|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 30.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Ema
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Spotrebiteľovi len zľava nestačí, uprednostňuje kvalitu
„Počas minulých období bola najdôležitejším faktorom nákupného rozhodovania najmä nízka cena alebo výrazné zľavy. Kríza však naučila ľudí viac rozmýšľať o produkte, o jeho kvalite a vydaní ...
Zdieľať
Bratislava 17. novembra (OTS) - „Počas minulých období bola najdôležitejším faktorom nákupného rozhodovania najmä nízka cena alebo výrazné zľavy. Kríza však naučila ľudí viac rozmýšľať o produkte, o jeho kvalite a vydaní peňazí. Preto sa čoraz viac darí novým konceptom a značkám, ktoré ponúkajú vysokú kvalitu za veľmi dostupné ceny,” uviedol David Werner, marketingový riaditeľ spoločnosti Inter IKEA Centre Group ČR/SR, ktorá v oboch krajinách stavia, vlastní a manažuje nákupné centrá Avion Shopping Park.
Príkladom je švédska značka H&M a jej luxusné módne kolekcie svetových haute-couture módnych návrhárov za výhodné ceny či výrobca kvalitnej dekoratívnej kozmetiky WJCON z Talianska. Značka v lete tohto roka vstúpila na slovenský trh otvorením predajne v nákupnom centre Avion Shopping Park Bratislava. WJCON bude mať do konca tohto roka 80 obchodov – v Taliansku, na Malte a na Slovensku.
O novom koncepte Social luxury hovorí Alena Kundrová, majiteľka predajne WJCON v Avion Shopping Parku:
1. Značka WJCON patrí k najobľúbenejším značkám v Taliansku a pomerne rýchlo si získala široké spektrum zákazníčok. Čím sa značka odlišuje od konkurencie?
Alena Kundrová, WJCON: Značka ponúka veľmi optimálny pomer kvalita – cena, široký výber profesionálnych kozmetických produktov. WJCON MAKE IT sú produkty vysokej kvality vyrobené v Taliansku v dostupných cenách už od pár eur. Kríza zmenila nákup dekoratívnej kozmetiky – zákazníčky dávajú stále dôraz na cenu výrobkov, ale vyžadujú vysokú kvalitu. Verím, že značku WJCON si rýchlo obľúbia aj Slovenky – majú veľké estetické cítenie a milujú vysokú kvalitu.
2. Čo znamená váš koncept Social Luxury?
Alena Kundrová, WJCON: Social luxury znamená výrobky vysokej kvality cenovo dostupné všetkým vrstvám. Chceli sme osloviť čo najviac zákazníčok a dokázať, že vysoká kvalita nemusí automaticky znamenať aj vysokú cenu.
3. Akým spôsobom sa značke darí udržať nízku cenu pri vysokej kvalite výrobkov?
Alena Kundrová, WJCON: Udržať vysokú kvalitu za prístupnú cenu sme dokázali tým, že naše produkty z výrobne idú priamo do predajní WJCON MAKE IT – čo znamená, že nie sú prítomní sprostredkovatelia – obchodní zástupcovia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Príkladom je švédska značka H&M a jej luxusné módne kolekcie svetových haute-couture módnych návrhárov za výhodné ceny či výrobca kvalitnej dekoratívnej kozmetiky WJCON z Talianska. Značka v lete tohto roka vstúpila na slovenský trh otvorením predajne v nákupnom centre Avion Shopping Park Bratislava. WJCON bude mať do konca tohto roka 80 obchodov – v Taliansku, na Malte a na Slovensku.
O novom koncepte Social luxury hovorí Alena Kundrová, majiteľka predajne WJCON v Avion Shopping Parku:
1. Značka WJCON patrí k najobľúbenejším značkám v Taliansku a pomerne rýchlo si získala široké spektrum zákazníčok. Čím sa značka odlišuje od konkurencie?
Alena Kundrová, WJCON: Značka ponúka veľmi optimálny pomer kvalita – cena, široký výber profesionálnych kozmetických produktov. WJCON MAKE IT sú produkty vysokej kvality vyrobené v Taliansku v dostupných cenách už od pár eur. Kríza zmenila nákup dekoratívnej kozmetiky – zákazníčky dávajú stále dôraz na cenu výrobkov, ale vyžadujú vysokú kvalitu. Verím, že značku WJCON si rýchlo obľúbia aj Slovenky – majú veľké estetické cítenie a milujú vysokú kvalitu.
2. Čo znamená váš koncept Social Luxury?
Alena Kundrová, WJCON: Social luxury znamená výrobky vysokej kvality cenovo dostupné všetkým vrstvám. Chceli sme osloviť čo najviac zákazníčok a dokázať, že vysoká kvalita nemusí automaticky znamenať aj vysokú cenu.
3. Akým spôsobom sa značke darí udržať nízku cenu pri vysokej kvalite výrobkov?
Alena Kundrová, WJCON: Udržať vysokú kvalitu za prístupnú cenu sme dokázali tým, že naše produkty z výrobne idú priamo do predajní WJCON MAKE IT – čo znamená, že nie sú prítomní sprostredkovatelia – obchodní zástupcovia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR