

05. apríla 2006

SPP spustili novú poruchovú a zákaznícku linku pre celé SR



Slovenský plynárenský priemysel (SPP) spustil prevádzku Zákazníckej linky SPP pre zákazníkov kategórie domácnosti a maloodber z celého Slovenska. Jednotné telefónne číslo - 0850 111 363 (v ...



Zdieľať

BRATISLAVA 5. apríla (WN/SITA) - Slovenský plynárenský priemysel (SPP) spustil prevádzku Zákazníckej linky SPP pre zákazníkov kategórie domácnosti a maloodber z celého Slovenska. Jednotné telefónne číslo - 0850 111 363 (v pracovných dňoch od 7:00 do 20:00), jednotná e-mailová adresa zakaznickalinka@spp.sk a jednotný fax 02/ 5869 9000 by mali umožniť rýchlejšiu a flexibilnejšiu komunikáciu. SPP zjednotil aj ďalšie dôležité telefónne číslo – Poruchovú linku SPP. Telefónna linka 0850 111 727 bude k dispozícii nonstop a bude možné na ňu nahlasovať únik plynu a akékoľvek poruchy na plynárenských zariadeniach distribúcie zemného plynu.

Osobný kontakt bude naďalej vybavovaný v zákazníckych centrách, oproti súčasnému stavu však telefonáty obslúži už Zákaznícka linka SPP. Na Zákazníckej linke SPP volajúcemu poskytnú kompletný informačný servis (o cenách, platbách, faktúrach, zálohách alebo zmluvných podmienkach). Po zavolaní na Zákaznícku linku SPP môžu zákazníci napr. nahlásiť stav plynomeru, upraviť a nastaviť si optimálnu úroveň záloh (preddavkov) za plyn, oznámiť a zmeniť spôsob platby za plyn, aktualizovať údaje o zákazníkovi alebo v prípade potreby podať reklamáciu. V ponuke je aj automatická voľba, kde sú nahraté všeobecné informácie. Zákaznícka linka SPP aj Poruchová linka SPP sú tzv. modré linky, čo znamená, že sú spoplatňované v cene miestneho hovoru.

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slováci majú záujem o videohovory
<< predchádzajúci článok
ANO do kampane s Liberálnou osmou

SPP spustili novú poruchovú a zákaznícku linku pre celé SR - diskusné fórum čitateľov

Zmena adresy.13.2. 15:13:29