|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
SPP ponúka službu MojeSPP
Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) prináša pre svojich odberateľov zemného plynu výhodný a efektívny spôsob správy svojho odberného miesta prostredníctvom on-line portálu MojeSPP. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. januára (WBN/PR) - Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) prináša pre svojich odberateľov zemného plynu výhodný a efektívny spôsob správy svojho odberného miesta prostredníctvom on-line portálu MojeSPP. Zákazníci SPP môžu po bezplatnej registrácii na tomto portáli využívať všetky služby on-line, vrátane automatickej aktivácie elektronickej faktúry pre segment Domácnosti.
Využívaním služby Moje SPP (http://moje.spp.sk) sa komunikácia so zákazníkmi SPP zefektívni. Odberatelia zemného plynu od SPP, si môžu zriadiť svoje on-line konto, kde získajú okamžitý prehľad o svojich zmluvných účtoch, odberných miestach, faktúrach a platbách v súvislosti s odberom zemného plynu. Zákazníci získajú tiež prístup k správe vlastných údajov, ako je nahlásenie stavu spotreby, zmena tarify, zaslanie požiadavky alebo reklamácie. Súčasťou portálu je aj aktivácia elektronickej faktúry.
“Takmer všetky činnosti, ktoré sú spojené s odberom energií, môžu naši zákazníci zrealizovať on-line z pohodlia svojho domova. Vybrané skupiny zákazníkov však stále uprednostňujú osobný kontakt, čo samozrejme rešpektujeme. A práve silné zastúpenie v regiónoch prostredníctvom 19 Zákazníckych centier SPP patrí medzi naše silné stránky, ktorými sa odlišujeme od ostatných dodávateľov energií. V dlhodobom horizonte budeme určite svedkom postupného presunu komunikácie z osobného kontaktu do on-line prostredia, čo prinesie isté úspory, ale v niektorých oblastiach zostane osobný kontakt nenahraditeľný,” zdôraznila Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.
Súčasťou firemnej kultúry SPP, ako najväčšieho dodávateľa energií na Slovensku, je aj spoločenská zodpovednosť. Jedným z prirodzených prejavov zodpovedného prístupu k prostrediu je aj ochrana životného prostredia, ku ktorej prispieva tiež využívanie tzv. elektronických faktúr. Na rozdiel od klasickej papierovej faktúry, ktorá zvyšuje spotrebu papiera a energií, elektronická faktúra ochraňuje a šetrí životné prostredie a zároveň šetrí aj miesto potrebné na archiváciu takýchto dokumentov. Elektronická faktúra zaslaná na e-mailovú adresu zákazníka je daňovým dokladom v súlade so zákonom o DPH. Využívanie tzv. e-faktúry, ktorá je doručovaná zákazníkom bezplatne do e-mailovej schránky, uprednostňuje stále viac zákazníkov.
Výhody využívania on-line portálu MojeSPP:
• K dispozícii nonstop kdekoľvek, kde je prístup na internet.
• Rýchlosť, modernosť a šetrnosť k životnému prostrediu.
• Možnosť získať informácie o histórii spotreby plynu; fakturácii; budúcich platbách.
• Možnosť zmeniť si zmluvné údaje: adresu; tarifu; periodicitu platieb.
• Možnosť zadať stav plynomera.
• Možnosť objednať si: produkt Dve Energie od SPP (elektrická energia a zemný plyn); elektronickú faktúru; priamu inkasnú platbu.
Využívaním služby Moje SPP (http://moje.spp.sk) sa komunikácia so zákazníkmi SPP zefektívni. Odberatelia zemného plynu od SPP, si môžu zriadiť svoje on-line konto, kde získajú okamžitý prehľad o svojich zmluvných účtoch, odberných miestach, faktúrach a platbách v súvislosti s odberom zemného plynu. Zákazníci získajú tiež prístup k správe vlastných údajov, ako je nahlásenie stavu spotreby, zmena tarify, zaslanie požiadavky alebo reklamácie. Súčasťou portálu je aj aktivácia elektronickej faktúry.
“Takmer všetky činnosti, ktoré sú spojené s odberom energií, môžu naši zákazníci zrealizovať on-line z pohodlia svojho domova. Vybrané skupiny zákazníkov však stále uprednostňujú osobný kontakt, čo samozrejme rešpektujeme. A práve silné zastúpenie v regiónoch prostredníctvom 19 Zákazníckych centier SPP patrí medzi naše silné stránky, ktorými sa odlišujeme od ostatných dodávateľov energií. V dlhodobom horizonte budeme určite svedkom postupného presunu komunikácie z osobného kontaktu do on-line prostredia, čo prinesie isté úspory, ale v niektorých oblastiach zostane osobný kontakt nenahraditeľný,” zdôraznila Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.
Súčasťou firemnej kultúry SPP, ako najväčšieho dodávateľa energií na Slovensku, je aj spoločenská zodpovednosť. Jedným z prirodzených prejavov zodpovedného prístupu k prostrediu je aj ochrana životného prostredia, ku ktorej prispieva tiež využívanie tzv. elektronických faktúr. Na rozdiel od klasickej papierovej faktúry, ktorá zvyšuje spotrebu papiera a energií, elektronická faktúra ochraňuje a šetrí životné prostredie a zároveň šetrí aj miesto potrebné na archiváciu takýchto dokumentov. Elektronická faktúra zaslaná na e-mailovú adresu zákazníka je daňovým dokladom v súlade so zákonom o DPH. Využívanie tzv. e-faktúry, ktorá je doručovaná zákazníkom bezplatne do e-mailovej schránky, uprednostňuje stále viac zákazníkov.
Výhody využívania on-line portálu MojeSPP:
• K dispozícii nonstop kdekoľvek, kde je prístup na internet.
• Rýchlosť, modernosť a šetrnosť k životnému prostrediu.
• Možnosť získať informácie o histórii spotreby plynu; fakturácii; budúcich platbách.
• Možnosť zmeniť si zmluvné údaje: adresu; tarifu; periodicitu platieb.
• Možnosť zadať stav plynomera.
• Možnosť objednať si: produkt Dve Energie od SPP (elektrická energia a zemný plyn); elektronickú faktúru; priamu inkasnú platbu.